بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
شنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۳۷ ب.ظ

قصه امروز خریدارانی که فروشنده شدند

 

✅ بازار در نیم ساعت پایانی با همان روند یک ساعت پیش خود دنبال شد. فروش ها باقی ماندند و خریداران در برخی نمادها نتوانستند کاری از پیش ببرند. اگر چه سعی شد صف فروش برخی نمادها همچون «شپنا» و «فارس» جمع شود اما شنبه هیجانی بورس برعکس شد؛ به طوریکه شاخص نزدیک 32 هزار واحد افت کرد و در محدوده 986 هزار واحد جاخوش کرد. باید دید در ادامه با معاملات بعد از پایان معاملات نمادهای «شستا» و «خساپا» چه عددی برای شاخص ثبت میشود.

✅ «فولاد» در صدر فروشندگان قرار گرفت و به دنبال آن، «فارس»، «فملی»، «رمپنا»، «کگل»، «وبملت» و «تاپیکو» هم سعی کردند شاخص را با کمک هم به زیر بکشاندند و البته در پایان بازار هم موفق به انجام این کار شدند.

✅ در فرابورس هم بانک دی که صبح امروز پرتقاضا حاضر و لشکری از خریداران را پشت سر خود گذاشت اما در ادامه متعادل شد و خریداران و فروشندگان کنار هم به رقابت پرداختند تا در پایان بانک دی رشد بالای 3 درصدی را ثبت کند. «مادیرا» هم قصه امروزش به مانند نماد «دی» بود اما در پایان بخت با خریداران بود تا در نهایت با ثبت افزایش 5 درصدی، صف خریداران روی تابلو نقش ببندد. 

✅ «ذوب» برعکس این دو نماد فرابورسی در معاملات امروز صبح قبل از بازگشایی صف خرید داشت اما در پایان بازار با صف فروش روبه رو شد تا افت 5 درصدی را ثبت کند. با فشار فروش گروه فلزات اساسی و کانه های فلزی، انتظاری بیش از این از «ذوب» نمیرفت.