بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
چهارشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۲۰ ق.ظ

روند بازار بورس تهران چهارشنبه مورخ 11 تیرماه 1399

دیروز شاخص کل بورس تهران با رشد حدود 65000 واحدی، بزرگترین رشد تاریخ خود را ثبت کرد و با قدرت، از مقاومت محدوده 1.52 میلیون واحدی عبور کرد. در متن افتتاحیه دیروز در حالیکه اکثر فعالان بازار، در خصوص این مقاومت نگران بودند، در همینجا گفته بودم که در هفته جاری، از این مقاومت عبور خواهیم کرد و باید خود را برای مقاومت بعدی که در محدوده 1.8 میلیون واحدی است، آماده کنیم. بر این اساس، بازار امروز نیز با جو مثبت و هیجانی، کار خود را آغاز خواهد کرد. نکته جدیدی برای گفتن نیست و فعلا نگرانی در بازار دیده نمیشود. پس از رنگ سبز بازار، لذت ببرید! حمیدرضا هستم در خدمت دوستان!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۱
خانم منافی

نظرات (۲۵)

سلام خمید رضا خان ، روز به خیر 🌺 

لطفا جواب سوال دیروز من رو بدین 🙏

تو بازار مثبت نقدم 

پاسخ:
الان میرم پیدا میکنم و پاسخ میدم
چند دقیقه بعد، دوباره سر بزن 

امید وصل تو جانم ب رقص می آرد

چو باد صبح ک در گردش آورد ریحان

 

#سعدی

🥰🌱🥰

به به رییس جان باشد

و ما چشم ب راه آمدنِ #سیتا😀

عجب مبارک روزی ست

 

 

پاسخ:
:)
۱۱ تیر ۹۹ ، ۰۸:۴۶ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد بزرگ گرامی جناب حمیدرضا و همه همکاران.

 

حمیدرضا سر همین سلام گفتن بالا!

(نمیدونم تو یه شاکیان گروه کنتورسازی بود، بودی یا نبودی! اونجا کلی به خاک و خون کشیدم نامردایی که تو لایو میخوردن و قائده زندگیشون نمکدون شکوندن بود!! بی مسئولیت های .... (چقدر مودب باشم!) یکی که اصلا میگفت من تو اون لایو به ندرت وصل میشم، سلام گفتن منو یادش بود!!

 

داداش تو به ندرت چشم میپوشیدی از لایو! نمکدون نداریم دیگه اینجا نبینمشون!!

 

سلام من به تو یار قدیمی، همون یار وفادار قدیمی! ( امروز اسطوره هایده گوش میکنیم!)

پاسخ:
ارادت دارم پارسای عزیز

متاسفانه در جامعه، پر هست از افرادی که کارشون فقط شکستن نمکدون هست! :)

سلام به تمامی دوستان بورسی

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام بر حمیدرضای عزیز

صبحت بخیر

 

من 30 درصد سبدم رو **** گرفتم، لطفا در مورد ظرفیتها و روند رشدش در کانال توضیح بده. 

 

ممنون

پاسخ:
در خصوص پتانسیل های سهم، توضیح هم میدیم :)

فقط اینقدر بدون که از سهام جا مانده بازار هست با دارایی های زیادی که همه رو با دلار 3300 تومانی خریدند!
۱۱ تیر ۹۹ ، ۰۹:۰۴ علی از کرج

سلام  صبح  زیبای  تابستانیتان  بخیر و  سلامت  باشد .

ارزوی سلامت  و  سرافرازی و  شادی برای  شما  و  تیم   خوب لایو بورس دارم  .

اگر زحمت  نیست  تحلیلتان  را از نمودار  روند  شاخص  کل   در کانال  منعکس فرمایید

پاسخ:
سلامت باشی علی عزیز

آخر هفته سعی میکنیم نمودار شاخص کل رو در کانال منتشر کنیم.
فعلا همینقدر بدون که مقاومت مهم شاخص کل، محدوده 1.8 میلیون واحد هست.
۱۱ تیر ۹۹ ، ۰۹:۱۰ شکیبا شکیبا

سلام به همه دوستان صبح زیبایی بخیر وشادی 🌹🌹

سلام به روی ماهت حمید رضای عزیز خوشحالم که دباره اینجا هستی🌹🌹

پاسخ:
:)

سلام و خسته نباشید 

اقا حمید ببین چند سال پیش تو با ما چه کردی که دلتنگ نکات قرمز رنگ وبلاگت شده بودم

 

پاسخ:
:)

سلام صبح عالی دوستان بخیر ..

حمیدرضای عزیز خوشحالم که دوباره پشت فرمونی..

سهم مورد نظر (و..)جا داره واسه اضافه کردن..

مچکرم که دوباره برای بچه های لایو وقت می زاری..

پاسخ:
درصد سبد از 40 درصد بیشتر نشه!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

استاد لطفا اهداف ***** رو بگین ، دیروز یه پله خریدم باز اضافه کنم ؟

پاسخ:
هدف 1500 هست

هرچی قیمت به محدوده 600 و 608 نزدیکتر باشه، برای خرید جذاب تر هست
نمیدونم تا اونجا بره یا نه
ولی از 40 درصد سبد بیشتر نشه

سلام

اون سهم با دلار 3300 که در جواب محسن گفتید چی بود ؟ تو کانال بگید

ممنون

پاسخ:
در کانال وجود داره
آخرین سهمی هست که معرفی کردیم
با هدف 1500 تومان

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام بر حمیدرضای عزیز

صبحت بخیر

 

من 30 درصد سبدم رو **** گرفتم، لطفا در مورد ظرفیتها و روند رشدش در کانال توضیح بده. 

 

ممنون

 

پاسخ:
در خصوص پتانسیل های سهم، توضیح هم میدیم :)

فقط اینقدر بدون که از سهام جا مانده بازار هست با دارایی های زیادی که همه رو با دلار 3300 تومانی خریدند!

===========================

 

پس منفی امروز در بازار شدیدا مثبت رو فرصت خرید می دونید؟ تا چند درصد از سبد می تونم بگیرم؟

پاسخ:
بله
انتظار دارم که دوباره خیلی زود، در صف خرید قفل بشه!!

فقط درصد سبد نباید از 40 درصد بیشتر بشه!


حمید رضا خان گل سلام

ثتران در هفته پیش و این هفته رفتار های مشکوکی داشت. الان دو روز هم هست که صف خریده. دلیلش رو میشه بفرمایید

ممنون

پاسخ:
بورس چرا نداره! :)

شما فقط باید این حرکات مشکوک رو پیدا کنی و تصمیم درست بگیری!
اگه یادت باشه، این حرکت مشکوک رو ما شناسایی کردیم و در کانال vip به دوستان اعلام کردیم.

حدود 2 یا 3 روز سهم منفی بود با همین رفتارهای مشکوک و هر کسی میخواست، میتونست به هر تعدادی که نیاز داره خرید کنه و بعد از اون، سهم الان چند روزی هست که در صف خرید قفل شده!




۱۱ تیر ۹۹ ، ۱۰:۱۷ میم فروتن

سلام بر آقا حمیدرضا.

توی عرضه اولیه اگر از دو کارگزاری سفارش بزنیم، یکی رو فقط تایید می کنن یا هر دو رو رد می کنن؟

چون یکی از کارگزاریام گاهی هنگ می کنه.

پاسخ:
من تا حالا هیچوقت عرضه اولیه نگرفتم که تجربه این کار رو داشته باشم! :)
ولی در قانون اینطوری هست که فقط یکی تعلق میگیره!

شاید دوستان تجربه داشته باشن و شما رو راهنمایی کنن. 

سلام 

من روز دوشنبه اون سهم خودروی که گفتین خریدم  و لذت بردم از حرکت دیروزش /خیلی ممنون از گروه خوبتون

در مورد ارزدیجتال بیتکوین و اتریوم  میخواستم نطرتون بگین وقت خرید هست الان یا میشه پایین رو 7 یا 8 هزار خرید کرد؟(از قبل رو 6 هزار یکبار خرید کردم)

در مورد روند دلار این پولبک حساب میشه و روند نزولی هست بسمت زیر 18

 

باتشکر

پاسخ:
راستش رو بخوای، خیلی وقت هست که روند ارزهای دیجیتال رو پیگیری نکردم.
در این خصوص نظری ندارم

در خصوص روند کلی دلار، انتظار دارم که دلار به سمت 18000 تومان برگرده و اونجا باید ببینیم که چه اتفاقی رخ میده.

سلام بر حمیدرضا عزیز برادر اینطوری که  کرمان میره هفته بعد 8 تومن میشه بعدا تصمیم خاصی براش داریم ؟! چون من 60 درصد پورتفو دارم سهام جایزه هم داریم در ضمن خدایی پول میاد و میره ولی رنگ قرمز پیامت ذوق زده مون کرد برگشتیم به خاطرات قدیم !.حمید خان هم خدا حفظش کنه یک روزهایی اینقدر پیام جواب میداد انگشتش آسیب دیده بود

پاسخ:
ارادت دارم اکبری عزیز :)

اون 8000 تومان، تارگت اول برای کرمان هست! و پایان راه نیست! :)

یاد ایام قدیم لایو بورس و بورس تهران به خیر 

من چرا سلام پارسا یادم نیست 😂عمو موری و بابی بیشتر یادمه یکی زیاد پیغام میزاشت و یکی نور چشمی استاد بود 😬  

هر چند دقیقه صفحه رو رفرش میکنم و منتظر نظرات جدیدم ، امیدوارم اینجا همیشه پابرجا باشه 🌺🌺🌺

 

پاسخ:
:)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام مجدد استاد نظرتون درباره ***** که معرفی کردید هنوز مثبته تو منفی

 

پاسخ:
با حد ضرر 2500 هنوز توجیه داره. 
فقط درصدها رعایت بشه.

استاد نظرتون در مورد آتی چیه ؟ پسته و زعفرون بسیار جذاب بالا میرن با برگشت دلار به 18000 اینا هم سقوط آزاد میکنن ؟

پاسخ:
بررسی نکردم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام مخلص استاااااد

منو یادتونه؟یه چیز بگم یادتون بیاد

*** *** ** ** ***** **** ***** **** **** ** *** **** ** *** ** ****** ************ ** ****** * *** **** **** * ** ** **** ******* *********** ** ** ** **** ******* **** ***** ** ** ********

***** ***** ****** **** ** *****

***** ****** *****

 

متن بالا پاک شود🙏

خواستم بگم همیشه به یادتون بودم و هستم

 

راستی استاد این وپ.. خیلی که درجا نمیزنه؟بازیگرش مطمئنه؟

مرسی

پاسخ:
به به
مهرداد عزیز :)
ارادت دارم

راستش، انتظار دارم از هفته بعد، حرکت خودش رو شروع کنه!
یک جابجایی کوچیک در بین بازیگران داره انجام میشه!

بعد از اون جابجایی، دیگه نباید مشکلی وجود داشته باشه!
۱۱ تیر ۹۹ ، ۲۲:۵۲ شکیبا شکیبا

سلام مجددخدمت حمید رضا عزیز ممنون که امروز هم درکنار ما بودین انشاالله که ادامه دار باشه 🌹🌹آقا من هرجور فکر کردن یادم نیومد گرگ بارون دیده رفته جزیره آمخوارها اون یک نفر رو بخوره یا اون یک نفر گرگ بارون دیده رو خورده شایدم از مسیحا با معرفت الگو برداری کردن یه سایه چیزی پیدا کردن رفتن استراحت😁😁

پاسخ:
:)
۱۱ تیر ۹۹ ، ۲۲:۵۹ شکیبا شکیبا

بابی عزیزم که باتوقش پارک ساعی بود باید یه پلاکارد وراریم بنویسم که  آفتاب امپراطوری لایو هیچ وقت غروب نمی کنه تازه دادش حمید رضا هم برگشته خواستی خودت چک کن  به هر حال ما منتظرش میمانیم😉

پاسخ:
:)
۱۱ تیر ۹۹ ، ۲۳:۰۶ شکیبا شکیبا

یادمه نجاTاز هم از شرکت ما خیلی تعریف می کرد میگفت سهمش طلاست خب بالاخر تحلیلش به همه ثابت شد الان قیمتش ۱۲۰۰ شده تازه افزایش سرمایشم ثبت نشده ایشونم ممکنه بیان بگن دیدید چقدر من گفتم آیا باز ایمان نیاوردید😁

پاسخ:
:)
۱۱ تیر ۹۹ ، ۲۳:۱۱ شکیبا شکیبا

جناب مسائلی عزیز هم احتمالاً دارن هنوز از پتایر حمایت میکنن که این جوری رفته بالا یادمه همش میگفتن نفری ۱۰۰ بخریم از مقاومت ردش کنیم دمتگرم داش علی خیلی مردی دلمون خیلی برات تنگ شده کجای مرد🌹🌹

سلام

بنظرتون تعویض بخاور با آخرین نماد معرفی شده، توجیه داره؟

پاسخ:
راستش بخاور هم تا 1200 و 1300 تومان راحت میتونه بره!
یعنی 50 درصد دیگه رشد داخل خودش داره برای کوتاه مدت!
اینطور جابجایی ها، بستگی به درصد سهام در سبد و البته بستگی به روحیات و استراتژی شما داره!