بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۰۳ ق.ظ

روند بازار بورس تهران چهارشنبه مورخ 2 بهمن 1398

همانطور که انتظار میرفت و در روزهای قبل نیز گفته بودم، شاخص کل با ارسال گزارش های 9 ماهه، از حرکت ایستاد و در عوض، شاخص هم وزن، در حال جبران عقب افتادگی خود است. ورود نقدینگی همچنان به بازار ادامه دارد و دیروز نیز حدود 5000 میلیارد تومان ارزش معاملات خرد در بورس تهران ثبت شد که بسیار راضی کننده است. افزایش عرضه ها در بازار کاملا مشهود و البته طبیعی است. اما با وجود سیل نقدینگی که در حال ورود به بورس است، همه عرضه ها با تقاضا روبرو هستند و کمتر شاهد صف فروش در سهام هستیم. باید قبول کنیم که شرایط بازار با سال های گذشته تغییر کرده و این سیل نقدینگی که به بورس سرازیر شده، حاصل تفکر جدیدی است که همراه با این نقدینگی، به بورس تزریق شده است. پس باید دانسته های قبلی خود را از بازار دور بریزید و دوباره با شرایط جدید، تجربه جدید کسب کنید. اینکه بسیاری از فعالان قدیمی بازار مدت ها قبل و از ترس ریزش بازار، سرمایه های خود را از بورس خارج کردند و منتظر اصلاح و خرید در قیمت های پایین تر بودند، حاصل تفکر قدیمی بود که این روزها با رشد قیمت ها، باید متوجه شده باشند که اشتباه کرده اند و اکنون باید همان سهام خود را در قیمت های بالاتر مجددا خریداری کنند. پس بهترین کار، همراهی با جریان نقدینگی است. فقط تنها کاری که باید انجام دهیم، دوری از سهامی است که وضعیت بنیادی مناسبی ندارند. در عوض، باید سهامی بخریم که نه تنها وضعیت بنیادی خوبی دارند، بلکه در این مدت، از چشم بازار نیز دور مانده باشد و رشد آنچنانی نکرده باشد. چند نمونه از این نمادها را شناسایی کردم و در کانال VIP به دوستان معرفی خواهم کرد. 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۲
خانم منافی

نظرات (۳)

سلام

روز بخیر

با نماد بیمه چه کنیم؟ 

اگه امروز ۵+ بخوره تقریبا رسیده به هدف، نگهداری یا فروش؟

پاسخ:
سلام
نام سهم رو بنویسید لطفا
من هنگام پاسخ دادن نام سهم رو ادیت میکنم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

منظورم همون بیمه ** بود، که تو کانال، مطابق راهنماییتون عمل شد.
ممنون و سپاسگزارم :)

پاسخ:
موفق باشید 
۰۳ بهمن ۹۸ ، ۱۷:۰۵ سعید ملک پور

سلام لطفا شرایط عضویت و نحوه ورود به کانال ویژه را توضیح بفرمایید.

پاسخ:
سلام عضو گیری 15 بهمن خواهد بود. در کانال عمومی نحوه ارتباط با ادمین اشتراک رو اعلام خواهم کرد. یا در صورت تمایل شماره تماس تلگرامیتون رو اینجا اعلام کنید من به ادمین اشتراک اطلاع میدم باهاتون ارتباط بگیرن