بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com

همانطور که انتظار میرفت و در متن افتتاحیه دیروز نیز گفته بودم، شاخص کل با نزدیک شدن به یکی از مقاومت های مهم در محدوده 1.5 میلیون واحدی، با افزایش عرضه ها روبرو شد. برخی از فعالان بازار، یکروز زودتر به استقبال این مقاومت رفتند و دیروز، سهام خود را نقد کردند! اما از سوی دیگر، با افزایش عرضه ها، دیروز بیشترین حجم و ارزش معاملات در بازار بورس تهران شکل گرفت! این یعنی، هنوز نقدینگی زیادی در پشت درهای بورس پارک شده و در صدد ورود به بورس هستند! معاملات امروز برای بورس تهران، بسیار حیاتی و مهم است! امروز شاخص کل به مقاومت 1.52 واحدی برخورد خواهد کرد و باید ببینیم که فعالان بازار، چه واکنشی از خود نشان خواهند داد! در صورتیکه خریداران عقب نشینی نکنند و حجم معاملات به اندازه روز گذشته باشد، میتوان امیدوار بود که این مقاومت شکسته خواهد شد و بازار خود را برای مقاومت بعدی یعنی محدوده 1.8 میلیون واحدی آماده خواهد کرد. بر این اساس، انتظار دارم بازار امروز از همان ساعت ابتدایی، با عرضه های زیاد کار خود را آغاز کند. در ادامه باید منتظر بمانیم و ببینیم که خریداران، چه واکنشی به این موضوع نشان خواهند داد. چیزی که مسلم است، بازار امروز پر نوسان خواهد بود. انتظار شخص بنده در این خصوص این است که در نهایت، خریداران موفق خواهند شد و این مقاومت محدوده 1.5 میلیون واحدی، در این 3 روز باقیمانده تا پایان هفته، شکسته خواهد شد! من هنوز نگرانی خاصی در بازار نمیبینم و مانند همیشه از دوستان تقاضا میکنم که از رفتارهای هیجانی، پرهیز کنند. البته همانطور که در روزهای قبل نیز شاهد بودید، سهام مورد نظر ما، واکنش بهتری نسبت به عرضه های سنگین در بازار از خود نشان دادند! و برخی از سهام اصلی ما، صف های خرید خود را تا انتها حفظ کردند! 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۹
خانم منافی

نظرات (۴۲)

۰۹ تیر ۹۹ ، ۰۸:۴۹ شکیبا شکیبا

سلام صبح همه دوستان بخیر شادی🌹🌹

پاسخ:
به به
جناب شکیبای عزیز :)

حمیدرضا هستم.
۰۹ تیر ۹۹ ، ۰۹:۲۹ میم فروتن

دارا یکم توی 50 هزار تومن هم خرید و فروش شده امروز! اصلا مردم نمی دونن این صندوق ها بازه 5 درصدی نداره. یا اباالفضل!

پاسخ:
متاسفانه، اکثر فعالان بازار، چیزی به عنوان ارزش ذاتی رو درک نمیکنن! :)
۰۹ تیر ۹۹ ، ۰۹:۳۴ مهدی حسن نژاد بهتاش

خاطرات داره زنده میشه

سلاااااااااااااااااااام آقا حمید رضا :)

پاسخ:
به به
جناب بهتاش عزیز :)
چه خبر ؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام 

در این اصلاح پیش امده به سهم قبلی که معرفی کردین ( ***** **** * *****) اضافه کنیم یا پیشنهاد های جدید که دیروز اعلام کردین

 

پاسخ:
اگه دوست داشتی، میتونی به اون خودرویی، اضافه کنی
۰۹ تیر ۹۹ ، ۰۹:۳۶ پارسا کریمی

روح جاویدانی لایوهایی؟

پاسخ:
ارادت دارم پارسای عزیز :)

فروغ روی تو سازد ،

دل مرا روشن🥰

به به

سلامتی سه تن ، رییس و رفیق  وطن!

سلامتی

حمیدخان و حمیدرضای بورسِ وطن🥰

پاسخ:
به به
محمد عزیز

ارادت دارم محمد جان! :)
۰۹ تیر ۹۹ ، ۰۹:۴۵ سید محمد مهاجران

سلام خیلی خوش اومدید

پاسخ:
در خدمتم :)
۰۹ تیر ۹۹ ، ۰۹:۴۹ پارسا کریمی

خیلی...

پشت این خیلی ...

 

برای کسی اخممون بالا هم نمیاد، چه برسه اشکمون.  

 

آخه با معرفت... حداقل یکم خوب نباش لنتی دلم نخوادت. 

میشینی همین الان آهنگ با معرفت رضا شیری رو گوش میدی. اوککککییییییییی؟؟؟؟ خیلی قاطی ام این مدت.(ازت)

 

من خو میدونستم پیدات میکنم، دوس داشتم خودت مارو قابل بدونی!!!

خواهش میکنم نذار بیش از این روحمون عذاب بکشه، من این بورس لنتی و این روزای خوش رو بدون تو نمیخوام.

 

نباشی همینجا که اول اوجشه ولش میکنم.

 

اوکیییییی(با داد).

پاسخ:
در خدمتم پاسای عزیز :)

حتما میدونی که در این مدت، گرفتاری های زیادی داشتم!
ولی سعی میکنم بیشتر در دسترس دوستان باشم! :)

میگم
نکنه خانم منافی اذیتتون میکنه که اینقدر شاکی هستی؟! :)

آقا حمیدرضا ی عزیز سلام 

عرض ارادت :)

 

پاسخ:
ارادت دارم :)
۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۰:۰۲ سید علی توکلی

با سلام

اول اینکه 20درصد پرتفوی من چکاپاست وحدود 350درصد درسود هستم.توصیه به نگهداری ویا تعویض دارید(مثلا خودرویی ویا کرمان) 

دوم آیا خبر جدیدی از آکنتور نشده؟

ممنون از راهنمایی

پاسخ:
خبر جدیدی که از آکنتور نیست و بعد از گذشت 4 سال، تازه متوجه شدن که اشتباه کردند و نباید نماد رو متوقف میکردند! الان هم که میخوان نماد رو باز کنن، نیاز به حکم دادگاه هست. 
پس باید فقط منتظر حکم دادگاه باشیم!

هنوز روی اون سهم خودرویی مثبت هستم و تارگت 8000 تومان در شهریور، هنوز معتبر هست.

کرمان هم که در صف خرید قفل هست و بعید میدونم بتونی بخری!

سلام بر سکاندار بورس تهران

پاسخ:
به به

آراز عزیز

خیلی ارادت دارم برادر :)

سلام وقتتون بخیر

من یکم ارفع دارم و خپارس و کماسه از هر سه تو سودم رد کنم وپسا بگیرم؟؟

پاسخ:

وپسا صف فروش رو دنبال کن و همینکه صف فروش به 5 میلیون رسید، میتونی خریدها رو تکمیل کنی.
۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۰:۰۵ پارسا کریمی

 خواهر گرامیمون بانو منافی بی نهایت به همه لطف داشتن و برای زنده نگه داشتن این نهضت دامن ایشون رو میبوسم. بابت همه چیز و مخصوصا آرامش ایشون بی نهایت سپاگذارم.

 

میدونم سختیاتو و همیشه الگو میمونی.

دمت گرم پتایر ۱۰ تومنی.

 

خیلی دوستت دارم، هرجا بری و هر کاری کنی.

 

 

پاسخ:
خوشحالم که پرسود هستی و خوشحالم که دوستان خوبی مثل شما، هنوز هم در کنار ما هستند. :)

حمیدرضا خان سلام خوش اومدی

ماها که بخشی از کنتور رو فروختیم با قیمت ۲۰۰۰۰ ریال تکلیف بخشی که فروختیم چی میشه

پاسخ:
اون بخش که فروخته شده، چون اقرارنامه هم امضاء کردی، دیگه نمیشه کاری کرد!

سلام بر جناب حمیدرضا عزیز آقا صفا آوردید انشالله بشه حمیدخان و مسیحا رو هم در سایت زیارت کنیم آقا شما خونه تو فروخته بودی تونستی بخری؟ ما که هنوز  نتونستیم, امیدمون به سهمهای خانم منافی بود که با این کرمانش چند ماهی هست  دق کردیم!(ببینم میتونیم زیر آب خانم منافی رو بزنیم)!

پاسخ:
دیگه داری بی انصافی میکنی اکبری جان :)

کرمان با احتساب افزایش سرمایه الان حدود 11300 در حال معامله اس! یعنی حدود 100 درصد سود فعلا!
امروز هم که با وجود خرابی بازار، در صف خرید قفل هست و همینطوری تا 8000 تومان میره! :)

دیگه چی میخوای؟ :)


سلام بر حمیدرضای عزیز

امروز دارم فملی و فولاد رو به خاهن و وسپا تبدیل می کنم.

تایید می کنید؟

پاسخ:
اوکی
۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۰:۳۴ پارسا کریمی

فصل، فصله آهنگ های خاصه.

 

دوست داشتن یا عشق!

دوست دارمت با عشق!!

پاسخ:
:)
۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۰:۳۷ سید علی توکلی

با سلام مجدد

با عرض پوزش در مورد چکاپا نفرمودید. در ضمن من اون 2سهم را دارم منظور اضافه کردن در صورت امکان بود.

پاسخ:
ببین
در این بازار که کلا صعودی هست و در حقیقت، بازار داره سود میده و نه خود سهام، شما هر سهمی داشته باشی، بالاخره رشد میکنه!
حالا یکی کمتر و یکی بیشتر!

راستش من بنیادی چکاپا رو بررسی نکردم که بتونم در موردش نظر بدم که آیا از سهام معرفی شده ما بیشتر رشد میکنه یا نه

اما از نظر نموداری، 1360 و 1550 مقاومت های روبروی سهم هستند.

سلام ، امیدوارم خوب باشین 

من متوجه شدم که حمید رضا خان امروز اینجا هستن ، یاد لایو بورس به خیر 

گروه خانواده بورسی رو چرا تعطیل کردین ، نکنه جای دیگه رفتین و منو جا گذاشتین ؟!

 

 

پاسخ:
فعلا اینجا در خدمت دوستان هستیم :)

۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۱:۰۰ آیاندا پاتوسی

سلام استاد عزیز و قدیمی

 

این سهم خودروریی مثل جند سال قبل این بار اذیت نمیکنه دیگه؟

 

تا چند درصد پرتفو مجاز هستیم ازش داشته باشیم

تبدیل سهم کماسه به سهم خودوریی الان مجاز هست

 

با تشکر از اینکه همیشه چه در منفی و جه در مثبت بازار هستیند

پاسخ:
اینبار اومدیم تا انتقام سال های گذشته رو از این سهم خودرویی بگیریم! :)

تا 50 درصد سبد هم مجاز هست
خودت نگاه کن ببین با اون تارگتی که مشخص کردیم، آیا برای شما، جذابیت و توجیه داره یا نه!

سلام اقا حمید رضا عزیز‌ 

خدایی دلتنگ شما بودم 

کلی خاطرات رو برام زنده کردی اومدی 

هر جا باشی شاد و موفق باشی

پاسخ:
مرسی مهدی عزیز

برای خود من هم بعد از اینهمه سال، کمی تازگی داره! :)

سلامت و پرسود باشی :)

سلام‌ نطرتون درمورو فاما و وپترو چیه ؟من شنبه خرید زدم ایا خوبه و کی انتظار سود هست چون فعلا ضرر کردم ممنون راهنمایی کنید

پاسخ:
نظر با ایمیل ثبت کنید
۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۱:۱۶ پارسا کریمی

ببینم زور خزامیا من بیشتر یا خخخخخخ تو.

باز اومدی و بازار رو سبز کردی لامصبببببب.

 

 جای میسی خالیه

پاسخ:
:)
ما اینبار اومدیم تا از این خخخخخخ انتقام بگیریم!

یکضرب میریم تا 8000 تومان! :)


راستش امروز بازار قرمز بود و خانم منافی هم نبود!
گفتم اگه کسی اینجا نباشه، برامون حرف در میارن! :)

سلام ، وقت به خیر 🌺

چند سال پیش بورس تهران و بعد لایو بورس رو دنبال میکردم و با توصیه استاد حمید و حمید رضا خان و ... کنتور و خمحرکه و کفپارس و پتایر و خاهن و ... خریدم ولی سال ۹۶ مجبور شدم به خاطر خرید خونه سبدم رو خالی کنم ، امسال دوباره خرید میکنم و چیزی که متوجه شدم سهام پیشنهادی لایو بورس رشد عالی داشته و من اگه سهامداری کرده بودم الان ضرر کنتور جبران شده بود و دهها برابر سود کرده بودم،لطفا اگه گروهی دارین که فعالیت میکنه به من معرفی کنید،یه خانواده بورسی تشکیل دادین و منم عضو کردین ولی سه ساله که فعالیت نمیکنه، لایو بورس از همه گروهها حرفه ای تر بودن و من خیلی مشتاقم که دوباره عضو گروهتون ، ممنون 🌺

پاسخ:
مرسی سحر عزیز

گروه ما همیشه تلاش میکرد تا بهترین سهام رو انتخاب و معرفی کنه و هر کسی با مقایسه سوددهی اونا با بقیه بازار، حتما متوجه میشه
فقط کافی هست تا قیمت های امروز کفپارس و خمحرکه و پتایر و خاهن و ... رو با بقیه سهام بازار مقایسه کنی!
حیف شد که نتونستی از بازدهی این سهام به صورت کامل استفاده کنی
ولی هنوز هم دیر نیست و خوشحالم که دوباره به فعالیت بورسی برگشتی.

ما فعلا گروه خاصی نداریم و همینجا در خدمت دوستان هستیم.

سلام

درود بر استاد حمیدرضای عزیز

به خونه خودتون خوش آمدید

چی میشد اگر صف بخاور هم جمع بشه

چه شود......!!!

ممنون که چراغ رو روشن کردید

پاسخ:
ارادت دارم احسان عزیز  :)
۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۱:۴۹ آیاندا پاتوسی

استاد ببخشید این سهم گروه پیمانکاری هم معاملاتش مشکوک هست...

 

این رو هم می تونیم درصد زیاد بگیریم یا صرفا برای نوسان گیری و کوتاه مدت است

پاسخ:
متوجه نشدم دقیقا کدوم نماد رو میگی!

محبت چشمه ایست از جنس نور، هم ارادت هم سلام از راه دور :))

.

ما شانه کشانِ گیسوی لیلاییم

دیوانه تر از جناب مجنون ماییم...

.

خیلی مخلصیم، بیشتر به ما سر بزنین :))

پاسخ:
به به

آسد سعید عزیز :)

ارادت دارم
۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۲:۱۱ شکیبا شکیبا

گفته بودم که بیا تا غم دل با تو بگویم 

چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی

سلام به روی ماهت آقا امان از انتظار خیلی سخته🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

پاسخ:
خیلی ارادت دارم جناب شکیبای عزیز :)
۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۲:۲۳ آیاندا پاتوسی

استاد ببخشید این سهم گروه پیمانکاری هم معاملاتش مشکوک هست...

 

این رو هم می تونیم درصد زیاد بگیریم یا صرفا برای نوسان گیری و کوتاه مدت است

پاسخ:
متوجه نشدم دقیقا کدوم نماد رو میگی!

-------------------------------------------------------------------------

 

سهام دیروز توی گروه معرفی شده .... گروه پیمانکاری صنعتی

پاسخ:
برای نوسانگیری نیست
انتظار دارم تا یکی 2 روز آینده، در صف خرید قفل بشه!
۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۲:۳۰ شکیبا شکیبا

حمید رضا عزیز آقا  حال خودتوت خوبه سلامت هستید انشا الله 🌹🌹 

 

پاسخ:
مرسی شکیبای عزیز

خدا رو شکر، اوضاع تحت کنترل هست! :)

خیلی خوشحالم شما برگشتین🌺

سبدم ورنا و فزرین و ومعادن و دماوند هست و چند برابر سبدم نقد هستم ، میخواستم  یه آپارتمان برا سرمایه گذاری بگیرم ولی فعلا منصرف شدم و سهام میگیرم 

چی بخرم ، کدوم سهمم رو بفروشم ؟ 

پاسخ:
جواب به سوالات فقط برای اعضا امکان پذیر هست

۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۲:۴۱ شکیبا شکیبا

حمید رضا عزیز  جا داره از زحمات خانم منافی تشکر کنم که وقت زیادی برای اینجا میزارن بسیار خانم باشخصیتی هستن ایشون🌹🌹

پاسخ:
البته که همینطوری هست و همه ما از ایشون سپاسگزار هستیم که چراغ اینجا رو روشن نگه داشته! :)
۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۳:۳۰ شکیبا شکیبا

حمید رضای عزیز فقط امروز هستین اینجا؟

پاسخ:
سعی میکنم بیشتر سر بزنم به اینجا

حالا امروز قرعه به نام من افتاد و در خدمت دوستان بودم
ببینیم در روزهای آینده، چه چیزی پیش میاد! :)
۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۳:۳۹ شکیبا شکیبا

حمید رضا عزیز از حمید خان 🌹مسیحا عزیز 🌹شیاوش🌹پیمان 🌹چه خبر دلمون برای  همه این عزیزان تنگ شده اگه باهشون در ارتباط هستید سلام گرم ما رو بهشون برسونید راستی مسیحا عزیز دروه تبعیدش تمام شده یا هنوز تویی تبعید هستن😉

پاسخ:
مسیحا بی معرفت! فعلا سرش گرم زندگی خودش هست! :)

همه بچه ها خوب هستند و حتما سلام شما و سایر دوستان رو بهشون میرسونم.
هرچند که مطمئن هستم خودشون هم اینجا رو مطالعه میکنن! :)
۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۳:۴۹ شکیبا شکیبا

یه یادی هم بکنیم از دوستان قدیم اینجا علی مسائلی 🌹بابی🌹تجاT🌹گرگ بارون دیده🌹یک نفر از جزیره آدمخوار🌹سایه🌹 مهسا🌹مهشید🌹معلول قطع نخاع🌹بهزاد🌹و.....عزیزان هرجا هستن خوش خرم باشن وانشا الله در آینده نزدیک دوباره اینجا مطلب بزارن🌷

سلامی دوباره 🌺

سبدم ورنا و فزرین و ومعادن و دماوند هست و چند برابر سبدم نقد هستم ، میخواستم  یه آپارتمان برا سرمایه گذاری بگیرم ولی فعلا منصرف شدم و سهام میگیرم 

چی بخرم ، کدوم سهمم رو بفروشم ؟ 



برگرفته شده از tsetmc.blog.ir

پاسخ:
به نظر من، کار خوبی کردی که در این بازار خوب، از خرید آپارتمان صرفنظر کردی!
نمودار قیمت آپارتمان هم به مقاومت خورده و به نظرم باید اصلاح کنه!!


ورنا با حدضرر 1100 نگهداری کن

راستش بقیه سهامی که داری، نه اینکه بد باشن! ولی شارپ نیستند!
همون ورنا هم شارپ نیست! ولی با توجه به جو خودرویی ها و جاییکه نمودار سهم قرار داره، نگهداری توصیه میشه!

نقدینگی که داری هم، از سهامی که در گروه معرفی شده، میتونی با توجه به تارگت هایی که مشخص شده و با توجه به روحیاتی که داری، انتخاب کنی.


سلام

به به! 

اندک اندک جمع مستان میرسند

خیلی خوشحالم که مجدد از نظرات کارشناسی شما هم استفاده می کنیم حمید رضای عزیز

پاسخ:
ارادت دارم علی عزیز :)

سلام  حمیدرضا داداش خوش اومدی به خونه خودت ..کلی خوشحال شدم فهمیدم برگشتی .یاد خاهن شبندر فاذر پتایر خساپا و کلی سهم دیگه بخیر که با شما سوار و پیاده شدیم و خیلی هم سود کردیم ... من هنوزم به فکرت بودم که خونه رو فروختی و فاذرخریدی و اصل و سود پول رو ریختی تو کنتور و کنتور هم گیر کرد ...خیلی به فکرت بودم ...راستی یه مقدار فاذر دارم چیکارش کنم...

ممنونم ازت که وقت میزاری و پاسخ میدی ..

 

بودن آدمهای با محبت زمین رو زیباتر میکنه..همیشه باش🌹🌹🌹

پاسخ:
به به
ارادت دارم رضای عزیز

چه روزها و شب هایی که کنار هم گذروندیم و چه سال های خوبی بود :)

نمیدونم فاذر از چه قیمتی داری
ولی الان در بازار، سهم بهتر و شارپ تر هم داریم.
اگه من بودم، با یک سهم تازه نفس، تعویض میکردم.
۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۶:۴۹ شکیبا شکیبا

حمید رضای عزیز بند به لطف شما وتیم بی نظیر تون هنوز با پتایر بامیانگین ۳۰۰ فاذر م۳۰۰خمحرکه م ۲۰۰ هستم والبته باکنتور تا آخرش پر قدرت هستم اینا رو گفتم که اول خستگی تون در بره وثانیاً تشکر کنم بابت سیگنال های ناب شما 🌹🌹

پاسخ:
:)
خوشحالم که پرسود هستی :)

تو رو باید به عنوان سمبل صبر و مقاومت در بورس تهران معرفی کنیم! :)
۰۹ تیر ۹۹ ، ۱۶:۵۷ شکیبا شکیبا

البته باسیگنال های جدید که خانم منافی وتیم پرتلاش زحمت مکشن هم توی سود خوبی هستیم  و پر قدرت از سیگنال های شما نهایت استفاده رو میبریم ممنون که درکنار ماهستین🌹🌹 فکر کنم کوپن من پرشده ببخشید زیاد سوال کردم😁😁🌹🌹

پاسخ:
واقعا خوشحالم که هم پرسود هستی و پر انرژی هستی 
حضور افرادی مثل تو در بین ما و سودهای خوبی که میکنین، به ما هم انگیزه میده تا همینطوری مسیر خودمون رو ادامه بدیم :)

باسلام و تشکر بسیار فراوان از خانم منافی عزیز

من که همیشه همه جا گفتم با خوندن مطالب شما تو بلاگ خیلی کمک حالم بوده است. شندیم که جنابعالی کانال vip هم دارید. خیلی خوشحال میشم که بنده هم بتونم از اعضای کانالتون باشم و از مطالب مفیدتون استفاده کنم. نظرتون درباره هدف خزامیا چیه؟ ایمیل خودم رو هم گذاشتم و در بخش وبسایت هم آی دی تلگرام رو میزارم. یک دنیا سپاس و ممنونم

پاسخ:
برای اطلاع از شرایط عضویت به ادمین تلگرام به آیدی  @Tsetmcblogadmin پیام ارسال کنید
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام بر حمیر ضای گل🌹

من مثل بچه ها قدیمی نیستم اما در حد حمید عزیز، مسیحای عزیز،

وبلاگ بورس تهران

سایت لایوبورس تهران یادش بخیر اینارو یادمه.

دلتنگت بودیم 🌹🌹🌹

خیلی ارادت داریم.

راستی این **** تا حد ۴۰ درصد پر کردم به نظرت مارو به اوج میبره؟😊

پاسخ:
ارادت دارم هادی عزیز
واقعا یاد اون روزها بخیر :)

حداقل انتظار یک بازده 100 درصدی در کوتاه مدت دارم!