بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۱۵ ق.ظ

روند بازار بورس تهران سه شنبه مورخ 10 تیرماه 1399

با رسیدن شاخص کل به مقاومت روانی در محدوده 1.5 میلیون واحدی، شاهد افزایش عرضه ها در بازار هستیم. اما چیزی که باید به آن توجه کرد، جریان نقدینگی قوی است که این روزها در بازار جریان دارد. دیروز با افزایش عرضه ها، خریداران عقب نرفتند! و با هجوم به خرید سهام در قیمت های منفی، اجازه تشکیل صف های فروش سنگین را ندادند و در خیلی از سهام، شاهد برگشت قیمت ها حتی به رنگ سبز نیز بودیم! دیروز ارزش معاملات در بورس و فرابورس، از مرز 20000 میلیارد تومان عبور کرد که نشانه خوبی است. چیزی که دیروز در بازار مشهود بود، قرار گرفتن حقوقی های بازار، در سمت خریدار بود و بعد از مدت ها، شاهد بودیم که میزان خرید حقوقی ها از حقیقی ها پیشی گرفت. در حقیقت، افراد حقیقی، اقدام به شناسایی سود کردند. ولی حقوقی های بازار، همچنان به روند صعودی بازار اعتقاد دارند! موضوع بعدی، کاهش کارمزد کارگزاران است که قرار شد، بخشی از این کاهش، به صندوق توسعه بازار تخصیص پیدا کند تا در زمانیکه اوضاع بازار بحرانی شد، این صندوق با منابعی که در اختیار دارد، بتواند از بازار حمایت کند! این موضوع نیز نشان میدهد که مدیران سازمان بورس نیز، در تلاش برای حفظ نشاط بازار بورس هستند و فعلا، اعتقادی به ریزش بازار ندارند! از موارد بالا که بگذریم، برای بازار امروز، انتظار دارم که بازار با شروعی منفی، کار خود را آغاز کند. اما در ادامه، مجددا با افزایش تقاضا در بازار روبرو خواهیم شد و انتظار دارم که در نیمه دوم بازار، مجددا شاهد بازگشت بازار به روند صعودی باشیم! بنابراین، دوستانیکه نقدینگی دارند، میتوانند از منفی های ابتدایی بازار، در خرید سهام خوب استفاده کنند. موضوع جدیدی برای گفتن نیست. انتظار دارم که مقاومت محدوده 1.5 میلیون واحدی، طی معاملات امروز و فردا شکسته شود و بازار، حرکت بعدی خود را به سمت مقاومت اصلی که در محدوده 1.8 میلیون واحدی است، شروع کند! 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۰
خانم منافی

نظرات (۱۴)

۱۰ تیر ۹۹ ، ۰۸:۳۳ شکیبا شکیبا

سلام صبح زیبای همگی بخیر وشادی🌹🌹

رگبار بهاری امروز رو هم به فال نیک میگیریم😉😉

پاسخ:
منافی هستم شکیبا جان :)

سلام صبح همگی اساتید لایو بورس بخیر ببخشید بیزحمت اگر اشکالی نداره منبعد آخر متن مشخص بفرمایید سکان دست کی است تا ما هم تکلیفمون رو بدونیم! (پ ن پ این صف کرمان هم عرضه نمیشه ما یکم غر و زیر آب بزنیم !)!

پاسخ:
منافی هستم در خدمت دوستان
اکبری جان کرمان که به هدف هم برسه شما غر خواهید زد :)

سلام
تارگت سهم وایرا تغییر کرده یا همون اهداف اعلام شده قبلی هست؟
 

پاسخ:
بله اهدافمعتبره
بعد از رسیدن به هدف دوباره بررسی میکنم و در صورت لزوم هدف جدید اعلام میکنیم
فعلا نگهداری تا هدف قبلی
۱۰ تیر ۹۹ ، ۰۹:۳۲ پارسا کریمی

درود به همه همکاران و خداقوت

 

سپاس فراوان برای همه لطفی که بانو منافی به همه ما داشتن و سپاس ویژه برای دعوت استاد بزرگ جناب حمیدرضا در سکانداری روز گذشته.

 

خداوند به زندگی شما همیشه خوشبختی و شادی عطا کنه.

مرسی برای تحلیل های قدرتمند و سهام گلچینی که بسیار حرفه ایی انتخاب میشن.

 

پیروز و سربلند باشید.

پاسخ:
موفق باشی پارسا جان :)

سلام خانم منافی عزیز ، روز به خیر 🌺

سهامی که معرفی کردین به اهداف رسیدن و بعضی ها بالاتراز اهداف در حرکتن !

لطفا سهم جدید معرفی کنید 

من ۸۰ درصد سبدم نقده

پاسخ:
سحر جان
دیروز گفتم وپسا فرصت خریده
چرا اول وقت استفاده نکردین؟
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام استاد

من در فقدان کرمان و خاهن، **** منفی به میزان لازم! خرید کردم.

از ظرفیت های این سهم میگین یکم دلگرم شیم :))

ضمنا کوتاه مدت که گفتید بیشتر از دو ماه نمیشه که؟ :)

پاسخ:
گفتنی ها در کانال گفته شده
تا آخر شهریور

خاهن بخرم ؟

پاسخ:
اگه فرصت خرید داد میتونی بخری
۱۰ تیر ۹۹ ، ۱۰:۰۸ شکیبا شکیبا

سلام خانم منافی عزیز خیلی مخلصیم چه سوپرایزی کردین ما رو دیروز 🌹🌹شما هم بودنتون برکت هم نبودنتون شاید باروتوتن نشه دیروز کارمون خیلی زیاد بود پاسخ حمید رضا عزیز رو دیدم زیر پیامم اما نمی تونستم عرض ادب کنم  وخیلی برام سخت بود 🌷ولی تایم نهار رو نرفتم حسابی حمید رضا عزیز رو اذیت کردم وایشون هم مثل همیشه بسیار بنده نوازی کردن🌹🌹

پاسخ:
:)
۱۰ تیر ۹۹ ، ۱۰:۱۲ هادی هادی

سلام

روز بخیر و تشکر از زحمات

بالاخره کترگزاری اگاه با قعطی امکان فروش خرید داد

من ایران حدود یک میلیارد فروختم خاهن با این بازگشایی خرداری شود؟

وپاسا خریداری شد یک سوم

کرمان دو صف بریم یا خیر

پاسخ:
میدونی که اعتقادی به صف نشینی ندارم
خاهن هدفی که در کانال علام کردم معتبره میتونی خرید کنی
حالا واقعا کارگزاری آگاه گفته پاسخگوی ضرر و زیان مشتریان هست میتونه ضرر اینکه خاهن رو حدود 30 درصد بالاتر باید بخری رو جبران کنه؟!
بهتره همه دوستانی که از آگاه و مفید استفاده میکنن کارگزاریشون رو عوض کنن

استاد گرامی

هدف جدید خاهن هم تا پایان شهریوره؟

چون تا الان موفق به خرید نشده بودم، تعویض با پتایر توجیه داره از نظر شما؟

 

ممنون

پاسخ:
من خاهن رو به پتایر ترجیح میدم
تارگت اعلام شده تا شهریوره 

سلام

البته فرمودید اهداف وایرا هنوز معتبره. آیا صلاح می دونید با افزایش امروز خاهن؛  وایرا رو بفروشم و خاهن بگیرم.

به عبارت دیگهه خاهن میتونه سرعتی را که تاحالا داشته حفظ کنه یا با سرعت کمتری تا هدفی که امروز توی کانال اعلام کردید حرکت می کنه 

پاسخ:

خاهن که صف خریده
سهمی که ابتدای رشدش هست رو بفروشی بری بشینی در صف خرید؟!
سعی کنید مدیریت سبد داشته باشید
نباید به صورت تک سهم کار کنید!

داریم ولی کم داریم، قرار بود کماسه رو که رد کردیم بیشتر ورود کنیم ب خخخ،

فعلا که حسرت میخوریم،

شیطونه میگه وایرا و کفرآور رو بفروشم اون وپ...رو بگیرم، خیری از وایرا ندیدیم، کماسه نازنین رو دادم وایرا :) :(

به نظرتون به حرفش گوش کنم؟

پاسخ:
همین امروز در پاسخ به نظرات یکی از دوستان که اتفاقا میخواست وایرا رو با خاهن عوض کنه جواب دادم! 
تک سهم نباشید!
وایرا ابتدای رشدش هست 
خاهن صف خرید قفل!
بقیه رو دوستان راهنمایی میکنن

استاد گرامی

هدف جدید خاهن هم تا پایان شهریوره؟

چون تا الان موفق به خرید نشده بودم، تعویض با پتایر توجیه داره از نظر شما؟

 

ممنون

پاسخ:
من خاهن رو به پتایر ترجیح میدم

تارگت اعلام شده تا شهریوره 

 

==========================

 

پتایر با خاهن تعویض شد 

بالاخره ماهم خائن دار شدیم، 3 سال پیش که خیانت کرد. انشالله این بار جبران می کنه

راستی من تو نظر سنجی گفته بودم که  دیر اقدام کردم و ندارم. خواستم خبر بدم مدیونتون نباشم :) 

پاسخ:
موفق باشی :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خانم منافی عزیز 🌺 لطفا متن پیغام رو پاک کنید

** **** ** ***** **** *** *** *** * *** *** **** ****** ******** ***** ** * ** ***** ** **** *** * ** ******* **** * ****** **** *** 

**** **** ** ******* ******* **** * ***** **** *** * ** ****** ** ***** ** *** ** *** * ** *** **** *** * **** **** ***** *** **** *** *  ***** **** ***** * *** ***** **** * 

پاسخ:
میتونم درک کنم که چه شرایطی رو داری سپری میکنی و دلیل ترسی هم که داری رو متوجه میشم.
به همین دلیل باید یک سبد با ریسک کم برای خودت ایجاد کنی
این رو هم باید بدونی که سبد کم ریسک، میتونه بازدهی کمتری هم داشته باشه
ولی با توجه به شرایطی که داری، به نظر من برای اینکه دوباره بتونی اون شهامت قدیمی رو بدست بیاری، بهتره که کم کم حرکت کنی!
ایرادی نداره اگه سودهای اول، کم (ولی مطمئن) باشه!

در کانال، برو یک جستجو کن
اونجا سهام با تارگت زمانی و قیمتی مشخص هست
ببین کدوم یکی از این نمادها، هنوز با تارگت خودشون فاصله دارن و از بین اونها انتخاب کن
معمولا میزان ریسک رو هم مشخص میکنیم

اون سهمی که 30 درصدی خریدی، از همون سهامی هست که تقریبا کم ریسک هست و من انتظار دارم که همین روزها (شاید هفته بعد)، در صف خرید قفل بشه!!


سعی کن، درصد سبد رو رعایت کنی و البته سبدت هم زیاد شلوغ نکنی

با این پولی که داری، نهایتا 4 نماد در سبد داشته باش!

حواست به کانال vip باشه
اگه از سهامی که معرفی شده با توجه به تارگت هایی که دارن، جذابیتی برات نداره، صبر کن تا در بازار بگردیم و ببینیم که آیا سهام خوب جدید پیدا میشه یا نه.