بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
چهارشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۸، ۰۷:۴۸ ق.ظ

روند بازار بورس تهران چهارشنبه مورخ 18 دیماه 1398

تنش های نظامی بین ایران و آمریکا در حال افزایش است. در ساعات اولیه بامداد امروز، ایران به صورت مستقیم، با شلیک بیش از 10 موشک بالستیک، 2 پایگاه نظامی آمریکا در عراق را هدف قرار داد و سرتیتر خبرگزاری های مهم دنیا شد. به نظرم نیازی به گفتن نیست که بازار امروز چگونه رفتار خواهد کرد. فقط امیدوارم حمایت های لازم از بازار صورت بگیرد. قاعدتا ابتدای بازار امروز را با صف های فروش سنگین آغاز خواهیم کرد و اگر حمایت جانانه ای از بازار صورت نگیرد، این صف ها تا پایان بازار ادامه خواهد داشت. از نظر نموداری، قبلا گفته بودم که مادامیکه شاخص کل بالای محدوده 330000 واحد قرار دارد، هنوز روند صعودی خود را از دست نداده است. یعنی حدود 28000 واحد با مهمترین حمایت بازار فاصله داریم. باید بنشینیم و ببینیم که آیا حمایتی از بازار صورت میگیرد یا خیر؟ چیزی که بیشترین احتمال را دارد این است که، بازار امروز کار خود را سرتاسر منفی ادامه دهد و خبرهایی که تا جمعه شب منتشر میشود، روند بازار را برای هفته بعد مشخص کند. در صورتیکه آمریکا دست به اقدام تلافی جویانه نزند و منطقه از شرایط جنگی خارج شود، میتوان به آینده بازار امیدوار بود.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۸
خانم منافی

نظرات (۱)

سلام و وقت بخیر

من خوشبختانه پیش بینی اتفاق بد و اصلاح بازار رو داشتم و هفته گذشته ٧٠٪؜ سهم هامو فروختم. الان فقط کماسه و کهمدا رو که پیشنهاد شما بود نگه داشتم. هنوز نگه داشتنشون توجیه داره؟ نظرتون راجع به خرید سمگا چیست؟

پاسخ:
سلام
اگر دقت کنید ما هم بارهااشاره کرده بودیم که انتظار اصلاح در بازار رو داریم. ولی شخص ترامپ هم فکرش رو میکرد که این اصلاح با ترور سردار سلیمانی و بعدش پاسخ ایران و تنش های سیاسی منطقه اتفاق بیافته! دوست عزیز