بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com

 

✍️ شایان کرمی، کارشناس بازار سرمایه

✳️ به‌جز ابهامی که در چگونگی فروش سهام‌عدالت وجود دارد، باید گفت اکثر کسانی که سهام‌عدالت دارند، عمدتا قشر متوسط و رو به پایین جامعه را تشکیل می‌دهند. این افراد نیاز به نقدینگی دارند بنابراین برایشان مهم نیست بازار در آینده چه روندی را در پیش می‌گیرد. این افراد الان فقط به‌دنبال این هستند که سهام خود را بفروشند و به ریال تبدیل کنند.

✳️ اما در مجموع اگر قرار باشد به مردم توصیه کنیم سهام خود را بفروشند یا نه من توصیه می‌کنم فعلا دست نگه دارند و سهام خود را نفروشند؛ چون کشور ما کشوری است که در شرایط تورمی قرار دارد. بنابراین نگه‌داشتن این سهام منطقی‌تر است؛ به‌خصوص اینکه اکثر سهم‌هایی که در سبد سهام‌عدالت قرار دارند مربوط به صنعت فولاد و پتروشیمی است. 

✳️ بنابراین توصیه می‌کنم مردم دست نگه دارند. البته ممکن است در این سبد سهامی باشند که فروختن آن بهتر به‌نظر برسد اما موردی است و توصیه می‌کنم فعلا سهامشان را نگه دارند.