بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
دوشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۳۰ ب.ظ

بهبود مدیریت ریسک در بازار سرمایه- قسمت دوم-

 

 

 معرفی نکاتی جهت افزایش مدیریت ریسک و جلوگیری از وقوع اشتباهات رایج که منجر به ضرر در معاملات می‌شود...

2- از اهداف روزانه استفاده نکنید
بسیاری از معامله‌گران هر از چند گاهی اهداف عملکردی روزانه یا هفتگی برای خود تعیین می‌کنند. چنین رویکردی بسیار خطرناک است و باعث می‌شود شما به سودهای روزانه یا هفتگی فکر کنید. درواقع، تعیین اهداف روزانه فشار زیادی به شما وارد می‌کند و درنتیجه باعث می‌شود شما احساس نیاز به انجام معامله کنید. 
کوتاه‌مدت: (حداقل یک تا دوماه) : انجام بهترین معامله‌ از طریق استراتژی معاملاتی‌ 
میان‌مدت : (سه تا شش ماه) : از قبل برای معاملات برنامه‌ریزی کنید، به قواعد پایبند باشید، معاملات را ثبت کنید، آن‌ها را مرور کنید و درس‌ها و نکات نهفته در آن‌ها را به یاد بسپارید.
بلندمدت:  (یک سال و بالاتر):  معاملات را بررسی کنید، نقاط قوت معاملات را شناسایی کنید تا به میزان مهارت و توانایی‌تان آگاه شوید. نقاط ضعف را نیز شناسایی کنید و اقدامات لازم جهت رفع آن‌ها را برنامه‌ریزی کنید. به‌این‌ترتیب، کم‌کم در مسیر صحیح قرار خواهید گرفت.

 

نظرات (۱)

۱۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۸:۲۵ هادی دل افروز

سلام روز بخیر ببخشید می خواستم نظرتان راجع به سهم ستران بدانم من حدود ۲۰۰ درصد برداشت کردم و چند روز است نسبت فروشنده قوی دارد بطوریکه امروز صف فروش بود در صورت امکان نظرتان را اعلام فرمایید

پاسخ:

ستران با حد ضرر 4400 تومان ارزش نگهداری داره.