بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
يكشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۵۱ ق.ظ

روند بازار بورس تهران در تاریخ 21 مهر 98

بازار دیروز با رشد 9000 واحدی در شاخص کل، رکورد شکنی کرد. این بیشترین رشد در شاخص کل در طول تاریخ محسوب میشود. البته با توجه به افت بازار در هفته گذشته، این رشد 9000 واحدی به نفع سهامداران نبود. چراکه اکنون شاخص کل تقریبا به قله قبلی بازگشته ولی قیمت سهام، هنوز 2 روز دیگر باید مثبت بخورد تا به محدوده سقف قبلی خود برسند. اما چیزی که مهم است، کاهش جو منفی و افزایش مجدد حجم معاملات بود که دیروز محقق شد. برخی دوستان فکر میکنند که رونق بورس، فقط با افزایش شاخص کل محقق میشود. اما باید بدانید که رونق بورس در حجم و ارزش معاملات روزانه نهفته است. امیدواریم این ورود نقدینگی همچنان ادامه داشته باشد و بازار بورس بتواند جایگاه واقعی خود را در بین بازارهای رقیب پیدا کند. برای امروز انتظار داریم که از هیجان مثبت بازار کاسته شود و بازار به تعادل برسد. امروز عرضه ها در بازار بیشتر از دیروز خواهد بود و باید ببینیم که این روند ورود نقدینگی به گونه ای خواهد بود که جلوی عرضه های سنگین بازار را بگیرد یا خیر. امروز 10 درصد از سهام توزیع داروپخش در نماد دتوزیع  (معادل 60 میلیون سهم) در قیمت 23000 ریال عرضه می شود. ا توجه به مشارکت حدود 872 هزار کد حقیقی و حقوقی در عرضه اولیه قبلی (نماد کویر)، انتظار داریم حدود 68 سهم معادل 156 هزار تومان به هر کد متقاضی تخصیص یابد. 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۲۱
خانم منافی

نظرات (۲)

سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان قدیمی
خیلی خوشحالم مجدد تونستم باهاتون ارتباط برقرار کنم
از بقیه اساتید و دوستان عزیز چه خبر؟
استاد حمید عزیز
مسیحا عزیز
 بابی دوست داشتنی و ...

پاسخ:
سلام
دوستان همه خوبن البته منظورم حمید خان و مسیحا هستن
منم به جمعشون ملحق شدم اونور آب.
 و با حمید خان تصمیم گرفتیم که دوباره سعی کنیم دوستان قدیمی وبلاگ رو دور هم جمع کنیم . البته مسئولیت ارسال مطالب و پاسخ به نظرات بیشتر با من هست و حمید خان به علت مشلغه های زیادی که دارند بیشتر دورادور هوای ما رو دارن. 
البته که ممکن هست بعضی روزها حمید خان این جمع رو سورپرایز کنن! که البته به میزان بازخورد اینجا و اینکه قدر دوستان قدیم و جدید اینجا بتونن ما رو پیدا کنن بستگی داره!
راستی آسد سعیدعزیز ،  اوضاع پرتفوی بورسی شما در چه حاله؟ 

خدا روشکر، مگه میشه ناراضی بود؟ با این همه لطف

من قدردان محبتهای شما و تیم قوی استاد حمید عزیز همیشه بوده و هستم.

اگر دیدینشون، سلام و عرض ارادت بنده رو خدمتشون برسونین. 

ارتباط مجدد با تیم شما رو هدیه دوم خدا میدونم به خودم، تو اوج نا امیدی

هدیه اولش، یه دختر ناز به اسم ریحانه هست، که همزمان با دنیا اومدنش روزیشو با خودش اورد، مجدد تونستم جمع قدیمی و دوست داشتنی وبلاگ بورس تهران رو پیدا کنم.

ارادتمند و کوچیک همه ی بچه های وبلاگ بورس تهران

پاسخ:
خیلی خوشحال شدم. قدمش مبارک باشه.