بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com

شاخص کل بورس تهران دیروز با رشد 30000 واحدی، به 1.3 میلیون واحد رسید. جاییکه مجددا میتوان از آن به عنوان یک مقاومت روانی یاد کرد. بر این اساس، انتظار دارم امروز بازار با عرضه های بیشتری همراه شود. از سوی دیگر، همچنان ورود نقدینگی به بازار ادامه دارد. دیروز حدود 600 میلیارد تومان پول جدید به بازار وارد شد که نسبت به روزهای گذشته، رشد چشمگیری داشت. ارزش معاملات نیز دیروز به حوالی 20هزار میلیارد تومان رسید که نشان از ادامه روند صعودی بازار دارد. البته، همه ما قدیمی های بازار، امیدواریم که روند رشد بازار، کمی آهسته تر شود تا بازار از رفتارهای هیجانی، فاصله بگیرد. دیشب بازرهای جهانی در شرق آسیا بازگشایی شد و در این چند ساعت، شاهد افزایش تقاضا در بخش فلزات اساسی و همچنین نفت و طلا و نقره هستیم. این افزایش قیمت در بخش کومودیتی ها، کمک میکند تا بازار امروز، علیرغم عرضه های زیاد، همچنان با تقاضا همراه باشد. بنابراین، برای بازار امروز، انتظار یک بازار نوسانی دارم. امروز اکثر صف های خرید باقی مانده از روز گذشته، احتمالا عرضه خواهند شد. عرضه شدن صف های خرید، باعث ایجاد جو هیجانی منفی در بازار خواهد شد و ممکن است بسیاری از نمادها را قرمز کند! اما باید منتظر بمانیم و ببینیم که با این افزایش عرضه ها، سمت تقاضا چه واکنشی از خود نشان خواهد داد. البته که در این بین، حال سهام ما خوب خواهد بود! و از این بابت، نگران نباشید! 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۲
خانم منافی

نظرات (۱۲)

۰۲ تیر ۹۹ ، ۰۸:۴۰ آیاندا پاتوسی

سلام و صبح بخیر استاد عزیز 

من میخواستم پول جدید وارد بازار کنم و از سهم های معرفی شده گروه خودرو و ساختمانی بخرم

با توجه به اینکه گفتید الان مقاومت روانی شاخص هست، ایا مورد تایید شما است الان پول جدید وارد بازار کنم

پاسخ:
برای خرید ساختمانی عجله نکن ولی خودرویی رو میتونی بخری
۰۲ تیر ۹۹ ، ۰۸:۴۷ میم فروتن

سلام

دیروز درباره تغییر کارگزار ناظر سوالی پرسیدم و شما بحث فریز رو مطرح کردید.
من سابقه خرید یک سهم خودرویی رو چند سال قبل و به توصیه حمید خان در کارگزاری قبلیم داشتم و با سود مناسبی همون سال فروختم.
دیروز با کارگزاری جدیدم (پاسارگاد) همون خ مدنظر رو خرید زدم و بعدش مقداری هم با کارگزاری قبلیم خرید زدم. امروز دیدم همه اش داخل پاسارگاد تجمیع شده و بنابراین نیازی به فریز نبوده.
بنابراین، اگر مانده یک سهمی یک روز صفر باشه، اولین خرید جدید با هر کارگزاری باشه، اون میشه ناظرش، هر چند قبلا سابقه معامله با کارگزاری دیگری داشته باشیم. و نیازی به فریز هم نیست‌.
این بود انشای من.

پاسخ:
چون اولش با پاسارگاد خریدی بعدش با کارگزاری قدیمیت، تجمیع شده در کارگزاری جدیدیت!
یعنی اگر فقط با کارگزاری جدیدت میخریدی همش میرفت در کارگزاری قدیمیت!

حالا نمره چند به انشای شما بدم؟!

سلام

درباره قیمت ورود و اهداف #امید توضیح نمیدهید ؟

 

پاسخ:
در کانال توضیح میدم
۰۲ تیر ۹۹ ، ۰۹:۰۹ شکیبا شکیبا

سلام صبح زیبای همگی بخیر وشادی🌹🌹

سلام خانم منافی صبحتون بخیر افزایش کرمان در پورتفوی اعمال شده لطفا خودتون به ناظر تفهیم کنید من اعصاب مصاب ندارم باید در زمان بازگشایی گپ افزایش رو پر کنه!!

پاسخ:
فعلا که ما با برخوردهای سلیقه ای ناظر داستان داریم هر روز!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

پس از بازگشایی ***** توصیه تون چیه؟ نگهداری یا درصدی رو با سهام جدید تعویض کنیم تا زمانیکه خبر افزایش سرمایه چند هزار درصدی  بیاد!

پاسخ:
قرار شده با این سهم تا شهریور بمونیم!
هنر معامله گری این سهت که سهم ارزنده رو قبل از انشتار خبرش بخری 
خبرش که در بازار اعلام بشه به نظرت میتونی از صف خرید بخری؟!

سلام صبح بخیر

الان داشتم سابقه معاملات سهم خودرویی رو چک میکردم دیدم در سال ۹۴ هم به توصیه حمید خان گرفته بودم و در انتهای سال سیو سود کردم!

نکته زجرآورش این بود که همه اش رو داده بودم #عاملی ملعون خریدم😭، سال گذشته فرمودید قراره امسال اتفاقی بیافته، خبر جدیدی ندارید

ممنون از حضور سبزتون

پاسخ:
منم همینکاررو کردم!
تنها نیستی احسان جان :)
فعلا خبر جدید نیست همون قبلی ها که در جریان هستی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام وقت بخیر

پیرو صحبت های اقای علی۱۱۰ ایا منظورهمون سهم ***** هست ؟اخه مگه افزایش سرمایه چندهزاردرصدی داره که تاشهریور قراره اعلام بشه.

 

سپاس

پاسخ:
نه سهم از گروه ساختمانی همونی که رفته افزایش سرمایه از سود انباشته
در کانال مفصل راجعبش توصیح دادم

۰۲ تیر ۹۹ ، ۱۰:۲۶ آیاندا پاتوسی

خداقوت استاد

این سهم خودرویی که معرفی کردین، ترمز بریده

تا میخوایم خرید کینم  صف میشه 

چکارش کنیم

 

میخام کماسه رو بفروشم اون رو بخرم، کماسه م صف هست و اون رو باید برم تو صف شاید بهم برسه


 

پاسخ:
دیروز گفتم زیر 2700 فرصت خریده!
دیروز که هرچقدر میخواستین میتونستین بخرین :)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

ممنون از راهنماییتون

ولی امروز همه پیشنهادات شما صف خرید شده (غیر از 15 دقیقه اول بازار که من نبودم!) و نتونستم اقدام کنم.

فکر کنم صف نشینی رو هم منع کرده باشید :)

پیشنهاد دیگری دارید یا فعلا صبوری؟!

با تشکر

 

********************

******* **** **** *** **** ** ***** * ******* **** ** ***** ********

************** ****

*************

*****************

************

************

************

************

*****

 

***** **** ** ***** ***** ***** * ******* **** ** *** ** *** ** **** *********

***** ****** **** ******* ***

***** * **** * **** ** ******* *** ****** **** ***** *** ** *** * *** ***** ***** ** ** **** *****



******* *** ** **************

پاسخ:
امروز یک سهم از گروه ساختمانی برای نوسان معرفی کردم که اتفاقا صف فروش بود!

کفرآور باز نشده، میخواد بسته شه :)

از اسمش قشمگ معلومه که میخواد صبر آدمو محک بزنه.

از بس چقدر این کماسه آقاست، ادم دلش تمیاد رو 20تومنم ردش کنه :)

اوان که ندارم، ولی چوم میخواستم توپم پر باشه، زنگ زدم به سازمان واسه پیگیری بخاور، گفتن که مجمع سالیانه لغو شده، مجمع فوق العاده انتخاب هیات مدیره لغو نشده!

بخاور هم گفتن باز میشه امروز، گفتم شرمنده میکنین سهم رو، بعد 2هفته که بسته بوده و بازار مثبت، طبیعیه که بالای 40% ب بالا باز بشه، گفت اون بستگی به ناظر داره!! گفنم چه کاریه پس، بجای اینکه پیام بدین بدون محدودیت باز بشه، بنویسین با محدودیت قیمت سلیقه ای ناظر باز میکنیم...

 

 

پاسخ:

در مورد بخاور  نگم برات! فکر کنم نصف موهای سرم سفید شده بخاطر حرص و جوشی که از دست ناظر خوردم این چند وقته!

سلام. 🌹 خداقوت. هدف جدید بخاور را توی کانال اعلام میفرمایید؟. 🌹 🙏 

پاسخ:
😊