بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۰۹ ق.ظ

روند بازار بورس تهران چهارشنبه مورخ 4 تیرماه 1399

شاخص کل بورس تهران، دیروز با رشد حدود 50000 واحدی، به نزدیکی 1.4 میلیون واحد رسید. جاییکه اکثر فعالان بازار، آن را منطقه مقاومتی میدانند! اگر بخواهیم از روی نمودار صحبت کنیم، مقاومت اصلی شاخص کل در محدوده 1.52 میلیون واحد است. بنابراین، محدوده 1.4 میلیون واحد، یک مقاومت روانی محسوب میشود و مقاومت اصلی نیست! اما از آنجاییکه بورس تهران این روزها مملو از هیجان شده، همین مقاومت های روانی نیز میتواند بر روی افزایش عرضه ها، موثر باشد. چیزی که برای بازار امروز انتظار دارم، یک فشار فروش در همان ساعت اولیه بازار و با رسیدن شاخص کل به عدد 1.4 میلیون واحد است. اما با توجه به میزان نقدینگی موجود در بازار، آخر بازار امروز یا نهایتا اول هفته آینده، مجددا تقاضا در بازار افزایش پیدا خواهد کرد! بنابراین، دوستانیکه نقدینگی دارند، میتوانند از فشار فروش ساعت اولیه بازار، برای تکمیل خریدهای خود در سهامی که تا دیروز قادر به خرید آن نبودند، استفاده کنند. پس اگر سهام خوب در سبد خود دارید، اصلا نگران نباشید و گرفتار جو هیجانی منفی بازار نشوید. چراکه، بسیاری از فعالان بازار، منتظر افزایش عرضه های بازار هستند تا بتوانند از سهام خوب شما خریداری کنند!   

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۴
خانم منافی

نظرات (۱۲)

۰۴ تیر ۹۹ ، ۰۸:۲۹ شکیبا شکیبا

سلام صبح همه دوستان حاضر و چراغ خاموش بخیر وشادی🌹🌹

سلام

خرید کرمان از صف فروش رو تایید میکنید یا منتظر شنبه باشیم؟

ممنون

پاسخ:
سهم رو دنبال کن هر وقت دیدی صف فروش در حال جمع شدن هست (صف به زیر 500 هزار سهم رسید) خرید کن
۰۴ تیر ۹۹ ، ۰۹:۲۱ شکیبا شکیبا

آفرین صد آفرین هزار سیصد آفرین به شما خانم منافی🌹🌹

سلام خانم منافی صبحتون بخیر دیشب در کانالها میگفتن بکهنوج تجدید 2300 درصدیش در هییت مدیره تصویب شده و چون صاحبش ماهتاب گستر است و کرمان  هم 22 درصد ماهتاب رو داره براش خوبه ضمنا شایعات از تجدید ماهتاب و کرمان بگوش میرسه.

پاسخ:

افزایش سرمایه اصلی کرمان، تا شهریور نهایی میشه!

سلام. 

هنوز خرید از کهمدا در منفی امروز رو به قصد نوسان گیری رو توصیه می کنید؟ چند روز پیش یه نوسان کوچولو ازش گرفتم.  

پاسخ:
بله 
هدف گفته شده معتبره
۰۴ تیر ۹۹ ، ۰۹:۵۵ شکیبا شکیبا

خوب اینم از صف خرید بخاور آیا باز ایمان نیاوردید🌹🌹

سلام خسته نباشید

چقدر خوبه که شمارو پیدا کردیم بعد چندسال و تشکر فراوان

یه سوال

این کرمان  افزایش سرمایش چندهزاردرصده؟فقط تارگت دوبرابری دادین براش.میشه تارگت مهنازی اینو بفرمایید چنده تا اون موقع؟قول میدم از خوشحالی سکته نکنم.

جسارت نباشه اون کلمه مهنازی برای اینه فان باشه و خستگی دربیاد.البته شهنازی هم میگن

 

سپاس🌷

 

پاسخ:
دوباره بخون ببین ببین اگر قبل از افزایش سرمایه سهامدار بوده باشی تارگتش چند برابر میشه! 
خبار سهم رو اینجا عمومی نمی تونم اعلام کنم:)
نماد رو در کانال جستجو کنید لطفا

با سلام

امکان داره تحلیتون در خصوص تایرا را بفرمائید.

با تشکر

پاسخ:
بنیادی سهم خوبه و تایید شده هست
اگه داری نگهدار
انتظار یک رشد جدید از سهم دارم.

راستی گزینه Auto reftesh برای وبلاگ فعال شدنش امکان پذیر نبود؟

اینجوری یه کم سخته کار :)

پاسخ:
اینجوری بهتره
یکی از دلایلی که گزینه اتورفرش رو فعال نکردم، این هست که ممکنه در حین نوشتن نظر ، رفرش بشه و نظری که نوشتین از بین بره و دوباره از اول مجبور به نوشتن بشین!

سلام مجدد در مورد اون سهم  بیابونی! دیشب آوای آگاه یک فایل صوتی با مدیر سرمایه گذاری شرکت کاریزما گذاشته بود که میگفت حدود 12000 میلیارد ارزش داره و الان نصف ارزش واقعیش معامله میشه جایی که خیلی از سهام بیش از ارزش واقعی معامله میشن در ضمن محاسبه کرد در سه ماه گذشته شاخص حدود 180 درصد رشد داشته و این سهم در سه ماه گذشته حدود 70 درصد بازدهی داشته و حدودا بیش از 100 درصد از شاخص عقبه حالا من امروز خودم محاسبه کردم اگر اون رو با سهام لیدر مقایسه کنیم در صورتی که بقیه تا شهریور رشدی نکنن در خوش بینانه ترین حدود دویست درصد و در بدبینانه چیزی حدود سیصد تا چهارصد درصد عقبیم!!(پ ن پ تا شهریور منم سر به بیابون میزارم)

پاسخ:
محاسباتت درست نیست اکبری جان!

سلام استاد

قیمت این روزهای کرمان شبیه به قیمت ان روزهای اکنتور هست و منو به شدت میترسونه از خرید :((

 

پاسخ:
اون کنتورسازی ننه مرده! هم، اگه سازمان بورس خیانت نمیکرد و اون چیزی که حسابرس معتمد سازمان بورس در نظر خودش اعلام کرده بود واقعی می بود، در بازار امروز بالای 50000 تومان قیمت داشت!

حالا که شما تجربه کنتورسازی هم داری، باید بدونی که اگه میخوای در هر سهمی ورود کنی، باید مدیریت سرمایه هم رعایت کنی و به صورت تک سهم، کار نکنی.

بچه های قدیمی میدونن که ما کرمان رو اولین بار در قیمت حوالی 500 تومان سیگنال کردیم و سیو سود کردیم و الان مجدد داریم وارد سهم میشیم!
در ورود جدید هم، قبل از افزایش سرمایه 85 درصدی خرید کردیم و همه در سود هستیم

چیزی که مهم هست اینه که، کرمان پتانسیل رشد خوبی تا شهریور داره و ما فقط وظیفه داریم تا سهامی که دارای پتانسیل هستند رو شناسایی و معرفی کنیم! مطمئن باش اگه کسی مشکلی برای سهم بوجود نیاره، خیلی زود بازار به ارزش این سهم پی میبره. همونطوری که تا امروز، همه سهام معرفی شده، به هدف های قیمتی رسیدن! :)

سلام و عرض ادب

جدای نظر همه دوستان و شاید کمی کم لطفی دوستان

اینکه بنده در این بازار به لطف تیم خوب شما سهامی میخرم که پتانسیل رشد داره و زیر ارزش ذاتیش در حال معامله هست، بسیار سپاسگزارم.

(شاید دوستان، اتفاقات غیرمنتظره که ممکنه در ایران اتفاق بیافته رو فراموش میکنند، جوری باید سرمایه گذاری کنیم که در اون بازار هم بتونیم به زندگی ادامه بدیم!!) 

خونه اول و آخر ...