بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com

 

سیستم معاملاتی شماست که کسب سود بالا را برایتان به ارمغان می‌آورد، نه از یک معامله، که از چندین و چند معامله پیاپی...

تأثیرپذیری از نتایج آخرین معامله، کاملاً طبیعی و مطابق با ماهیت و ذات انسان است؛
پس هر وقت متوجه شدید که تصمیمات معاملاتی‌ متأثر از معامله قبلی است، نفس عمیقی بکشید و سعی کنید کمی از بازار فاصله بگیرید، کتاب بخوانید و سپس روز بعدی مجدداً کارتان را ادامه دهید.
سپس، باید درک کنید که نتیجه‌ی معامله اصلاً مهم نیست. پس آن را بیش‌ازاندازه بزرگ نکنید. اگر به‌خوبی در معاملات روزانه‌ ریسک را مدیریت می‌کنید و طبق برنامه معاملاتی‌تان پیش می‌روید، دیگر نباید بیش‌ازحد به نتیجه معامله قبلی‌، چه در آن سود کرده باشید و چه ضرر، بها دهید.
سیستم معاملاتی شماست که کسب سود بالا را برایتان به ارمغان می‌آورد، نه از یک معامله، که از چندین و چند معامله پیاپی تشکیل می‌شود؛ درنتیجه، توجه بیش‌ازحد به یک معامله اساساً کاری بی‌معنا و بی‌فایده است.
تنها چیزی که باید در ارتباط با آخرین معامله‌ به آن توجه کنید این است که ببینید آیا نتیجه آن‌یک معامله با برنامه معاملاتی‌ همخوانی داشته است یا خیر. پس، فراموش نکنید که نتیجه آخرین معامله‌تان اصلاً مهم نیست.
آخرین معامله تقریباً ازنظر اکثر معامله‌گران تازه‌کار اهمیتی بیش‌ازحد داشته و اثر مثبت یا منفی‌ای که روی اعتمادبه‌نفس می‌گذارد می‌تواند خیلی سریع افراد را از مسیر درست خارج کند.