بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
چهارشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۸، ۰۸:۰۹ ق.ظ

روند بازار بورس تهران چهارشنبه مورخ 16 بهمن 1398

دیروز شاخص کل بورس تهران در برخورد با محدوده مقاومتی 445000 واحدی، با افزایش عرضه ها مواجه شد. اما سیل نقدینگی موجود در بازار، همه عرضه ها را پاسخ داد و در نهایت بازار متعادل شد. اوایل هفته خدمت دوستان عرض کردم که بهترین حالت در شرایط فعلی، اصلاح زمانی حدود یکماهه است تا بازار به قیمت های فعلی، عادت کند. بهتر است بگوییم که بازار باید کف قیمتی خود را مشخص کند تا بتواند ادامه روند صعودی خود را طی کند. دیروز حجم و ارزش معاملات بسیار خوب بود و اگرچه شاهد مقداری خروج نقدینگی بودیم، اما هنوز میزان نقدینگی، قابل قبول است. برای بازار امروز، همچنان انتظار فشار فروش در بازار دارم. اما در خصوص نمادهایی که وضعیت بنیادی خوبی دارند، جایی برای نگرانی نیست. پس در صورت افزایش عرضه ها، منتظر بمانید تا سهام خوب را در قیمت های مناسب به سبد خود اضافه کنید. 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۱۶
خانم منافی

نظرات (۳)

سلام

روزتون بخیر و پر از شادی 

الان‌نقدینگی اومد دستم ، به نظرتون، برم تو صف ولیز، یا صف میریزه؟

پاسخ:
سلام
ممکنه بانک تجارت باز هم عرضه کنه
در حقیقت صف چیده شده تا بانک تجارت عرضه کنه
امیدوارم عرضه کنه
صف بریزه، باز هم صف میشه
۱۶ بهمن ۹۸ ، ۰۹:۱۶ احسان وثوقی

سلام صبح بخیر

نظرتون راجع به تعویض دانا با یک سهم چابکتر چیه؟

اگر قرار بر تعویض شد لطفا بگید با چی تعویض کنم 

ممنون که هستید

پاسخ:
سلام
خود دانا خوبه
کم ریسک هست

البته به تارگت اولیه رسیده. ولی به نظرم بهتره حد ضرر رو بیاری بالاتر و سهم رو برای تارگت های بالاتر نگهداری کنی
تارگت بعدی سهم رو در کانال  میگم 
۱۶ بهمن ۹۸ ، ۲۱:۱۴ سید محمد مهاجران

سلام، من یه مقدار نقدینگی دستم رسیده، منتها هفته اول اسفند بهش نیاز دارم، خواستم باهاتون مشورت کنم که تو این دو سه هفته بیارمش تو بورس یا نه، اگه جوابتون مثبته چه سهمی بخرم؟ ممنون بابت الطاف همیشگی

پاسخ:
راستش این روزها، انتظار دارم که بازار پر عرضه باشه.
با این حساب، احتمال اینکه سهم بخری و درجا بزنه، زیاد هست.
مگه اینکه از سهامی که در کانال  معرفی کردم، صبر کنی ببینی کدوم به حمایت نزدیک میشه و در حمایت اون رو بخری. اینطوری احتمال سود کردن هست.
مثلا نماد دانا در کانال نوشتم که حمایت در چه محدوده ای هست. احتمالا روز دوشنبه به محدوده حمایتی میرسه و اونجا خریدش خوبه
یا مثلا همین کماسه خودمون، این رو میدونم تا پایان سال، بازدهی خوبی میده. ولی قراره آخر ماه بسته بشه برای افزایش سرمایه و چون تو اول اسفند به پول نیاز داری، ممکنه دستت رو بذاره داخل حنا!
اگه مثلا میگفتی که آخر اسفند به پول نیاز داری، اونوقت میگفتم که همین کماسه رو بگیر. خودت ببین میشه کمی زمان رو اینور و اونور کرد؟