بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۰۰ ب.ظ

نظم در معامله‌گری بازار سرمایه


 

 

نظم یک رکن اساسی برای تبدیل شدن به یک معامله گر با سودآوری مستمر در بازار سرمایه است...

معامله گری در بازار سهام به سطح بالایی از نظم نیاز دارد که تقریباً تمامی معامله گران، چه مبتدی و چه با تجربه این موضوع را می دانند. اما دانستن با انجام دادن متفاوت است و درحالی که اکثریت معامله گران می دانند که باید با نظم بیشتری عمل کنند، اغلب فکر می کنند منظم بودن را می توانند تا زمانی که به مقدار معینی سودآوری برسند به تعویق بیاندازند. این یک اشتباه است که از بی نظمی نشأت می گیرد و معامله گران نامنظم در بلند مدت نمی توانند سودآوری زیادی داشته باشند.


* تبدیل شدن به یک معامله گر منظم یعنی ایجاد تغییر در عادت های معامله گری
معامله گرانی که به اندازه کافی در بازار سرمایه حضور دارند و کسب تجربه از طریق آموزش و معامله گری می کنند به دنبال سودآوری مستمر هستند. اینها کسانی هستند که به عادت های مثبتی در نحوه معامله گری خود دست می یابند و آن ها را تداوم می بخشند. 


* چگونه عادت های معامله گری خود را تغییر دهید
در واقع نیاز دارید یک استراتژی کامل و جامع و دقیق برای سنجش عملکرد در بازار سرمایه را به صورت نوشتاری برای خود تنظیم کنید. این برنامه معاملاتی راهنمای شما در تعامل با بازار سهام خواهد بود و با تعریف تمامی جنبه های معاملاتی خود می توانید به طور آگاهانه امکان خطا هنگام معاملات را تا حدود زیادی از بین ببرید، البته به شرطی که به دقت برنامه معاملاتی خود را دنبال کنید.