بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۲۴ ق.ظ

روند بازار بورس تهران یکشنبه مورخ 10 آذر 1398

همانطور که از حدود 10 روز قبل گفته بودم و شما نیز در این روزها مشاهده کردید، بازار بورس تهران، روند صعودی جدیدی را آغاز کرده است و دیروز توانست مقاومت شاخص کل را با قدرت بشکند و به محدوده 314000 واحد برسد. اکثر نمادها در حال جبران زیان خود هستند و چیزی تا رسیدن به سقف های قبلی ندارند. نیازی به گفتن نیست که در محدوده سقف های قبلی، مجددا با فشار فروش روبرو خواهیم شد. اما به نظر من، اینبار میتواند بعد از یک اصلاح کوچکتر و جمع کردن قدرت جدید، از سقف های قبلی عبور کند. دیروز در همین بخش به دوستان توصیه کردم که نماد حفارس را زیر نظر بگیرند. دیدیم که چطوری مورد توجه بازار قرار گرفت و از قیمت های صفر و منفی، در نهایت با حجم خوب به صف خرید رسید. نماد کماسه هم که در محدوده 1600 تومان دوباره توصیه کردم و دیدیم که دیروز هم در قیمت 2000 تومان، صف خرید داشت. از این موارد سهام در بازار زیاد دیده میشود که در عین ارزندگی، بازار توجهی به آنها نمیکند. در خصوص بیمه دانا هم همین مورد صدق میکند. البته قبلا در قیمت 500 تومان نیز این نماد را به دوستان توصیه کرده بودم. اما الان با وجود رسیدن به قیمت حوالی 570 تومان، هنوز ارزنده است و با دید میان مدت، یکی از بهترین گزینه ها برای سرمایه گذاری محسوب میشود. نکته خاصی برای مطرح کردن نیست. فقط به دوستان کانال VIP توصیه میکنم در صورتیکه سوالی در خصوص سهام معرفی شده در کانال دارند، سوالات خود را در بخش نظرات این وبلاگ مطرح کنند.  

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۰
خانم منافی

نظرات (۱)

۱۰ آذر ۹۸ ، ۰۹:۱۰ مهدی حسن نژاد بهتاش

عالی هستید

همین :)

پاسخ:
اینجا اسمایلی لبخند و تشکر نداره که ارسال کنم. پس به صورت نوشتاری مرسی از محبتت بهتاش جان