بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۱۱ ق.ظ

روند بازار بورس تهران سه شنبه مورخ 24 تیرماه 1399

بورس تهران همچنان بر روی مقاومت اصلی خود در تلاش است تا شاید بتواند از این مقاومت، با قدرت عبور کند! دیروز شاخص کل هم وزن، افت 3500 واحدی را تجربه کرد و شاهد روزی پر نوسان بودیم. این نوسانات در روزهایی که کل بازار بر روی مقاومت قرار دارد، طبیعی است. ورود پول همچنان به بازار ادامه دارد و این موضوع، هنوز ما را به عبور از مقاومت، دلگرم میکند! نکته ای که وجود دارد، دستکاری قیمت ها و دخالت در روند معاملات در برخی از نمادهای سوگلی دولت است! ابهامی که وجود دارد این است که، برای از هم نپاشیدن جو مثبت بازار، برخی نمادها را با صف های میلیاردی در چشم بازار میکنند و در برخی مواقع که جو بازار منفی میشود، برای اینکه این جو منفی ادامه پیدا نکند، آن نمادها را متوقف میکنند! و یا در صورتیکه دلیلی برای توقف نداشته باشند، معاملات آنها را به ساعت بعد از بازار منتقل میکنند! حال سوال اینجاست که، تا چه زمانی میتوانید این صف میلیاردی را حفظ کنید و آیا به این فکر کرده اید که در صورت منفی شدن این نمادهایی که برخی از آنها، تبدیل به حباب نیز شده اند، چه راهکاری برای نجات بازار دارید؟! آیا بهتر نیست که اجازه دهید تا بازار، راه خود را ادامه دهد؟ امیدوارم مسئولین امر، راهکاری غیر از حمایت از صندوق توسعه بازار برای این موضوع داشته باشند! البته که میدانم، فعلا جز این راهکار، راهکار دیگری در ذهن خود ندارید! و تخصیص 30 درصد از کارمزد بورس به صندوق توسعه بازار که دیروز در شورای عالی بورس به تصویب رسید نیز، در همین راستا بوده است!! از موارد بالا که بگذریم، بازار امروز نیز نوسانی خواهد بود. البته حال سهام مورد نظر ما خوب است و جایی برای نگرانی نیست! به صورت کلی، امروز و فردا روزهای مهمی برای تثبیت روند کلی بازار محسوب میشوند. البته از زمان روی کار آمدن مجلس جدید، مجددا فعالیت روزهای پنج شنبه و جمعه برخی نمایندگان و خبرسازی در روزهای تعطیل، از سر گرفته شده و امیدوارم در صورت تثبیت بازار در هفته جاری، حداقل آخر هفته آرامی داشته باشیم! نکته خاصی برای گفتن نیست و از دوستان تقاضا دارم که ضمن دوری از رفتارهای هیجانی، مطابق با استراتژی خود رفتار کنند. حمیدرضا هستم در خدمت دوستان 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۴
خانم منافی

نظرات (۳۹)

۲۴ تیر ۹۹ ، ۰۸:۳۱ مهدی حسن نژاد بهتاش

نفر اول :

واااای آخ جون بدوئید امروز حمید رضا اومده !!!

نفر دوم :

نه ! ما فقط وقتی خانم بیتا منافی می آد می دوئیم !!!

 

 

پاسخ:
:)
۲۴ تیر ۹۹ ، ۰۸:۳۲ پارسا کریمی

چه روز لاکچریه بشه امروز

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد بزرگ حمیدرضا نفسمیان و همه همکاران گرامی.

 

حال شما بزرگ مرد؟

 

پاسخ:
:)
ارادت دارم پارسای عزیز 

استاد سلااااام و عرض ادب

هفته پیش نبودم عرض ارادت کنم

دلمون براتون تنگ شده بود

پاسخ:
ارادت دارم روح ا... عزیز :)
در خدمتم
۲۴ تیر ۹۹ ، ۰۸:۴۶ پارسا کریمی

اصلا دوست ندارم امروز معامله کنم، بجاش دوس دارم استادمو نگاه کنم.

 

من میخوام مثل تو باشم چه باید کرد، میخوام از خودم رها شم....(کسی هم ممنوع التصویرم نمیکنه!!) 

بوس به پیشونیت مرد

پاسخ:
:)

جای عارف سپتیمو واقعا خالی هست :(
هروقت تو اینطوری لاو میترکوندی!!، عارف ابراز حسادت میکرد!!

متاسفانه عارف عزیزمون در نوروز امسال، در اثر کرونا فوت کرد! :(
۲۴ تیر ۹۹ ، ۰۸:۵۴ شکیبا شکیبا

سلام صبح زیبای همه دوستان بخیر و شادی 🌹🌹

دورود بر حمید رضای باوفا خیلی مخلصیم ممنون که دوباره وقت گذاشتید🌹🌹

پاسخ:
ارادت دارم شکیبای عزیز :)

جز کوی تو،دل را نبوَد منزل دیگر

گیرم ک بوَد کویِ دگر،

کو دل دیگر؟

.

.

رییس سلام و علیکم

ما اومدیم آبجی و بچه ها رو یه فلافل پنیری مهمون کنیم

ک قسمت شما شد😍

 

راستی سه شنبه ها پایتخت جهان بود!

پاسخ:
:)
یادش بخیر سه شنبه ها!
۲۴ تیر ۹۹ ، ۰۹:۰۱ مهدی مظلوم
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

با سلام

 

***** رو هفته قبل پیشنهاد دادید، لطفا بررسی میشه؟ حد ضرر فعال شده؟ نگه داری کنیم؟ هدفش چنده؟ با سپاس فراوان

پاسخ:
مشکلی نداره!
هدف در کانال نوشته شده
نگهدار
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

درباره روند ***** که چند روز قبل پیشنهاد گردید توضیح بفرمایید(با توجه به افت قیمت آیاحد ضرر فعال شده ؟ ویا کاهش میانگین خریدو...)

ممنون

پاسخ:
سهم مشکلی نداره
اگه میخوای میانگین کم کنی، اگه امروز منفی شد، میتونی انجام بدی
هدف سهم معتبر هست
نگران نباش
۲۴ تیر ۹۹ ، ۰۹:۱۸ پارسا کریمی

واقعا دلم گرفت از اینکه این اتفاق برای عارف عزیزمون افتاد.

روحش در آرامش و خدا به خانواده اش صبر بده.

هر از گاهی از جلو ذهنم رد میشه!

 

 

پاسخ:
:(
۲۴ تیر ۹۹ ، ۰۹:۱۹ هیه آزاده

سلام

سالها پیش تو لایو بورس و بودم و خیلی از روزها پیش بینی های شما (حمیدرضا) رو می خوندم تا اینکه اون اتفاقا و نبود اون صفحه و ...

امروز بعد مدتها تصمیم گرفتم پیداتون کنم گر چه خیلی دیر ولی خوشحالم که پیداتون کردم و حس میکنم به خونواده م برگشتم 

سلام 

پاسخ:
به خونه خودت خوش اومدی :)
۲۴ تیر ۹۹ ، ۰۹:۲۲ هیه آزاده

راستی بازم معرفی سهم پیشنهادی دارین؟ کانالتون همون وبلاگ بورس تهرانه یا لایو بورس؟

 

پاسخ:
راستش برای اینکه جلوی بعضی از اتفاقات تلخ گذشته رو بگیریم، کمی شرایط تغییر کرده که البته این تغییر شرایط، به نفع همه دوستان هست!
به نظرم به ادمین کانال پیام بده
ایشون راهنمایی میکنن :)

سلام / روزتون بخیر

باتوجه به بسته شدن سهام شاخص ساز تو هفته آتی احتمالا شیفت شدن بازار از سهم بزرگ به کوچک هست؟ نیاز هست از  سهم های  برزگ خروج داشته باشیم(فولاد-فملی- خودرو-خزامیاد...ش..)

پاسخ:
نیازی به خروج از سهام بزرگی که دولت داره از اونا حمایت میکنه نیست!
مخصوصا فولاد و فملی!
چون قیمت های جهانی هم همراه این سهام شدن

فقط در جریان باش که اون نماد خودرو، هروقت متعادل شد، اون رو تعویض کنی!

سلام حمیدرضا جان صبحت بخیر برادر یک چک کن اینجا نفوذی ورود نکرده باشه! فکر کنم مهرپور داره توی کرمان ازمون نوسان میگیره!!

پاسخ:
دقت میکنیم که نفوذی ها به حداقل برسه!
چون واقعا نمیشه به صفر برسونیم!
ولی اینکه کرمان بعد از پر کردن گپ 8000 تومان، کمی استراحت کنه، طبیعی هست!
خبر افزایش سرمایه تجدید ارزیابی کرمان بیاد، سهم میره برای بالای 15000 تومان!

سلام حمید رضا خان ، صبح به خیر 🌺

یاد ایام قدیم به خیر ، حضورتون همیشه باعث دلگرمی هست 

پاسخ:
مرسی سحر عزیز :)
۲۴ تیر ۹۹ ، ۰۹:۳۷ علی از کرج

روز زیبای تابستانیتون  پر انرژی باشد

ضمن  سلام  و  تشکر از  جناب عالی و  قدر دانی از  سرکار  خانم منافی  

 در خصوص دارایکم   سوال  داشتم  .علی رغم  احراز هویت  و  ثبت تغییر ناظر  هنوز به  سبدم  اضافه  نشده  .کار خاصی باید بکنم   یا فقط صبر کنم  !!

در خصوص نگهداری  یا  فروشش هم  لطفا  نظر بدهید  .انهای که  در سبدشان امده  نگهداری کنند  یا  سیو سود  ؟

متشکر از  وقتی که  به  گروه  لایو  بورس تخصیص می دهید  .

پاسخ:
در خصوص نگهداری یا فروش، فکر میکنم در نظرات دیروز که در سیستم هنوز بی جواب مونده بود، من خودم پاسخ دادم. به نظرم اون رو حتما بخون!

برای اضافه شدن به سبد، فقط باید تغییر ناظر بزنی!
یعنی عکس اون دارایی رو از سیستم سپرده گذاری مرکزی دریافت میکنی و در بخش تغییر ناظر، باید اون رو ثبت کنی و ادامه کار، به کارگزاری شما بستگی داره.

سلام و خسته نباشید 

کهمدا خوبه اضافه کنیم یا نه استاد

یهو تغییر جهت داد نامرد

پاسخ:
به درصد سبد و قیمت خرید بستگی داره
سهم خوبی هست و مخصوصا معاملات امروز، خیلی خوب داره انجام میشه و میگه منفی 5 امروز رو باید خرید!
البته باز هم میگم که به درصد سبد حتما توجه کن

سلام بر حمید رضا عزیز

یک مقدار نقدینگی دارم، به نظرت چی بخرم؟ یا اصلا بگذارم برای روزهای اتی؟

دیدم به یکی از دوستان در مورد نگهداری فملی و فولاد گفته بودید، انشاالله خاهن و وپسا که چندوقت پیش با پول فملی و فولاد خریدم سود بهتری بده :)

پاسخ:
خاهن که اگه بهتر نبوده باشه، بدتر هم نبوده! :)

امروز کرمان از صف فروش هم گزینه خوبی هست!

سلام و عرض ارادت به استاد عزیزم.

به نظرتون میشه از بخاور امروز نوسان گرفت؟

پاسخ:
چیزی که معلوم هست. امروز صف عرضه میشه
ولی سهم وارد روند صعودی جدید شده و ممکنهدر نهایت بتونی با همین حوالی قیمت مجددا ورود کنی
تنها در صورتی توجیه داره که در این مدت بتونی از سهم دیگه نوسان بگیری و بعدش مثلا دوباره به همین سهم برگردی!
۲۴ تیر ۹۹ ، ۰۹:۵۲ پارسا کریمی

چندتا سواله که کم کم میپرسم عمرم!!

 

1- پذیره نویسی صندوق آوا رو چه طور میبینی!

2- برای یادگیری مباحث تحلیلی( دقیقا مثل خودت بشم!) خخخخخخ چه باید کرد و اینکه اگه یه راه ارتباطی باشه که بتونم محک بزنم خودمو ممنون میشم!

پاسخ:

در خصوص صندوق ها، نظری ندارم!
۲۴ تیر ۹۹ ، ۰۹:۵۵ هادی هادی

سلام روزبخیر خدا قوت
ببخشید با توجه به صف فرو ش آریان نظرتان بهنظرتان نگهداری کنیم یا بریم تو صف فروش

 

پاسخ:
الان که 45 میلیون صف فروشه
به نظرت اوردر بذرای در صف فروش میتونی بفروشی؟
آریان وفتی به هدف رسید گفتم اگر تمایل به نگهداری دارید با حد ضرر 2000 تومان نگهداری کنید
مطالب کانال رو بخونید لطفا :)

استاد امروز یه مقدار نقدینگی دارم چی بگیرم؟

پاسخ:
همین امروز در نظرات حمیدرضا جان گفتن

۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۰:۲۸ احسان وثوقی

سلام بر استاد حمیدرضای عزیز

استاد تعویض بخشی از بخاور با کرمان ( جهت تنظیم درصد سبد) رو امروز بصلاح میبینید

یا چند روز آینده!

ممنون که مجدد چراغ این خونه رو روشن نگهداشتید

ارادتمندم

پاسخ:
احسان جان
منافی هستم دوباره :)
بخاور میتونه روزهای آینده رشدش رو ادامه بده
ولی نکته مهم ایجاست که کرمان و خاهن هم همین حوالی برای خرید ارزنده هستند
۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۰:۴۳ مهدی مظلوم

با عرض سلام دوباره

در مورد سهم کهمدا هم میخواستم نظرتون رو بدونم؟ نگه داری کنیم یا تعویض؟

پاسخ:
در نظرات امروز پاسخ داده شده
در کانال هم در مورد روندش چند روز گذشته توضیحات لازم رو نوشتم
۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۰:۴۹ پارسا کریمی

درود خواهر اوچیکه!!

خوش اومدی دوباره.

 

چرا مسئولین وقت کارگروه بلاگ پاسخگوی مردم نیستن!

بعد پیام منو به استاد حمید تقدیم کنید.

 

پاسخ:
پیام شما رو ارجاع دادم ایشون جواب بدن :)
چون سوال شخصی بود! 
۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۰:۵۸ هیه آزاده

سلام دوباره

ممنونم از محبتتون

گشتم اما نه وبلاگ بورس تهران ادمین داره نه لایو بورس لطفن راهنماییم کنید چیکار کنم؟

پاسخ:
ادمین داره :)
در نظرات روزهای قبل آیدی ادمین رو اعلام کرده ام چندین بار
@TsetmcBlogAdmin

سلام مجدد

اون سهم که تو واچ لیست کانال اینطوری معرفی شده:

معرفی از محدوده 4200-4048 تومان- 1 تیرماه-  به هدف کوتاه مدت 5000 تومان رسید

 

الان تو صف فروش داره پول واردش میشه ! با یه الگوی هارمونیک خوشگل در تایم روزانه.حمایتش هم همون حدود 3800 هست.البته قرار بود با حد ضرر 4800 به هدف 6000 تومن نگهداری بشه.حد ضرر رو که زده اما....

بررسی بفرمایید دوستان

روح عارف سپتیمو عزیزمون شاد باشه :-(

خبر ناراحت کننده ای بود :-(

امیدوارم بقیه هر جا هستند سلامت باشند

۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۱:۰۳ مهدی حسن نژاد بهتاش

خانم منافی به خونه خودت مجدد خوش اومدی ;)

(مثلا من از قدیمی های اینجام ) :d

فقط این ساعتی ها که تشریف میبرید بعدا جمع میشه هر هشت ساعتش یک روز از مرخصی هاتون کسر میشه ها ;)

(مثلا من خیلی شوخم ) :d

پاسخ:
:)

این فیبوی 61 کرمان چه اشکالی داره که اونجا نمی خرید خداییش :-)

فروشنده التماس داره می کنه ازم بخر

ما بگیم باشه ببم جان می خریم اما روی 6400 ، بده واقعا؟

جواب:

بله که بده . اونی که پول بزرگ داره و به تعداد می خواد بخره ناچاره کمی بالاتر بخره.شما جقله ها هم برید در خونتون بازی کنید راه و چاه نشون ندید :-)

 

پاسخ:
پرواز میبینم که حسابی تکنیکال یاد گرفتی
یک دوره کلاس آنلاین برگزار کن بچه ها شرکت کنن :)
۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۱:۵۴ سجادی پور

سلام و وقت بخیر

۱- با احتساب این چند روز که شاخص بالای ۱.۸۰۰ میلیون تثبیت کرده، میشه گفت شاخص از مقاومت ۱.۸۰۰ (که گفته بودین مقاومت سختی هست)، عبور کرده؟

۲- دماوند ۲۳٪ در سودم، در صف فروش بفروشم یا نگهداری کنم با دید کوتاه مدت؟ میگن از سهم های جامانده بازار هست.

 

پاسخ:

بازار هنوز با مقاومت درگیر هست و قرار شد به شاخص کل نگاه نکنیم و شاخص هم وزن، ملاک کار ما باشه
شاخص هم وزن امروز هم مقداری منفی شد.

در خصوص دماوند، حمایت مهم سهم محدوده 8800 تومان هست. من شخصا کرمان رو به دماوند ترجیح میدم!

سلام

خانم منافی عزیز با سلام و احترام

خاهن کلافمون کرده یچیزی بگید آروممون کنه. 

میدونی که 90 درصد سبدمه.

هدف نهاییش چنده؟

پاسخ:
از سهمی که کمتر از یک ماه الان بالای 70 درصد در سود هستی کلافه شدی؟! تازه اگر از سقف قیمتی 5000 تومان سحاب کینم که بالای 110 درصد در سود بودین
قیمت 5000 تومن اعلام کردم سهم به هدف پله اول رسیده طبیعی هست که یک سری سیو سود کنند
سهم بعد از رشد شارپی باید یک مدت استراحت کنه
همین محدوده سهم باید دوباره رشدش رو شروع کنه
۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۲:۳۷ مهدی حسن نژاد بهتاش

صف فروش خاهن در دقایق پایانی بازار جمع شد!

این جمع شدن صف فروش مثل زدن اذان موقع افطار تو ماه رمضون میمونه از طرفی داشتیم یه ثوابی برای خودمون جمع می کردیم از طرف دیگه هم گرسنگی و تشنگی بسه !

شد حکایت ما تو خاهن هم اونایی که ازقبل داریم دیگه از سودشون کم نمیشه  هم میشد فردا پنج درصد پایین تر نفدینگی رو خرید کنیم  ;)

 

دیگه بعد از این همه سال یه چیزایی یاد گرفتم

اما خداییش دیگه نه در این حد که کلاس بذارم :-)

خودم اومدم اینجا بشینم ته کلاس یه چیزی یاد بگیرم

یه چیزایی میگم شاااااید درست باشه

فقط نظرم هست که طبق استراتژیمه دوست دارم با اعضا به اشتراک بذارم.

تازه اینا فقط تکنیکاله .بنیادی که خواب خوابم :-)

از سعه صدر شما هم سپاسگزارم

پاسخ:
موفق باشی پرواز جان

سلام به همه

تشکر از خانم منافی و حمیدرضا ی عزیز

خواستم از پرواز جان تشکر کنم بابت تحلیلشون، استفاده میکنیم. :)

ضمنا خوش اومدی :)

علی رضا ی عزیز

خوشحالم که دوباره کنار هم جمع شدیم

الان که بیشتر دقت می کنم می بینم خانم منافی سیر تا پیاز هر سهم رو میگه

نقطه ورود و خروج و زمان دادن به سهم و..... حرفای من دیگه واقعا اضافه است درادامه  نوشته های خانم منافی

اما مثلا حمیدرضا می گفت خاهن خوبه واسه نوسان،بعد حمید خان می گفت یه قاشق می زنیم

بعد مثلا من نمی فهمیدم یه قاشق یعنی چی یا نوسان یعنی چی.با کله میرفتیم تو سهم. اونم با مغز میومد پایین :-) مدیریت سرمایه کیلو چند بود واسمون؟ استراتژی چی بود اصلا :-) . هی اساتید می گفتن این طور کنید اونطور کنید من و امثال من باز میرفتیم لای باقالیا . این بنده خداها هم هی دنبال ما تا ما رو از دهن کفتارهای بازار بیرون بکشن

خلاصه داستانی بود. تهش هم خاهن رفت خال اسمون و هنوز هم تک تازه و بد به حال اونایی که صبر نداشتن. یا فاذر همین طور . پتایر ۲۰۰ تومنی که نگم براتون. هر چند همون موقع هم یه صددرصد داد!

خلاصه سیگنال دادنهای حمید و حمید رضای عزیز حکم اموزش کونگ فو رو داشت برای راهبه های تازه کار تو معبد شاعولین:-) . سخت و طاقت فرسا اما اخرش همه بدنها اماده برای مبارزه. کسی تحمل نداشت تو همون لقد اول که استاد میزد تو شکم سهامدار تازه کار ، کارش تموم بود و ولو میشد رو زمین .

ولی سیگنالهای خانم منافی نمیذاره زجر بکشی . سهم هلو  بپر تو گلو در زمان و مکان و قیمت عموما مناسب با مدت نگهداری مناسبی معرفی می کنند. من تا حدودی سیگنالهای کانال رو چک کردم. بدون هیچ اغراقی خوب بودن

اونی که دنبال سهام می گرده بدون زحمت ،  خدا بهش لطف کرده که خانم منافی رو تو این وبلاگ سر راهش قرار داده. ختم کلام رو گفتم برای دوستان تازه کار اگر جسارت نباشه البته

دو تا از اون چک و لقدهای اساتید قبلی رو می خوردی تا الان بازار رو بوسیده بودی گذاشته بودی کنار :-)) من الان بهتون حسودیم میشه :-)) ما اونموقع ده درصد می گرفتیم تا دو هفته تو کوچمون! عروسی بود .

 

پاسخ:
پرواز جان
من هنوز هم شاگر حمید خان و حمیدرضا جان هستم
واقعیتش ماهیت بازار فرق کرده
اما روش کار من هم کمی متفاوت هست  
به هر حال هدف نهایی تیم وبلاگ بورس تهران رواج فرهنگ سهامداری و آموزش درست هست
امیدوارم که من به سهم خودم درست عمل کرده باشم:)

سلام 

چطور میتونم عضو کانال تلگرامی تون بشم.

پاسخ:
در نظرات پاسخ داده شده

صبح بخیر

خانم منافی

بین خودمون باشه .من داشتم خوبی شما رو می گفتم ، بدی اساتید قبلی رو :-)) . تو رو خدا به روشتون ادامه بدید .اونا خشن بودن ، شما به اونا نگاه نکنید :-))

 

 

اینجا چه سهم چک و لقدی معرفی بشه ، چه سهم هلو بپر تو گلو ، تهش اینه که یه عده اگر بخوان!! آموزشهای لازم رو میگیرن.

با بی انصافها هم کاری نداریم ، اونا کلا نمی خوان درک کنن این حرفا رو :-))

ارادتمند مدیران باصفا و اساتید قدیم و جدید و اعضاء گل وبلاگ

پاسخ:
پرواز ببین میتونی یه کاری کنی بین منو و حمید خان رو شکر آب کنی؟! :)

البته این رو هم بگم

شاید یه دلیل اینکه سهام معرفی شده اینقدر روان کار می کنند همین مخفی بودنشون باشه

 

تو رو خدا شما روال کار رو عوض نکنید :-)

روال کار شما شاید برای من راحت باشه ولی هنوز برای خیلی ها که باعث میشن بعد از کلی توضیح باز هم به کوه و بیابون بزنید هنوز سخته :-)

اینو از نظرات کانال و وبلاگ فهمیدم

دیگه کسی استراتژی مشخص نداشته باشه هیچی بهش کارگر نیست

مقصر خودشه و مسئول کارهاش هم خودش

 

پاسخ:
می بینم که رفتی کل نظرات وبلاگ رو خوندی پرواز خان!
خیلی هم عالی!
 کاش همه اعضای اینجا هرروز نظرات رو مطالعه میکردند
هنوز هم معتقدم درمطالعه نظرات دیگران نکات آموزشی بسیاری میتونه نفهته باشه
راستی اون قضیه بیابان، ختم بخیر شد خدا رو شکر!:)

این باعث تاسفه که بعضی ، حتی زحمت خوندن مطالب رو به خودشون نمیدن .

سوال اینه : پس اینجا دقیقا دارن چی کار می کنن؟ این سهل انگاری هزیته داره براشون و البته دردسرهاش هم برای شماست که بحث رو تا اینجا کشوند

 

 

خدا رو شکر که مشکل حل شده

همیشه شاد باشید

پاسخ:
:)