بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۳۳ ق.ظ

روند بازار بورس تهران چهارشنبه مورخ 6 فروردین 1399

دیروز در اولین روز کاری در سال جدید، شاخص کل بورس تهران کار خود را با افت 4000 واحدی آغاز کرد. ریزش قیمت کومودیتی ها در بازارهای جهانی، علت اصلی این افت در شاخص کل بود. اما از سوی دیگر، دیروز شاهد ورود نقدینگی جدید از سوی حقیقی ها به بازار بودیم. این نقدینگی جدید، به سمت سهام کوچکتر سرازیر شد و در نتیجه آن، در حالیکه شاخص کل روز قرمزی را سپری میکرد، در اکثر نمادهای کوچک بازار، شاهد رنگ سبز و افزایش تقاضا بودیم. البته شرایط نیمه تعطیل کشور بر حجم و ارزش معاملات اثر گذاشته که انتظار دارم حداقل تا نیمه اول فروردین، حجم معاملات کمتر از انتظارات باشد. نکته جدیدی برای گفتن نیست و خوشبختانه، سهام مدنظر ما هم شرایط خوبی دارند. پس با هم از بازار و سبد خوبی که داریم، لذت میبریم! و اگه نکته یا سوالی داشتین، در بخش نظرات وبلاگ، در خدمت دوستان خواهم بود. 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۰۶
خانم منافی

نظرات (۴)

سلام و تبریک سال نو خدمت شما.

امیدوارم سال خوب توام با موفقیت و سلامتی به همراه باشه برای شما و دوستان.

در خصوص اپدیت سهام های رنیک و دانا با توجه به افزایش سرمایه و حق تقدم های ان میخواستن هدف جدید رو اپدیت بفرمایید ممنون میشم.

پاسخ:
سلام

آپدیت میشه صبور باشید لطفا
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

سال نو همگی مبارک باشه

از معرفی سهام های خوبتون ممنونم

سوالی داشتم، پیش بینی تون از اینکه کلیه پتانسیل های سهم کماسه کی آزاد میشه؟ قبلاً تا پایان ******** گفته بودید اگه اشتباه نکنم.

پاسخ:
سلام
من یادم نمیاد گفته باشم اردیبهشت!

سلام  سال  نو را خدمت سزکار  عالی  و  همه دوستان  قدیم و  جدید  لایو  بورس  تبریک  عرض می کنم  و امید  وارم  سالی  همراه با  سلامتی و  شادی  و سر افرازی  و  ثروت    داشته  باشید.

لطفا  نظرتان را در خصوص نگهداری  ح دانا   و  ح  رنیک  بفرماید  نگهداری کنیم  تا  اردیبهشت  یا  با سهامهای  معرفی شده  جایگزین کنیم .

متشکر

راستی اگر با حمید خان  تماس دارید اگر زحمت نیست سلام و  شاد یاش عید را خدمت ایشان عرض نمایید

پاسخ:
در مورد دانا و رنیک امروز مطلب نوشتم 
اهداف مشخصه
تصمیم گیری با خودتون
۰۷ فروردين ۹۹ ، ۲۱:۴۲ میلاد شهرویى

با سلام و عرض ادب

نظرتون در مورد سهم هایی مثل وبصادر و وتجارت رو خواستم بدونم‌- با توجه به احتمال برداشتن بخشی از تحریم ها امکان رشد تا چه محدوده ای رو دارند؟

پاسخ:
از گروه بانکی که بهترین سهم رو در سبد داریم فعلا 
ضمنا برداشتن تحریم ها که تکذیب شد و بر فرض اگر تحریم ها رفع میشد موقتی بود و قرار نبود دایمی باشه .