بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com

بورس تهران، رویایی ترین فصل بهار تاریخ خود را سپری کرد و با رشد 148 درصدی از ابتدای سال، خاطره ای ماندگار از خود بر جای گذاشت. بدون شک، این دوران از بازار بورس، برای سال ها به خاطره ها سپرده خواهد شد و من حتی یک قدم هم جلوتر میگذارم و میگویم که سال 98 و 99 در نهایت به عنوان مبداء تاریخ بورس تهران شناخته خواهد شد! و برای سال ها، این روزها و ماه ها را مثال خواهند زد! یکه تازی بورس تهران در میان سایر بازارها در حالی رقم میخورد که در این مدت، اگرچه بازار ارز و سکه و مسکن نیز با رشد همراه بوده اند، اما رشد آنها در مقایسه با رشد 148 درصدی بورس تهران، بسیار ناچیز است! در این بین، سکه با رشد حدود 31 درصدی، دلار با رشد حدود 18 درصدی و بازار مسکن با رشد حدود 9 درصدی همراه بوده است. بنابراین میبینیم که بازار بورس تهران، همچنان بدون رقیب است و انتظار دارم این رونق بازار، حداقل در فصل تابستان نیز ادامه داشته باشد! در روزهای گذشته، بارها و بارها در خصوص لزوم اصلاح فرمول شاخص کل صحبت کرده ایم. موضوعی که به اعتقاد من، باید هرچه زودتر مورد بازبینی قرار بگیرد و این موضوع، برای همیشه حل شود! گزارش های ماهانه و سالانه شرکت ها در حال ارسال بر روی سامانه کدال است. بد نیست که فارغ از جو مثبت حاکم در بازار، نیم نگاهی نیز به این گزارش ها داشته باشیم تا بتوانیم شرکت هایی که عملکرد بهتری دارند را از سایرین جدا کنیم تا در زمانیکه بازار متعادل شد، بتوانیم سبد خود را اصلاح کنیم. از موارد بالا که بگذریم، حال بازار خوب است و موضوع جدیدی برای گفتن نیست و مانند همیشه، از دوستان تقاضا دارم که از رفتارهای هیجانی پرهیز کنند.  

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۱
خانم منافی

نظرات (۱۴)

۰۱ تیر ۹۹ ، ۰۸:۵۳ شکیبا شکیبا

سلام صبح زیبای همه دوستان حاضر وهمه دوستان چراغ خاموش بخیر🌹🌹

۰۱ تیر ۹۹ ، ۰۸:۵۴ مهدی حسن نژاد بهتاش
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

درود بر شما :)

وقت بخیر

چیزی که ذهن من رو مشغول خودش کرده نه ******** **** **** ** ***** **** *** و نه اینکه کاش برق میرفت من کماسه های بیییییپ (ملا عام هست اینجا نباید فحش داد ) رو نمیفروختم بلکه اینه که شما چجوری کاراکتر به کاراکتر جای حروف * میگذارید و مینویسید :

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

;)

پاسخ:
به همین سادگی :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام استاد صبحتون بخیر

ببخشید سهم نوری با 175% سود تا امروز و با 30 درصد سبد رو به نظرتون به صلاحه با **** در روزهای اتی جابجا کنم؟ ممنون

پاسخ:
چرا روزهای آتی؟!
در مورد این سهم خیلی مطلب و راهنمایی نوشتم در کانال 
و نمیدونم که لازمه دوباره تکرار کنم حتما در سبد داشته باشید؟!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

وقت تون بخیر

من دیشب عضو VIP شدم***** ******* *** *** ***** ** ***** **** *** *** **** ****** ** ****** ***** ** **** ***** **** ******

 

درخواست دارم لطفا سبد بنده را بررسی و اصلاحات لازم را اعلام فرمائید.

نماد@درصد@قیمت خرید

وبملت@۲۸@۲۱۷۰

اکنتور!!!@۲۰@۵۰۰۰

پتایر@۳۰@۳۵۰

فولاد@۵@۱۰۶۰

فملی@۱۰@۱۵۰۰

تمبلت@۷@۱۱۰۰

پاسخ:

پتایر فروش در بالای 11000 تومان و جایگزین کردن با سهم مد نظر از گروه خودروسازی
وبملت میتونی هنوز نگهداری کنی
فولاد و فملی و تملت که درصدهای کمی دارند، برای اینکه سبد رو جمع و جور کنیم، تبدیل کن به نماد #امید
ضمنا لطفا ایمیل رو هنگام ثبت نظر وارد کنید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

خداییش دیدین گفتم **** رو بفروشم تو صف خرید قفل میشه؟؟ :)

رفتم ***** خریدم دیروز، صف فروش شد :))🤪

دوستان از ثتران بکشین بیرون ک من وارد شدم، 😁

پاسخ:
سید جان یکم خوش  بین باش :)

تابستان است

هوای دلم،

نقطه ی جوشش چشم ب راه است

 

می شود جور دیگر دید

در میان واژه های سهراب،

عشق چشم  ب راه است.

.

تابستان دوستان امیدوارم بهاری باشه

شکیبا جان سوال پرسیدن ب آذر چقدر مونده

اونجا گفتم دویست منهای بیست و پنج😀

 

پاسخ:
:)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام خانم منافی عزیز وقتتون بخیر

حدود سی در صد از سبدم قثابت دارم بنظرتون جاشو با **** عوض کنم یا نگه دارم؟

پاسخ:
میدونم توی سود هستی یا نه و درصد سودت چقدره
ولی نکته مهم اینه که حتما از اون سهم گروه خودروسازی در سبد داشته باشید!

سلام خانم منافی  صبحتون بخیر ما که  در نظرات رای دادیم! اینجا هم  چون فعلا کرمان بسته است ساکتیم باز شد با غر زدن حتما حضور فعال خواهیم داشت! مشارکت بیشتر هم با یک تارگت 8 میلیونی برای شاخص بدید حله!!

پاسخ:
یعنی واقعا کلاس کاری تیم ما رو با اونهایی که تارگت شاخص 8 میلیونی میدن و به بیت کوین، میگن بیت کویین (ملکه بیت ها)، یکی میکنی؟! 
۰۱ تیر ۹۹ ، ۱۱:۲۸ حمید رضای

سلام لطفا نظرتون در مورد تملت که امروز صف فروش است بفرمایید 

پاسخ:
تعویض با امید

سلام وقت بخیر

خانم مهندس من از قبل سهم حکشتی داشتم که بعد از مجمع حکشتیح اضافه شد به سبدم، میخواستم نظرتون رو راجع به فروش و یا نگهداریش بدونم

ممنون میشم راهنمایی کنید 

پاسخ:
نکته اول لطفا به من دکتر و مهندس نگین 
حساسم! :)
من بیتا منافی هستم 
 در مورد حکشتی 
راستش بازار روی حکشتی مثبت هست. پس سهم میتونه روند صعودی ادامه دهنده داشته باشه
 فعلا تا 3400 مشکلی نداره
اونجا یادآوری کن تا ببینیم با مقاومت خودش چطوری برخورد میکنه
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

وقت بخیر

***** **** *** *** **** ** ***** * *** ****** ****** ** ***** *****

***************** ****

************

*************

*****************

************

************

**********

 

**** **** **** *** ****** *****

 

پاسخ:
دوست عزیز خوش آمدین
روال کاری من به این صورت هست که تحلیلهای درخواستی رو بعد از تایم بازار انجام میدم
امروز اول وقت هم پیام شما رو دیدم و در کانال اعلام کردم که روال کاری به چه صورت هست 
صبور باشید و عصر به بعد پاسخ پیامتون رو در همون نظر ابتدای صبح، پیگیری کنید 

سلام. 🌹 وقت بخیر خانم منافی. ضمن تشکراز معرفی بخاور. کارگزاری بنده آگاه است. اما بخاور من هنوز توی آنلاین ام همان بازار قبل را نشان می‌دهد و برای من بازار جدید را نشان نمی‌دهد. آیا باید کارخاصی انجام دهم تا قسمت آنلاین کارگزاری وضعیت جدید که همان بازار اولفرابورس است را نشان دهد؟ آیا باید به آنها اعلام تغییر کارگزاری بدهم؟ 

پاسخ:
نمیدونم از کارگزاری بپرسید
آگاه و مفید هرکدوم جزیره جداگانه ای هستن برای خودشون

امروز تعویض کردم

ممنون از راهنمایی با ارزش شما

استاد سلام، خسته نباشید

چند وقته میخوام در مورد نگهداری یا فروش عرضه اولیه ها بپرسم ولی بخاطر مشغله زیادتون حقیقتا روم نشد

قصد تحلیل ندارم فقط با نگاه اجمالی بگید نگهدارم یا بفروشم، تقریبااین یکی دو سال هرچه عرضه اولیه بوده گرفتم و نفروختم!

تاصیکو،تملت، آریا، بجهرم، تاپکیش، دتوزیع، ساوه، شگویا، صبا، غگیلا، فروی، کلر، وآوا، ومهان، زکوثر، شستا، قرن، کویر، نوری، پیزد

محبت کنید پیام مخفی باشه

پاسخ:
 اوناییکه هنوز صف خرید دارند رو نگهداری کن و اونایی که الان صف خرید ندارند رو بفروش!