بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
يكشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۰ ب.ظ

پایان بازار بورس تهران یکشنبه مورخ 28 مهر 98

ساعت 12 و 30 دقیقه: شاخص کل بورس تهران امروز با افت 8249 واحد به رقم 301390 واحد رسید. نمادهای وبملت ، شتران و تاپیکو بیشترین تاثیر منفی را بر افت شاخص کل داشتند.  ارزش معاملات خرد در بورس تهران امروز معادل : 931 میلیارد تومان به ثبت رسید. خالص تغییر مالکیت بورس تهران: 271 میلیارد تومان حقیقی به حقوقی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۸

نظرات (۱)

سلام. روزتون بخیر. خانم منافی چه کنیم با این وضع. راه درست چیه؟

ددرسته ما همراه با شما و حمید و حمیدرضای عزیز روزای قرمز زیاد دیدیم. از جنگ سوریه تا اتفاقای دیگه. اما حتی اون موقع هم به این مسخرگی نبود. 

 

پاسخ:
امیر جان
خودت میگی مسخره!
واقعا در این روزها غیر از صبر برای فروکش کردن هیجانات منفی کار دیگه ای نمیشه کرد. شما که از قدیم با بورس و البته جمع وبلاگ آشنا بودین میدونین که ما همیشه توصیه به پایبندی به استراتژی و دوری از هیجانات داشتیم و داریم. مطمئن باش اگه روزی اوضاع بر این قرار باشه که بورس دیگه گزینه مناسبی برای سرمایه گذرای نباشه در صفحه اول وبلاگ میام اعلام میکنم همه بفروشید و فرار! پس فعلا جای نگرانی نیست.
البته بورس نیمه دوم 98 یه فرقی با نیمه اول داره و اون اینه که دیگه همه نمادها و به صورت گله ای رشد نخواهند کرد! بازار به سمت نمادهای پرپتانسیل از لحاظ سودآوری (نمادهای با بنیاد قوی) خواهد رفت که البته باز هم دوستان ما در کانال  نگران نخواهند بود چون تمامی سهامی که از روز اول معرفی شده و معرفی خواهد شد، این مورد در اون لحاظ شده.