بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۰۸:۱۴ ق.ظ

روند بازار بورس تهران سه شنبه مورخ 20 اسفند 1398

در ادامه اصلاح بورس تهران، دیروز نیز شاخص کل با افت حدود 15000 واحدی روبرو شد. دیروز ارزش معاملات نیز افت محسوسی داشت و حدود 40 درصد کمتر از میانگین هفتگی بود. البته دیروز حدود 1500 میلیارد تومان پول در صف های خرید بلوکه بود که اگر این صف ها عرضه میشد، حجم معاملات افت محسوسی را نشان نمیداد. امروز در شورای عالی بورس، جلسه ای برگزار خواهد شد که گفته میشود موضوع کاهش نوسان قیمتی، یکی از موضوعات این جلسه خواهد بود. نتیجه این موضوع برای بازار سرمایه بسیار اهمیت دارد. به اعتقاد بنده، مدیران سازمان بورس فقط باید به شفافیت بازار نظارت داشته باشند و تلاش کنند تا بازار، عمق بیشتری پیدا کند و از دخالت و ایجاد محدودیت پرهیز کنند. همه ما میدانیم که بازارهای مالی، هوشمند هستند و پول هوشمند، مسیر درست سرمایه گذاری را پیدا میکند. اما متاسفانه در این سالهایی که در بازار بورس ایران فعال هستیم، اگرچه شاهد برخی اقدامات مثبت نیز بوده ایم، اما در شرایط بحرانی، هیجان مدیران سازمان بورس از هیجان فعالان بازار، کمتر نبوده است و بارها و بارها شاهد بخشنامه های شبانه ای بوده ایم که باعث نگرانی بیشتر فعالان بازار شده است. امیدواریم اکنون که شرایط مناسبی بوجود آمده تا نقدینگی سرگردان در جامعه، به مسیر درست هدایت شود، مدیران اقتصادی کشور نیز از این فرصت استفاده کنند و فرصت سوزی نکنند! از موارد بالا که بگذریم، برای بازار امروز نیز انتظار دارم که همان فشار فروش دیروز، امروز نیز وجود داشته باشد. البته با منفی ابتدای بازار امروز، تعداد زیادی از نمادها به محدوده های حمایتی برخورد میکنند که باعث افزایش تقاضا در بازار خواهد شد. با این حساب، انتظار میرود امروز صف های فروش بازار جمع شود و شاهد حجم بیشتر معاملات باشیم. من هنوز نگرانی در بازار نمیبینم و منفی های این روزها را، اصلاح در روند صعودی میدانم. البته قیمت کومودیتی ها در بازارهای جهانی نیز به شدت سقوط کرده و این موضوع ممکن است نمادهای کالا محور را با فشار فروش بیشتری روبرو کند. اما بسیاری از گروه ها که رابطه مستقیمی با قیمت های جهانی ندارند، امروز متعادل خواهند شد.   

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۰
خانم منافی

نظرات (۵)

سلام و وقت بخیر

سامان داره به هدف میان مدتی خود (٧٠٠) نزدیک میشه، سیو سود کنیم یا هنوز برای کوتاه مدت مناسبه؟

پاسخ:
سلام
هنوز فاصله داره!
من اهداف سهم رو خودم یادم هست 
قطعا نیاز به بالاآوردن هدف یا سیو سود داشته باشه در کانال اعلام میکنم
نگران نباشید دوست عزیز

سلام خانم منافی خسته نباشید متاسفانه زمان زیادی از بازار خوب این دوره را با های وب از دست دادم دیگه با این چند روز باقیمانده تا پایان سال امکان رسیدن به هدف رو نداره تازه اگر هر روز هم 5 بخوره !  با توجه به فشاری که به اعصاب من میاره میخوام امروز بفروشمش اگر براتون مقدور است یک سهم شارپ با ریسک بالا به من معرفیی کنید اگر اینجا هم امکان نداره ممنون میشم در تلگرام بفرمایید ممنون از زحماتتون

پاسخ:
سلام
در مورد های وب خیلی هم اینجا هم در کانال راهنمایی کردم که اگر میخواید تعویض کنید با چی تعویض کنید.  امروز هم سهم اعلام کردم که از منفی 5 میتونید بخرید.

۲۰ اسفند ۹۸ ، ۱۰:۵۶ مهدی حسن نژاد بهتاش

سلام

یک حرف رو چند دفعه باید به شما زد ؟؟؟؟!!!!!!

بازم میزم :

"شما کارتون خیلی خیلی درسته" ;)

 

پاسخ:
ترسیدم بهتاش جان 😂🌸
شاد و موفق باشی همیشه 
۲۰ اسفند ۹۸ ، ۱۱:۰۱ مهدی حسن نژاد بهتاش

گفتم با ادبیا دیگه ای قدردان زحمات شما باشم :)

خودمم وقتی دوباره خوندمش برای اولین بار از یه چیزی بیشتر از کرونا ترسیدم ;)

پاسخ:
من قدردان لطفا دوستان هستم همیشه.  مزاح بود بهتاش جان. 
۲۱ اسفند ۹۸ ، ۰۴:۴۳ احسان وثوقی

سلام

صبح بخیر

میگم با کرمان چه کنیم؟ نگهداری یا بعلت ریسک بالا ردش کنیم!

سپاس از حضور سبزتون

پاسخ:
نگهداری بشه
چهارشنبه به حمایت میرسه و برمیگرده