بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
سه شنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۲۲ ق.ظ

روند بازار بورس تهران سه شنبه مورخ 15 بهمن 1398

بورس تهران به یکه تازی خود ادامه میدهد. در یکماه گذشته، تقریبا حجم نقدینگی ورودی به بازار بورس در محدوده 5000 میلیارد تومان تثبیت شده است و این حجم نقدینگی برای بازاری به بزرگی بورس تهران، بسیار ایده آل است. این روزها تنها چیزی که باید دنبال کنید، همین وضعیت ورود نقدینگی است. به شاخص کل که قدیمی های بازار به آن حساسیت نشان میدهند، توجه نکنید! هنوز بسیاری از قدیمی های بازار نتوانسته اند شرایط جدید بازار را درک کنند. این نقدینگی جدیدی که به بازار وارد شده، اصلا نمیداند شاخص کل، نام کدام پرنده است! آنها فقط آمده اند تا بورس بخرند! بنابراین، هر چیزی که در بورس عرضه میشود را میخرند. فارغ از نمودارها و تحلیلی هایی که برای همه ما مهم است. شما فقط کافی است که به یک نکته توجه داشته باشید. اینکه شما مانند سهم اولی ها، هر سهمی را نخرید و در لحظه خرید، به ارزندگی آن سهم (بر اساس موارد بنیادی) نیز توجه کنید تا در زمانیکه ورود نقدینگی به پایان رسید، بتوانید با درد و خونریزی کمتری سهام خود را نقد کنید! پس فعلا به موج سواری بر اساس اصول علمی، ادامه میدهیم و از بازار لذت میبریم.    

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۵
خانم منافی

نظرات (۲)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام خانم منافی خسته نباشید, سهم  *** ****** ****  میگن دارند کنترل میکنند مشخص نیست دلیلش چی است؟ فکر میکنید اهداف تا عید با این بازیشون میسر می باشد؟

ممنون از شما

پاسخ:

راستش سهم رو دارن کنترل میکنن
کنترل روزهای قبل برای جابجایی بلوک بود که 2 بلوک جابجا شد

به نظرم تارگت 1500 میسر هست
ولی خیلی داره اذیت میکنه.

سلام و درود به شما .

مرسی که محفل گرم حمید آقا رو مثل همیشه داغ نگه داشتی،

راجع به اون سهمی می پرسم که الان داره رو ۱۰۰۰ جون میده و تارکت آخر سال ۱۵۰۰ گذاشتی، دلیل این درجا زدن ها و رنج های اکثرا منفی چیه؟ هنوزم تو این تایم کم هدف معتبره؟ 

ارادتمند شما هادی ☺

پاسخ:
سلام
در نظرات توضیح دادم