بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com

روزهای خوب بورس تهران در حال سپری شدن است و شاخص کل بورس تهران هر روز قله های جدیدی را فتح میکند و به رشد خود ادامه میدهد. دوباره نگرانی ها در خصوص حبابی شدن بازار در بین اهالی بازار مطرح شده و هر کسی نظری متفاوت دارد. من نظر خودم را در این خصوص در روزهای گذشته بیان کرده ام و هنوز هم اعتقاد دارم که در همین بازار، هنوز سهام ارزنده وجود دارد و البته، نمادهایی نیز در بازار وجود دارند که ارزش خرید ندارند. در حقیقت، در این دوران باید خریدهای خود را حسابشده تر انجام دهید. هنوز ورود نقدینگی به بازار ادامه دارد که این موضوع، اهمیت زیادی دارد. در خصوص بازار امروز و کلا وضعیت بازار در طول دیماه، همانطور که دیروز نیز گفته بودم، در دیماه شاهد بازاری پر نوسان خواهیم بود. پس از همین امروز آمادگی لازم برای این نوسانات را داشته باشید و بهتر است که یک استراتژی جدید برای مواجهه شدن با این نوسانات برای خود داشته باشید.  

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۰۱
خانم منافی

نظرات (۲)

سلام

این استراتژی جدید، میتونه این باشه که مجاز هستیم درصد نوسان گیری سبد رو بیشتر کنیم؟

پاسخ:
متوجه منظورتون نشدم

فرمودید دیماه بازار نوسانی است

بطور معمول 20 درصد سبد رو برای نوسان در نظر میگرفتیم، تا از نوسان های سهام استفاده کنیم/

الان مجاز به بالا بردن این درصد تا 50 درصد سبد هستیم؟

+++++++++

منظور شما از استراتژی جدید چیه؟

پاسخ:
ببین
اگه سبدت داره خوب بازی میکنه، بذار به بازی خوب خودش ادامه بده.
حالا ممکنه در این بین، بعضی نمادهای سبدت به تارگت برسن. اونوقت میتونی اونجا سود شناسایی کنی و مثلا درصد بیشتری رو برای نوسانگیری اختصاص بدی
منظور من از استراتژی جدید هم همین بود.
اینکه مثلا درصد سبد برای نوسانگیری رو بیشتر کنیم یا نکنیم
اینکه با سبدی که داریم، بمونیم و بذاریم بازار نوسان خودش رو انجام بده یا با نوسان همراه بشیم.

اینکه در اون زمان باید چیکار کنیم، به این بستگی داره که اون نمادهایی که در سبد داریم، به تارگت خودشون رسیدن یا اینکه چقدر مونده تا به تارگت برسن
پس فعلا این رو در نظر داشته باش که در دیماه و تا رسیدن شاخص کل به محدوده 360000 و 370000 واحد، نمادهایی که در سبد خودت به تارگت خودشون میرسن رو شناسایی سود کن و بعد از اون تصمیم میگیریم که با نوسان همراه بشیم یا اینکه صبر کنیم بازار آروم بشه و دوباره وارد نمادهای میان مدتی جدید بشیم.