بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
يكشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۹، ۰۷:۴۴ ق.ظ

روند بازار بورس تهران یکشنبه مورخ 22 تیرماه 1399

دیروز شاخص هم وزن در دومین روز اصلاح خود با افت 7400 واحدی روبرو شد و به محدوده 471000 واحدی رسید. دیروز گفتم تا زمانیکه این شاخص در بالای محدوده 434000 واحد قرار دارد، مشکلی در روند کوتاه مدت بازار بوجود نخواهد آمد. دیروز اکثر صف های فروش بازار جمع شد و بازار به تعادل نسبی رسید. اگرچه هنوز فشار فروش در بازار به پایان نرسیده، اما نوع معاملات دیروز نشان داد که هنوز ورود نقدینگی به بازار ادامه دارد و تا پایان مسیر بازار، فاصله داریم! چیزی که برای بازار امروز انتظار دارم، یک بازار نوسانی است. نمادهایی که دیروز صف فروش آنها جمع نشد، با منفی ابتدایی بازار امروز، به منطقه حمایتی خود برخورد میکنند و صف آنها نیز جمع خواهد شد. از سوی دیگر، برخی نمادهایی که دیروز صف فروش آنها جمع شد، تلاش میکنند تا به صف خرید برسند. اما از آنجاییکه هنوز فشار فروش در بازار به اتمام نرسیده، ممکن است چندین بار در این حرکت، ناکام بمانند! از اینرو، بازار دچار نوسان خواهد شد. دیروز خدمت دوستان گفتم که این روزها، فرصت مناسبی برای اصلاح سبد است. همچنین در خصوص داشتن استراتژی تاکید کرده بودم. اصلاح سبد، باید متناسب با استراتژی شما باشد. پس به دور از هیجان، امروز را به اصلاح سبد خود بپردازید. 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۲
خانم منافی

نظرات (۱۵)

۲۲ تیر ۹۹ ، ۰۷:۵۶ شکیبا شکیبا

سلام صبح زیبای همه دوستان بخیر وشادی🌹🌹

سلام ، صبح به خیر 🌺

خانم منافی عزیزم ، استراتژی فعلی من سه ماهه و کم ریسک هست و دنبال سود نجومی و ریسک بالا نیستم ، سبدم وپسا و خاهن و ورنا هست ، نیازی به جابه جایی تو منفی ها هست ؟ 

پاسخ:
استراتژی یعنی کی بخرم کی بفروشم با چه تحلیلی خریدم با چه افق زمانی خریدم چه اتفاقی بیافته تحلیلم failed میشه
نه اینکه با منفی روزهای اصلاح به فکر نقد کردن باشی! دوستانه بگم با این طرز تفکر به سرنوشت همون چندسال پیش دچار میشی و نمیتونی از بازار سود ببری!
ورنا رو بررسی نکردم ولی اون دوتای دیگه که افق زمانی شهریور هست و هدف هم مشخصه
اگر نیازی به تغییر باشه برای همه در کانال اعلام خواهم کرد
به نظرم شما بازهم مطالعه داشته باش روی مفهوم استراتژی 
در مطالب آموزشی وبلاگ مطلب زیاد هست در این مورد
۲۲ تیر ۹۹ ، ۰۸:۱۴ شکیبا شکیبا

ماشاالله امروز کر کر رو زود دادید بالا خیره انشا الله😎🧐🌹🌹

پاسخ:
خیره انشالله
۲۲ تیر ۹۹ ، ۰۸:۴۳ پارسا کریمی

درود به خواهر گرامی بانو منافی طلایه دار بورس ایران.

 

روزی شاد و پرانرژی بسازیم!

پاسخ:
به به برادر پارسا
سلام علیکم! :)
۲۲ تیر ۹۹ ، ۰۹:۵۲ پارسا کریمی

پسرم خزامیا از خارج برگشته!

 

بهش گفتم اونجا چی خوندی میگه چشم خوندم! گفتم ای نخونی رفتی چشم خوندی که 2 تاس! دندون میخوندی که 32تاس!!

 

 

پاسخ:
:)
۲۲ تیر ۹۹ ، ۱۰:۰۴ شکیبا شکیبا

سلام خانم منافی ممنون بابت کلاس آموزشی آنلاین🌹🌹

پاسخ:
یک سری کلاسهای آموزشی آنلاین که محتواش مرتبط هست رو سعی میکنم اطلاع رسانی کنم دوستان استفاده کنن :)

چطور میشه سبد رو اصلاح کرد. من امروز چدن و فسازان رو فروختم ولی چیبزی نتونستم بخرم. از داراها مانند شبندر و فولاد تجارت و.... چه سهمی رو بخرم. من یکماه تو این دوتاسهم بودم کلی اشتباه و ضرر کردم. واقعا خسته م کردن

پاسخ:
اولا که شما وقتی برای برای بار اول وارد یک جمعی میشید سلام کنید!
دوما پاسخ به سوالات فقط برای اعضا امکان پذیر هست

سلام خانم منافی خسته نباشید اگردوباره بحث بیابون رفتن پیش نمیاد! تکنیکالی پول بک کرمان تموم شده؟میره برای رالی بعدی؟ ممنون

پاسخ:
کرمان فعلا گپ افزایش سرمایه رو پر کرده
پولبک زمانی میشه که بره بالای 8000 تومن تثبیت بشه بعد بیاد یک سر به محدوده 7800-7500 بزنه و بره بالا برای تارگت بعدیش

سلام و خسته نباشید.
سپاس بابت روشن نگه داشتن چراغ خونه قدیمی
ساعات خوبی داشته باشین

پاسخ:
به به 
بیشتر به ما سر بزن آراز جان :)

سلام و عرض ارادت

میگن این کرمان چرا یهو رودل میکنه؟

پاسخ:
سید جان عرضه های کل بازار زیاد شده

یکی پیدا نمیشه فروشنده های وایرا رو از خواب بیدار کنه؟ بازار رو آب ببره وایرا رو خواب میبره، یا شایدم سیستم معاملاتی وایرا بخش فروشش، دکمش خراب شده:)

پاسخ:
سهم افزایش سرمایه 100 درصدی داره به زودی میره مجمع
کسی فروشنده نیست!
اشکال نداره به جاش دیروز 5 درصد رو پر کرد تقریبا :)
وایرا جواهریه برای خودش بازار باید به این پی ببره! 

سلام 

خانوم منافی کهمدا افزایش سرمایه اومد و خوبم رشد کرد چی شد کلا برگشت سر خونه اول

یکم حمایتم ازش نکردن

پاسخ:
در مورد حمایت و مقاومت و حد ضرر کهمدا در کانال توضیح داده بودم چند روز قبل

سلام

در صورت مثبت بودن ثتران فردا به هدف 1500 میرسه سیو سود یا نگه داری؟ هدف بعدی چندهست؟

ممنون

پاسخ:
گر صبر کنی  زغوره حلوا سازی!
شما صبر کن برسه به 1500 من در مورد ادامه روند حتما! توضیح خواهم داد در کانال
همانطور که در مورد بقیه نمادها توضیح دادم!

با سلام

اینجا چراغی روشن است

مدتی بود که وارد وبلاگ نشده بودم و خوشحال که می بینم که چراغش توسط "خانم منافی " روشن شده  . اسامی کسانی که نظر ارسال کرده اند و یاران قدیمی وبلاگ بودن ؛ آشناست. مثل آراز خان و آسد سعید و ...

قیمت امروز فاذر رو دیدم تعجب کردم !! و یاد "حمید خان"  افتادم و زمانی که ما روی ۷۰ تومان سهم رو می خریدیم و ایشون توصیه به خرید میکرد.

یادی کنم از "حمیدرضا خان" که آبارتمان فروخت و کنتورسازی منحوس ! رو خرید  ؛ بابی عزیز گل سرسبد اعضای وبلاگ  .

امیدوارم که همه دوستان  حالا که اوضاع بورس خوب شده به سودهای خوبی رسیده باشند و سالم و سلامت باشند.

اگر کسی از دوستان وقت داشت بگه از اوضاع جدید اینجا

 

پاسخ:
فاذر 70 تومنی نبود!
170 تومن بود! 

به نظرم شما هم وقتی بقیه سلام میکنن جواب سلام بدید

پاسخ:
افتتاحیه هرروز من، سلام به جمع هست!