بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۵۰ ق.ظ

روند بازار بورس تهران یکشنبه مورخ 26 آبان 1398

افزایش قیمت بنزین، مشکل ساز شد و با شلوغی هایی که روز گذشته در سطح شهر بوجود آمد، وضعیت کشور کمی امنیتی شده و اینترنت در سرتاسر ایران قطع شده است. در چنین شرایطی، قطعا بورس تهران نیز با احتیاط بیشتری به کار خود ادامه خواهد داد. البته من فکر میکنم که امروز، مجلس ایران وارد عمل شود و برای خودشیرینی هم که شده، از اتفاق بوجود آمده به نفع خود و به نفع انتخابات اسفند ماه استفاده کند. در حقیقت، امروز مجلسی ها به عنوان حامی مردم وارد عمل خواهند شد و تلاش میکنند تا قیمت بنزین را به وضعیت قبلی باز گردانند تا برای انتخابات 3 ماه آینده، نزد مردم عزیز شوند. از موارد بالا که بگذریم، انتظار میرود که امروز بازار کار خود را با احتیاط آغاز کند. اما ادامه راه، بستگی به اخبار منتشره دارد. من شخصا فکر میکنم که امروز هرطور که شده، مسئولین دولتی تلاش میکنند تا اوضاع را سر و سامان دهند تا آرامش به جامعه باز گردد. من توصیه میکنم که در فروش عجله نکنید و اجازه دهید تا بازار، راه خود را پیدا کند. اما در صورتیکه نقدینگی جدیدی دارید، این روزها میتوان نمادهای خوبی را در کف های قیمتی به سبد خود اضافه کنید.  

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۲۶
خانم منافی