بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
چهارشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۷:۴۳ ق.ظ

روند بازار بورس تهران چهارشنبه مورخ 21 اسفند 1398

دیروز بورس تهران در سومین روز از ریزش خود، با افت حدود 15000 واحدی روبرو شد و شاخص کل در حوالی 520000 واحد، توقف کرد. دیروز شورای عالی بورس تشکیل جلسه داد و قرار شد دامنه نوسان، همین 5 درصد باقی بماند. این موضوع را میتوان پایان جنگ بین مدیران اقتصادی تلقی کرد! بنابراین انتظار دارم از امروز، بازار به تعادل برسد و نمادهایی که تا دیروز صف فروش داشتند، حتی به رنگ های سبز برسند. بازارهای جهانی نیز دیروز وضعیت بهتری را تجربه کردند و این موضوع نیز اثر مثبت خود را در بورس تهران خواهد گذاشت. از نظر حجم معاملات نیز، انتظار میرود امروز دوباره حجم معاملات، به همان محدوده میانگین خود بازگردد. بنابراین، با توجه به جمیع اخبار و شرایط بیان شده، بازار از امروز دوباره به مدار صعود خود باز خواهد گشت. البته مانند همیشه توصیه میکنم که در مثبت ترین بازارها نیز، تلاش کنید سهامی انتخاب کنید که وضعیت بنیادی خوبی داشته باشند. حتما در هفته جاری که همه بازارها قرمز پوش بودند، مشاهده کردید که در همین بازار نیز، بعضی سهام از شرایط بهتری برخوردار بودند. مثلا از 4 سهم معرفی شده اخیر ما، 2 نماد صف خرید بودند و 2 نماد دیگر صف فروش داشتند و اگر در سبد خود از هر 4 نماد میداشتید، برآیند حساب شما، منفی نمیشد! مورد جدیدی برای گفتن نیست و منتظر میمانیم تا ببینیم در نبرد عرضه و تقاضای امروز، چه کسی برنده نهایی خواهد بود.  

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۲۱
خانم منافی

نظرات (۲)

سلام

صبحتون بخیر

روز یکشنبه 25 اسفند مجمع دانا در خصوص تصمیم گیری افزایش سرمایه هست.

اگر در این مجمع حضور داشته باشیم، افزایش سرمایه بهمون تعلق میگیره، یا مجمع تصویب دیگه ی باید باشه؟!

ممنون

پاسخ:
سلام
بله همین مجمع
نماد امروز بسته خواهد شد. 

 سلام حد ضرر  ثنوسا  فعال  شده  خروج کن یا  صبر کنم دوباره صعودی می شود 

پاسخ:
ثنوسا رو من معرفی نکرده بودم.  اگر اینجا در نظرات حد ضرر برات گفته بودم به حد ضرر پایبند باش و با سهم مناسب که معرفی شده تعویض کن