بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۳۲ ق.ظ

روند بازار بورس تهران سه شنبه مورخ 13 اسفند 1398

با وجود محدودیت های ایجاد شده از سوی سازمان بورس، دیروز نیز شاهد رشد حدود 14000 واحدی شاخص کل بودیم و مجددا شاخص کل، به سقف تاریخی خود نزدیک شد. دیروز لیست عرضه اولیه هایی که قرار است تا قبل از سال عرضه شوند، مشخص شد. در این بین، یکی از شرکت ها، حداقل به 1000 میلیارد تومان نقدینگی نیاز دارد. به نظر میرسد که سازمان بورس، قصد دارد جلوی سرعت حرکت بازار را بگیرد. بارها در مقام منتقد، به مدیران سازمان بورس گفته بودیم که نسبت به عرضه اولیه های شرکت های بزرگ اقدام کند. اما متاسفانه تمامی عرضه اولیه های ماه های اخیر، همه کوچک بودند و تاثیری در جذب نقدینگی نداشتند. اما حالا که تقریبا کار از کار گذشته، سازمان بورس، در حال انجام اقداماتی در جهت مدیریت بازار است! با توجه به مشاهدات روزهای قبل از شرایط بازار و اقدامات مدیران سازمان بورس، به نظر میرسد که عزم مدیران بورس بر این است که حداقل تا یکماه جلوی رشد سرکش بازار بورس را بگیرند. باید ببینیم آیا موفق خواهند شد یا خیر؟ اما در خصوص بازار امروز، با توجه به رسیدن قیمت ها به مقاومت ها، انتظار دارم بازار امروز و فردا، با افزایش عرضه ها همراه باشد. اما به دلیل ورود همزمان نقدینگی جدید، بازار امروز و فردا، با نوسان بیشتری همراه خواهد بود.  بنابراین، دوستانیکه مهارت و علاقه به نوسانگیری دارند، میتوانند از این شرایط استفاده کنند. انتظار دارم امروز، صف های خرید اکثر نمادها در بازار عرضه شود.   

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۱۳
خانم منافی

نظرات (۲)

درود بر شما و وقت تون بخیر.
ممنون بابت زحمتها. مخصوصا اطلاع رسانی در خصوص افزایش سرمایه بیمه دانا.
 

پاسخ:
سلام آراز جان. مرسی از انرژی خوب دوستان قدیمی. 😊

سلام خانم منافی خسته نباشید گویا بالاخره این کدو تنبل(های وب) هم بعد مدتها دوباره مقاومت 1060 رو رد کرد و صف شد امید داشته باشیم به اهداف؟چون بعضی میگن 1150 مهم است که رد کنه, راستش چون خیلی داشتم حسابی اذیتمون کرد میخواستم اینبار نمیره سمت اهداف ردش کنم بره!! خیلی ممنون

پاسخ:

سقف تاریخی، مقاومت اصلی سهم هست
الان که برای سهم صبر کردی، بهتره بکیار دیگه به سهم فرصت بدی تا ببینیم میتونه اینبار از این مقاومت عبور کنه یا نه