بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۱۹ ق.ظ

روند بازار بورس تهران دوشنبه مورخ 16 تیرماه 1399

بورس تهران بعد از یکروز تحمل فشار فروش، مجددا با افزایش تقاضا روبرو شد. دیروز ارزش معاملات از 21000 میلیارد تومان نیز فراتر رفت که نشان از عطش خریدارانی دارد که هر منفی را، فرصتی برای خرید میدانند! البته راه زیادی تا اولین مقاومت مهم بازار، باقی نمانده است. امروز، آخرین روز برای تسویه بخشی از بدهی های کارگزاری ها است. بنابراین، در ساعتی از بازار، انتظار دارم که مجددا شاهد فشار فروش در بازار باشیم. اگرچه دیروز در نهایت، اکثر نمادهای بازار کار خود را با صف خرید به پایان رسانیدند، اما امروز، ممکن است جریان، کمی متفاوت باشد! چیزی که برای بازار امروز انتظار دارم، یک شروع مثبت است که در ادامه، شاهد عرضه صف های خرید در اکثر نمادهای بازار خواهیم بود. مهمترین خبر امروز، طرح سوال از رئیس جمهور است که توسط نمایندگان مجلس، کلید خواهد خورد! این موضوع، میتواند تاثیر منفی در بازار بگذارد. امیدواریم مجلس محترم، این موضوع مهم را، خارج از اختلافات جناحی و سیاسی و به دور از جار و جنجال دنبال کنند! از موارد بالا که بگذریم، در صورتیکه موضوع سوال از رئیس جمهور، شرایط سیاسی کشور را آشفته نکند، بازار تا محدوده 1.8 میلیون واحد، میتواند به راحتی بالا برود! بازار امروز نیز، بعد از شروعی مثبت، مجددا با افزایش عرضه ها روبرو خواهد شد که البته، این افزایش عرضه ها، نگران کننده نیست! پس در صورتیکه سهام خوب در سبد خود دارید، فقط بازار را نظاره کنید. اما اگر در سبد خود، سهامی دارید که فکر میکنید نیاز به تعویض دارد، میتوانید از این افزایش عرضه ها، در جهت جابجایی یا اصلاح سبد خود استفاده کنید. موضوع جدیدی برای گفتن نیست و فقط مانند همیشه از دوستان تقاضا دارم که از رفتارهای هیجانی، پرهیز کنند. 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۶
خانم منافی

نظرات (۳۲)

سلام و خسته نباشید

مقاومت ۱۸۰۰ به نظرتون خیلی سنگینه یا با این حجمی که داره سرازیر میشه نهایت ۳ روز بیشتر طول نمیکشه

پاسخ:
مقاومت ها دقیقا در یک نقطه قرار ندارند و شامل یک محدوده هستند
مقاومت محدوده 1.8 میلیون، در حقیقت، میتونه تا 2 میلیون هم کشیده بشه

چیزی که در این بازار اهمیت داره و باعث رشد هر روز بازار شده، ورود نقدینگی هست
باید روند ورود نقدینگی رو دنبال کنیم و ببینیم این روند در ادامه چطوری هست تا متوجه بشیم که آیا میتونیم از این مقاومت عبور کنیم یا خیر
البته که همچنان اعتقاد دارم که باید فرمول شاخص کل تغییر کنه یا اینکه فعالان بازار، از همین امروز به جای تحلیل شاخص کل، از شاخص هم وزن برای تحلیل استفاده کنن
۱۶ تیر ۹۹ ، ۰۹:۳۹ شکیبا شکیبا

سلام خدمت سرکار خانم منافی محترم وهمه دوستان گل صبح همگی بخیر🌹🌹

۱۶ تیر ۹۹ ، ۰۹:۳۹ میم فروتن

از مفید اومدیم پاسارگاد ولی متاسفانه پاسارگاد هم قطعه!

سلام خانم منافی صبحتون بخیر میگم امروز شاخص بالای 65 هزار تا رشد کرد همین فرمون بریم تحلیل خانم صادقی درست در میاد!در ضمن نگاه به صف کرمان نکنیدها هنوز حداقل صد درصدی از بازار عقبه!!

پاسخ:
کرمان با توجه به افزایش سرمایه الان قیمتش بالای 14000 تومان هست!

سلام ، روز به خیر

خاهن امروز فرصت خرید؟

پاسخ:
تارگت تا آخر شهریور معتبره
۱۶ تیر ۹۹ ، ۱۱:۱۱ مجید مرادی

سلام سرکار خانوم منافی

میخواستم نظرتون رو در مورد وملی بدونم

ظاهرا میره مجمع

 

پاسخ:
وملی سهم خوبی هست
فقط کند حرکت میکنه
چون شناور سهم کم هست
ولی دارایی های خوبی داره و حباب نداره

میگم خانم منافی کرمان رو چشم زدیم صفش ریخت توی سه روز اخیر حدود سی میلیون سهمش جابجا شده تحلیل یا تصمیم  جدیدی نیاز نداره در کانال بزارید؟ممنون

پاسخ:
دوستان راهنمایی میکنن!
من گفتنی ها رو گفتم
و قرارمون بر این بود که سوال جدید در مورد کرمان بشه سر به کوه و بیابان بذارم!

میگم خانم منافی خب  من سوال رو قبل از گذاشتن تحلیل فرستاده بودم و مدیونید فکر کنید نیتی در مورد سر به بیابون گذاشتن داشتم! راستی اگر یک وقتی شما رفتید حمیدرضا جان  جاتون سکان رو به دست میگیره؟!!!

پاسخ:
خیر!
تعطیل میکنم! 

۱۶ تیر ۹۹ ، ۱۲:۰۵ مهدی حسن نژاد بهتاش

درود بر شما :)

درخصوص اضافه کردن خاهن قبول زحمت می کنید نقطه حمایتی رو بفرمایید ؟

متشکرم

۱۶ تیر ۹۹ ، ۱۲:۲۱ مهدی حسن نژاد بهتاش

من تا پیام شما رو تو گروه مبنی بر دلخوری و تعطیلی گروه خوندم وسط انجام معاملات و فرصت خرید خاهن اومدم اینجا بنویسم :

بخدا اگر تعطیل کنی تعطیل میشم!

خاطرات شیرین ارزنده هستش و دلپذیر کاریش هم نمیشه کرد ولی واقعیت هم قابل کتمان نیست و اینکه شما داری عالی پیش میری

جدا از این شوخی های تعطیلی و این حرفها لطفا نکنید :(

 

پاسخ:
مرسی از محبتت بهتاش عزیز :)
۱۶ تیر ۹۹ ، ۱۲:۲۱ میم فروتن

فکر نکنم دوستان اینجا منظور بدی داشته باشند.

ما همچنان پیگیر تحلیل های شما هستیم و خواهش می کنیم که بمونید و این صحبتهای بدون قصد رو به دل نگیرید.

اینا به یاد خاطرات افتادن، ظرایف پیام رو رعایت نمی کنند.

ما تازه یه جمع خوب و یک استاد خوب مثل شما رو پیدا کردیم بعد از سالها.

پاسخ:
:)

خانم منافی عزیز 🌺

امیدوارم همیشه سلامت باشین و هیچ حرف شوخی و جدی نتونه روحیتون رو به بریزه 

 

پاسخ:
مرسی سحر جان
بالاخره من هم انسان هستم با روحیه ای لطیف ! :)
۱۶ تیر ۹۹ ، ۱۲:۲۷ هادی هادی

سلام

من زیاد پر سابقه نیستم امابه شخصه از زحمات شما ممنونم و امیدوارم تلاش خود را ادامه دهید. انقدر پیامهای صبح شما انرژی بخش که بخشی از استرس بور سی با این پیامها و پیامهای روز شما کاهش می یابد.

موفق سربلتد باشید .

پاسخ:
خوشحالم که حضورم باعث کاهش استرس دوستان میشه :)

سلام و خدا قوت

خانم منافی عزیز گمان نکنم کسی منکر زحمات شما در این مدت باشه.

بدون هیچ تعصبی عرض می کنم تحلیل های شما به همان پختگی و جامعیت نظراتی است که ما قبلاً در لایو بورس از آقایان حمید و حمیدرضا و مسیحا شاهد بودیم.

قطعا مدیریت کردن این جمع از شما وقت و انرژی زیادی میگیره که همینجا از شما و همکارانتون تشکر می کنم

براتون آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم همیشه بتونیم از حضور شما استفاده کنیم. :-)

پاسخ:
مرسی از لطفت علی جان:)
۱۶ تیر ۹۹ ، ۱۲:۳۲ پارسا کریمی

درود به شما خواهر منافی.

 

بی پرده بگیم.

هرچی یاد گرفتیم از استاد حمید و حمیدرضا و شما بعنوان نایب برحق بوده!

به حمید رضا هم گفتم که نمکدان شکون زیاد هست. از این دست عموها و ...

 

من هستم و پایه باشید این عمروعاص های ...زاده با مغز معیوب و کثیفشون رو با تیپا پرت کنیم بیرون.

 

بعنوان برادر بزرگتر از شما میخوام قدرتمند ادامه بدیم. 

 

تایید کن من بی کارم.

پاسخ:
مرسی پارسا جان
من ظهر از دفتر رفتم که سر به بیابان بذارم!
ولی امید جان (همکار و ادمین کانال) انقدر تماس گرفتن که سیل پیامها به سمت ایشون سرازیر شده، گفتم بیام اینجا رو چک کنم
که تصمیم بگیرم  ادامه مسیر به کدام طرف باشه!
الان که پیامهای دسوتان رو مخیونم کم کم دارم از بیابان برمیگردم ! :)

سلام

در مورد متن آخری که در کانال گذاشتید منظورتون متوجه نشدم یعنی توی شرکتتون مشکل بوجود امده؟

آقای حمیدرضا کی بوده؟!

پاسخ:
حمیدرضا خان از اساتید من و این جمع هستند
این جمع چندین ساله که فعالیت میکنه و دوستان همدیگر رو میشناسن
من از پیامهای بعضی دوستان، این برداشت رو کردم که حضور حمیدرضا خان  رو به من ترجیح میدن! 
که گویا سوتفاهم بوده! 
و برطرف شد :)

سلام خانم منافی وقت بخیر

خواستم بگم من به شخصه با سهم هایی که معرفی کردین خوب سود کردم و الانم واقعا توی سود خوبی هستم. اینکه توی کانال گفتین این محفل رو تعطیل میکنین به نظرم اشتباهه و شما چراغ این گروه رو روشن نگه دارید

به نظر من کسی که گلگی غیر منصفانه میکنه بهتره از این محفل بره بیرون و وارد گروه هایی امثال خانم صادقی و غیره بشه تا بعد از گذر زمان متوجه تحلیل های ناب و دوست داشتنیه شما بشه. حالا اون موقع خواست برگرده (که صد در صد بر میگرده) دیگه راش ندین به گروه :)

 

 

پاسخ:
:)

سلام و خداقوت

خسته نباشید

بشدت ناراحت شدم وقتی پیام کانال رو دیدم :(

 

اصلا اینجا تعطیل بشه، بنده جایی رو ندارم ببینم.

نمیدونم دوستان چرا کم لطفی کردند.

بنده از طرف خودم معذرت میخوام و خداقوت میگم به تحلیل های بی نقص و نقطه زنی شما و گروه خوبتون.

اینکه شما الان خودتون جزو خاطرات محسوب میشید که بعدها باید از همین دوران طلایی شما یاد کنیم و خاطره سازی کنیم.

 

برای شما و خانواده و گروه خوبتون  آرزوی سلامتی و موفقیت همیشگی دارم.

خواهشا کمرنگ هم میخواهید باشید، اما باشید.

 

پاسخ:
من یا هستم یا نیستم
کمرنگی توی کارم نیست!
مرسی علیرضا جان :)

سلام مجدد, راستش خانم منافی من خودم از همون روزهای اول وبلاگ مزاحم حمید خان بودم بعدم جناب حمیدرضا عزیز مسیحا و سایر دوستان ولی بازگشتم به وبلاگ با اشراف به سکانداری شما بوده هر چند وجود این اساتید برای ما خاطره انگیزه ولی اگر هم وقت نداشتن سر بزنن  تا وقتی شما قبول زحمت می کنید و ما رو تحمل می  کنید! ما با کمال افتخار گوش به فرمان شما هستیم و دعاگوی شما این جملات من  گاهی برای رفع خستگی و طنز است واقعا نیت خاصی پشتش نیست! بابت همه زحماتی که کشیدید و انشالله در ادامه میکشید ممنون ,خدا به شما و خانواده سلامتی بده و در کار خیرتون موفق باشید.

پاسخ:
اکبری جان
بعضی حرف ها، شوخی شوخی، جدی میشه
اینکه یکی دوبار بشه اوکی میشه گذاشت به حساب شوخی
ولی اینکه من هرپیامی از شما دارم گلایه هست، واقعا به این نتیجه میرسم که شوخی نیست!

سلام و خسته نباشید

فکر نمیکنم تا حالا کسی از سهم های معرفی شده ی شما ضرر کرده باشه. اگر هم ضرر کرده باشه بخاطر صبور نبودن خودش در نگهداری سهام یا تجربه کم و اطلاعات بورسی ناقص خودش بوده، وگرنه ما همیشه قدردان زحمات شما بوده و هستیم.

خانم منافی لطفاً این جا را تعطیل نکنید، بجاش اون کسانی که بی مهری میکنند را از کانال VIP خارج کنید.

 ممنون 🌹

پاسخ:
ممنون سجاد عزیز :)

سلام و خسته نباشید

بنده به شخصه از وقتی با گروه شما و خود شما اشنا شدم خیلی خیلی سود های خوبی از سهم های معرفی شده شما بردم البته بازار خوب بوده ولی اینکه سهامی رو بتونی توی منفی بخری و خیالت راحت باشه و استرس نداشته باشی که صد درصد بهت سود میده و اگر بازار منفی شد بتونی نقد شی نعمتیه که تا کسی نداشته باشه قدرشم نمیدونه این تجربه کوچیک من توی این ۶ سالیه که تو بورس بودم

و واقعا از شما سپاسگزارم که وقتتون رو با کمترین هزینه در اختیار امثال من قرار میدید  امیداورم هیچ وقت ما رو تنها نزارید 

پاسخ:
انشالله هستم در خدمت دوستان :)

سلام بنده واقعا نمی دونم چرا بعضی از دوستان از آزار رسوندن به بقیه لذت می برن

دوست عزیزم آیا گین شما بر اساس راهنمایی های گروه vip کم بوده؟

اگه شما سهم هایی غیر اون چیزی که اعلام شده خریداری کردید و ضرر کردید به بقیه چه ربطی داره؟

نمونه سهم کماسه که در نظر سنجی فکر کنم حدود ۲۰ یا ۲۵ درصد اعضا سمتش نرفتن

در حالی که کماسه از نظر قیمتی حدود ده برابر رشد کرده

حالا هر کدوم از دوستان از گروه vip نا امید هستن خارج شن انشالله گروه بهتر پیدا کنن بنده به شخصه تا جایی که توان داشته باشم هزینه عضویتشون میدم تا خارج شدن 

پاسخ:
:)

سلام

خانم منافی من به شخصه فکر میکنم شما خیلی بهتر از استاد حمید و حمیدرضا و سایر دوستان در این چند وقت اینجا رو هدایت کردید

البته قصد جسارت به استاد عزیز و بزرگوارمون رو ندارم، فقط بدلیل اینکه ایشون سرشون خیلی شلوغ بود مثل شما نمیتونست وقت بزاره

حالا اینکه مجددا بعضی از دوستان اینجا دارند مشکل ایجاد میکنند و بدون هیچ مشکلی سود میکنند و باز هم حاشیه درست میکنند خدا میدونه قصدشون چیه....!! خواهش میکنم به پای همه نزارید، اگر میشه راه دیگه ای پیدا کنید

قدیم هم یک عمو موری بود که سبب شد این کانال بسته بشه، حالا نوبت اکبری هست....البت اگر هر دو شون یکی نباشند!!!!!

من تقاضا میکنم این محفل رو بهم نزنید

ممنون و قدردان زحمت هاتون

امید که بمانید

 

پاسخ:
لطف داری احسان جان
شک نکن عمو موری هیچ جایی اینجا نداره!
به قول جلال آل احمد:

به تعظیمِ مردم این زمانه اعتماد نکن !
تعظیم آنان همانند خم شدن دو سر کمان است ، که هرچه بهم نزدیک‌تر شوند ، تیرش کشنده‌تر است !
عمو موری دقیقا در توصیف این جمله قرار میگیره
یادم نمیره چه تعریف و تمجیدهایی که در وبلاگ از حمیدخان و حمیدرضا میکرد، بعد پشت سر چه حرفهای ضد و نقیضی میزد!

ولی 
اکبری جان هم از دوستان این جمع هستند و هیچوقت برای من همردیف عموموری نبوده ونیستند.
سوتفاهمی به وجود آمده بود و رفع شد
البته از لحاظ روحی، من یکی دو روز طول میکشه آپدیت بشم! :)
۱۶ تیر ۹۹ ، ۱۵:۰۷ شکیبا شکیبا

باسلام مجدد خدمت خانم منافی وخدا قوت که انصافاً کارتون بی نظیره ممنون که با تمام مشغله ای که دارید بازم سنگ تمام میزنیم این گلهای ناقابل هم تقدیم شما🌹🌹🌹🌹🌹

یه سلام هم خدمت جناب اکبری عزیز  جناب اکبری جسارت نباشه بنظرم اگه به سهم های معرفی شده اینجا تا پایان هدف نگاه نکید بعد که نزدیک هدف شد میتونید تصمیم بگیرید

جناب اکبری بند زمانی که اگه اشتباه نکنم حمیدرضا عزیز سیگنال کرمان رو سال۹۵معرفی

کردن قیمت۶۵۰ تومان تعداد ۱۰هزارتا خریدم به دید بلند مدت هنوز هم دارم ودعا گویشان هستم آقا رقمی شده برای خودش بماند. اما کرمان باسیگنال خانم منافی برای یکی از دوستان خریدم ۷۸۰۰ الان منو می بینه کلی دعا میکنه من میگم برو به جون اونای که سیگنال اصلی رو دادن دعا کن ما وسیله ایم 🙂 بخدا ازموقعه ای که بخاور خریدم اونم سنگین اصلاً نگران نیستم ومطمئم به هدفش میرسه شک ندارم بلکه ایمان دارم

پاسخ:
شکیبا جان
میگم مگه بخاور به هدف اولش نرسید؟! انشالله همین جمع هدف دوم:)
نکته دوم اینکه جدی جدی تندیس شما رو باید بسازیم بذاریم ورودی ساختمان بورس تهران به عنوان سهامدار شکیبا! 
۱۶ تیر ۹۹ ، ۱۵:۴۶ داود حاجیلوئی

به مصداق (لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق) بسی شایسته است 

از استاد عزیز فرهیخته و فرزانه سرکار خانم منافی تشکر ویژه و سپاسگزاری

نمایم که با حسن تدبیر و فراست و کیاست مثال زدنی ما رو در پیشبرد اهداف مان یاری نمودند

و مراتب سپاس خود را از تلاش و زحمات ارزشمند و صادقانه ایشان تقدیم میدارم

و از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت تداوم حضور ان بزرگوار را دارم

پاسخ:
مرسی از لطفتون :)

دوستان گرامی سلام ,ببخشید سو تفاهمی پیش اومده بود که من مجدد رسما عذر خواهی میکنم واقعا نیت بدی پشت این قضیه نبوده راستش همینجا به صراحت میگم به سلامت و پاکی هیچ گروهی بورسی  در این بلبشو کانالها و گروه های مختلف به جز  اساتید لایو اطمینان و اعتماد ندارم و قلبا به همشون ارادت دارم و از خانم منافی عزیز هم که باعث بازگشت گروه و رونق دوباره اینجا شدن بسیار بسیار سپاسگزارم

   این بزرگواران زحمتشون رو میکشن ولی بالاخره بعضی قضایا از کنترل این دوستان خارج است مثلا در مورد کماسه که دوستان مدام میفرمایند آخرین بار من با پیشنهاد حمیدرضا  چند سال قبل کماسه گرفتم اون موقع فکر کنم نزدیک 600 تومن بون نتونست از مقاومت رد بشه چند روز منفی شد بعد هم بست و ارتباط ما هم با اساتید لایو قطع شده بود نمیدونید چه فشار روحی به سهامدارهاش وارد شد رییس کارگزاری که با خرید سهام مدیرعامل رو تعیین کرده بود  با دوز و کلک وامی که متعلق به شرکت بود رو با تبانی مدیر عامل وقت بدون دادن تضمین بالا کشیده بود و برده بود باهاش فکر کنم های وب خریده بود و اونم بسته شده بود بورس هم بو برده بود کماسه رو بسته بود رفتیم در شرکت چه شرکتی یک ساختمون بیشتر تهران نداشت اصلا امور سهام نداشت مدیرعامل یک منشی داشت همه کار سهام و تلفن جواب دادن با اون بود شانس آوردیم یکی از سهامدارها وکیل بود میگفت اگر وام رو بالا بکشن شرکت هیچ تضمین مکفی نگرفته بدبخت میشیم خلاصه کار چند بار رسید به تهدید مدیرعامل اونم قبول کرد کار غیر قانونی کرده میگفت اجازه بدید استعفا بدم ولی وکیل گفت نمیزاریم در بری!  خلاصه چند ماه با مصیبت تمام و مشکلات روحی آخرش اون ریس کارگزاری با تهدید سهامدارها  مجبور شد یک جورایی این تخلفش رو جمع و جور کنه و سهم باز شد همه روز اول  فروختیم در رفتیم.! سرتون رو درد نیارم بورس این بالا پایینها رو داره ولی هیچ از ارزش اساتید لایو کم نمیکنه مدرکش هم اینکه واسه همینه من دوباره به این جمع برگشتم!

۱۶ تیر ۹۹ ، ۱۷:۰۹ شکیبا شکیبا

خانم منافی بخاور به هدف اولش که ۹۰۰ بود رسیده چون شما هدف رو آبدیت کردین بند هم دیدم رو   میان مدتی کردم  انشاالله به هدف بعدی هم میرسیم👌 اما نکته دوم  بند دوست ندارم از پرتفوی خودم برای کسی بگم که کار درستی نیست اما بند در این چند سال ایمان آوردم که در روند صعودی بهترین کار انتخاب سهم با بنیاد خوب  ونگهداری هست که نتیجه اش آدم رو شگفت زده میکنه اگه جسارت میکنم قصد یاد آوری این نکته هستم 😉 ودر آخر صحبت از بیابان و رفتن نکنید خواهشاً بخدا قلب ما ضعیفه ☹

چقدر ناراحت شدم و بعد چقدر خوشحال از اینکه موندگار هستید

 

بابا میخوایید برید ما کجا بریم؟بعد باید بریم پیش شهناز با اون تارگتهای ۳۰۰هزار درصدی هرشب خواب خرید جزیره ببینیم!خواب جِت،بوگاتی،بعد دوسال میبینیم هنوز همین خراب شده و همین پراید رو داریم بعدش افسرده میشیم،

نکنید اینکارو با ما:)

اینم فصل الخطاب که امروز همه بخندن این جریان رو فراموش کنیم که حتی فکرش هم برامون سخته.اصلا مگه داریم بورس بدون شما؟

ممنون بابت همه صبوری ها و بزرگی های شما

پاسخ:
مرسی مهرداد عزیز :)
۱۶ تیر ۹۹ ، ۱۸:۰۰ نیروانا مختاری

سلام خانم منافی عزیز

میخواستم بدونم چطوری عضوگروه  vip بشم.

ممنون ازشما

پاسخ:
پاسخ داده شده بانو
۱۶ تیر ۹۹ ، ۱۸:۰۶ نیروانا مختاری

سلام خانم منافی عزیز

میخواستم بدونم چطوری عضوگروه  vip بشم.

نظرتون راجع به سهم فملی وتجارت چیه؟

سهم نفتی چیو پیشنهادمیدید؟

ممنون ازشما

پاسخ:
در تلگرام به ایدی ادمین @tsetmcBlogAdmin پیام ارسال کنید بانو 
۱۶ تیر ۹۹ ، ۱۹:۱۹ پارسا کریمی

مِن بعد ببینوم کسی پشت سر این دختر حرفی بزنه!! دهنشه کاااااگلللل میگیرووووم. گفته باشوم.

پاسخ:
وای چقدر خندیدم پارسا جان
کسی پشت سر من حرفی نزده :)
همه اعضای اینجا مثل خانواده برای من عزیز هستین. انشالله که همیشه در کنار هم دلمون شاد و لبمون خندان و جیبها پرپول باشه همه هم راضی باشن :)
۱۶ تیر ۹۹ ، ۲۲:۲۶ سید علی توکلی

با سلام و عرض ادب

خانم منافی عزیزبا تشکر از زحمات شما وهمچنین برخورد صمیمانه وصبورانه شما میخواستم یاداوری کنم که در ایران همواره فعالیت های جمعی دارای اسیب های خاص و مشخصی است (که دردوره عمو موری شاهدش بودید) بنا براین انتظار اینست شما عزیز بزرگوار باعلم به این مسایل واینکه اینموارد برای اولین واخرین نبوده وبرخی فقط همراه روزهای خوش هستند با عشق به راه خود ادامه دهید.چه بسا دوستان و عاشقان شما بسیار فراترند.

شاد و پیروز باشید

پاسخ:
مرسی از لطفت سید جان :)