بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com

بورس تهران همچنان بدون توقف به مسیر خود ادامه میدهد. دیروز نیز با رشد حدود 47000 واحدی، یک قدم بزرگ به سمت مقاومت 1.52 میلیون واحدی برداشته شد. با این حساب، شاخص کل حدود 60000 واحد با اولین مقاومت مهم خود فاصله دارد که انتظار میرود در طول هفته جاری، این فاصله طی شود! با این حساب، آخر هفته پر عرضه ای در انتظار بازار خواهد بود! این موضوع ممکن است باعث شود که برخی از فعالان بازار، کمی زودتر به استقبال این مقاومت بروند و یکروز زودتر، اقدام به شناسایی سود کنند! توصیه میکنم در صورتیکه سهام خوب در سبد خود دارید، فقط در صورتیکه سهم شما به اهداف مشخص شده رسید، اقدام به فروش کنید! هنوز روند کلی بازار صعودی است و حتی این مقاومتی که در بالا از آن ذکر کردم، مقاومت اصلی شاخص کل نیست! و مقاومت اصلی، کمی بالاتر و در محدوده 1.8 میلیون واحد قرار دارد. دیروز ارزش معاملات کمی افت از خود نشان داد که علت آن، همین مواردی است که خدمت دوستان بیان کردم. یعنی نقدینگی جدید، ممکن است چند روزی صبر کند تا تکلیف این مقاومت ها مشخص شود و بعد از آن اقدام به ورود نماید! از موارد بالا که بگذریم، بازار امروز شروعی مثبت خواهد داشت و در ادامه، شاهد کمی افزایش عرضه خواهیم بود. اما این افزایش عرضه، حداقل امروز بعید است که خللی در روند کلی بازار ایجاد کند. بنابراین، برای امروز نیز نگرانی در بازار دیده نمیشود و فقط مانند همیشه، به دوستان توصیه میکنم که از رفتارهای هیجانی، پرهیز کنند. 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۸
خانم منافی

نظرات (۱۶)

۰۸ تیر ۹۹ ، ۰۸:۲۷ شکیبا شکیبا

سلام صبح زیبای همه دوستان بخیر وشادی🌹🌹

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام
از آخرین سهم های معرفی شده در کانال دو تا سهم ***** و **** که صف خرید هست
دو سهم کهمدا و ثتران اجازه ورود میده 
به نظرتون با توجه به این وضعیت و مقاومت که روی 1500 فرمودید اتفاق میفته وارد این سهام بشیم یا صبر کنیم این مقاومت شکسته بشه بعد ورود کنیم؟

پاسخ:

ار بین کهمدا و ثتران، 
کهمدا شرایط بنیادی بهتری داره

من انتظار دارم که از این مقاومت عبور کنیم
همه چیز به ساعت پایانی بازار امروز دوشنبه بستگی داره
۰۸ تیر ۹۹ ، ۰۹:۱۵ سید علی توکلی

باسلام و عرض ادب

 سرکار خانم منافی با عرض پوزش 20درصد پرتفوی من چکاپاست وحدود 350 درصد درسود هستم.بنظرشما نگهداری ویا تعویض سهم کدام صحیح تر است؟

با تشکر

پاسخ:
بستگی به ترکیب سبدت داره
نمیدونم از اون سهم خودرویی در سبد داری یا نه
اگه نداری، میتونی با اون هم تعویض کنی!

سلام

روزتون بخیر

ثتران -5 رو توصیه نمی کنید؟ 

ممکنه در روزهای اتی پایین تر بیاد؟

 

با توجه به افزایش قیمت لبنیات، روی این گروه نظرتون چیه؟

 

باتشکر

 

پاسخ:

در خصوص گروه لبنیات، نظر خاصی ندارم!

ثتران هم حوالی 900 تومان حمایت مهمی داره 
ولی اینکه دقیقا چی بخری، به ترکیب سبدت بستگی داره
مثلا اگه از اون نماد گروه خودرویی نداری، اولویت خرید با اون هست

سلام

 من از قبل حدود 10 درصد  فروی در سبد سهامم دارم. نظرتون راجع به این سهم چیه؟ ممنون

پاسخ:
با حد ضرر 5700 میتونی نگهداری
۰۸ تیر ۹۹ ، ۱۰:۴۹ شکیبا شکیبا

سلام خدمت خانم منافی عزیز 🌹اینکه آخر مطلب روند بازار می نویسید به دوستان توسعه میکنم از رفتارهای هیجانی پرهیز کنید رو خیلی دوست دارم شاید فروشنده های امروز معنی این مطلب رو بتونن درک کنن با بهای گذاف پیشنهاد میکنم این قسمت رو با رنگ قرمز منتشر کنید البته جسارت بند رو به بزرگواری خودتون ببخشید🌹🌹

پاسخ:
:)

درودها

خسته نباشید

این بخاور مثل ماشین خاور هست که توی جاده همه رو دق میده 

حمایتش چنده؟

 

کاش با خائن باوفا جابجاش میکردیم😢

پاسخ:
نظر با ایمیل ثبت کنید
۰۸ تیر ۹۹ ، ۱۲:۱۱ مهدی حسن نژاد بهتاش

سلام و عرض ادب

حد ضرر "کهمدا" رو قبول زحمت می فرمایید ؟

پاسخ:
3700
۰۸ تیر ۹۹ ، ۱۲:۱۴ احسان وثوقی

سلام

وقت بخیر

سهام وایرا رو اگر با فرغون هم میخواستن کلش رو جابجا کنن تا الام نوفق شده بودند:)

معلوم هست کجا گیر کرده!!

شما اطلاعی ندارید

سپاس از همراهی

پاسخ:
گفتن تا یکی 2 روز دیگه آماده اطلاعات جابجا میشه!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام مجدد

این **** رو فردا بدم با **** جابجا کنم؟

 

اسم سهم ها پاک شود.

هدف سخم جدید کوتاه مدته؟

پاسخ:
هر 2 سهم هدف 1200 تا 1500 در کوتاه مدت دارند!

سلام روزتون بخیر 

باتوجه به نزدیک شدن شاخص به مقاومت اعلامی نیاز هست  فجر و اوان سیو سود کنید و مجدد وارد بشیم؟

 

 کفرآرو   خلی مدت بسته بود  الان هم منفی  باز شده باتوجه به اینکه افزایش نرخ سیمان تکذیب شده نیاز هست عوض کنیم؟

پاسخ:
نظر با ایمیل ثبت کنید

ممنونم. استاد سهم معرفی نمیکنید؟

پاسخ:
نظر با ایمیل ثبت کنید
۰۸ تیر ۹۹ ، ۱۹:۴۸ مینا مرتضوی

سلام و خسته نباشید

من برای پدر و مادرم هم که توان مالی ضعیفی دارند و بیمارن خرید کردم. هرچی تو این مدت با پولشون خریدم ضرر کردن. پول قرص هاشونم در نیومد. تو رو خدا یکی بگه چی بخرم. خدا خیرشون بده من از دم دفتر پیشخوان که میخواستن کد باز کنم گفتن اینارو بخر. همش تو ضررم. خدا چرا کسی به فریاد من نمیرسه... حال منو تو میدونی فقط

پاسخ:
پاسخ به نظرات برای اعضا امکان پذیر می باشد.
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام ببخشید امروز خیلی مزاحم شدم

 و

نگران شدیم،امیدوارم که سالم سلامت باشید

 

یه سوال 

این سهم **** خبر خاصی داره؟افزایش سرمایه یا بازیگر میخواد فعال شه یا قراردادبزرگی داره؟میشه بفرمایید؟

چون میخوام نصف اون‌خودرویی و اون ***** رو باهاش تعویض کنم اگه صلاحه.

 

توضیحات یا اسم سهم ها پاک شود:)

🙏

پاسخ:
بازیگر داره
اون سهم خودرویی هم تا تارگت مشخص شده، میتونه بره

سلام شب به خیر ممنون بابت زحماتتون

من نتونستم خاهن بخرم به جاش کهمدا خریدم زیاد هم خریدم تا کی اوضاعش خوب میشه و باید تا کی نگهش داریم. 

پاسخ:
نظر با ایمیل ثبت کنید
همین روزها، یک خبر خوب از سهم منتشر میشه
ارزش این سهم، بیش از این حرف ها هست!
۰۹ تیر ۹۹ ، ۰۰:۰۱ هادی هادی

سلام خداقوت

لطفانظرتان را راجع به شپنا و پارسان اعلام بفرمایید. نگهداری یا تعویض

پاسخ:
نگهداری