بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com

در هفته جاری، روزهای پر نوسانی در انتظار سهامداران خواهد بود. نمادهای زیادی متوقف هستند و تعدادی نیز در هفته جاری متوقف خواهند شد. بسیاری از فعالان بازار، ممکن است به هر دلیلی، تمایلی به حضور در مجمع نداشته باشند و به همین دلیل، ممکن است اقدام به فروش سهام خود کنند! نکته ای که در این بین اهمیت دارد این است که، آیا این افراد با فروش سهام خود، منتظر میمانند تا وضعیت روند جدید بازار مشخص شود یا اینکه نقدینگی خود را در سایر نمادهایی که قبلا مجمع خود را برگزار کرده اند، سرمایه گذاری خواهند کرد! این موضوعی است که باید در این روزها به آن توجه کنید. پس این روزها، حجم و ارزش معاملات را باید با دقت بیشتری دنبال کنید تا ببینید که کدام یک از سناریوهای مطرح شده در بالا اتفاق خواهد افتاد! البته من شخصا اعتقاد دارم که در هفته جاری، نقدینگی که در نمادهای بزرگ و شاخص ساز وجود داشت و بنا بر بعضی تفکرهای غلط و اشتباه، به سمت نمادهایی که به قول اهالی بازار، مورد حمایت دولت هستند روانه شده بود، در هفته جاری، از این نمادها خارج میشود و وارد نمادهایی میشوند که از رشد بازار، عقب افتاده اند و اکنون با قیمتی کمتر از ارزش ذاتی خود در حال معامله هستند! همچنین نمادهایی که هنوز پتانسیل های زیادی برای رشد دارند و اگرچه در ماه های قبل نیز به رشد خود ادامه داده اند، اما همچنان جا برای رشد دارند! برای بازار امروز نیز انتظار دارم که بازار کار خود را با فشار فروش در نمادهای بزرگ در گروه بانکی و پالایشی و خودرویی آغاز کند و همزمان شاهد افزایش تقاضا برای نمادهای کوچکتر از جمله نمادهای گروه سیمانی و غذایی و ساختمانی و برخی تک سهم ها باشیم. در ادامه ممکن است که فشار فروش در نمادهای بزرگ، گریبان همه بازار را بگیرد! و شاهد فشار فروش در کلیت بازار بشویم! اما در صورتیکه سهام خوب در سبد خود دارید، نگران نباشید! 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۸
خانم منافی

نظرات (۶)

سلام ، صبح به خیر 🌺

امیدوارم هفته خوبی برای شما و بقیه دوستان باشه

به نظر کرمان و وپسا که نمیتونم اضافه کنم ولی خاهن قشنگم شاید منفی شه و خرید کنم 

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

 

سلام

صبحتون بخیر و نیکی

من مجبورم امروز نصف ارزش سبدم رو نقد کنم.

** ****** ***** ***** ***** ** **** *** **** ** *******

***** *** ** ** *** ** ***** **** **** **** ** *********

***************** ****

************

*************

***********

*************

******** ****

***** ***********

 

*** ***** **** ** *** *** ** **** ****** **** ** ** ** **** * **** ** **** ***** ***** **

 

****** ** ***** ****** **** *** ** **** ** ***** ***** ***** *** *** ** ** ***** ****** ****** **** ****** **** **** *** *** ***** ** ** *** **** ** **** **** ***** ***** ****** ** ***** *** ** * **** *** *** *** ** *** **** **** **

 

ممنون میشم کل مطلب بالا رو حذف کنید.

بازهم تشکر از راهنمایی شما

پاسخ:
بانک ملت رو کامل میتونی بفروشی
بقیه کسری رو هم از سکه های همسر محترمه میتونی جبران کنی!
من نظرم روی بورس تا شهریور، نسبت به سکه تا شهریور، مثبت تر هست
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام و دورود :)

میخواستم یکم در خصوص و**** که تو کانال گفتین بگین من امروز تو منفی کامل خرید زدم البته خاهن هم تو منفی خرید زدم. اما چون مطلبی در خصوص و**** نبود گفتم بپرسم.

ممنون.

پاسخ:
اهداف معتبر

سلام به همگی

چهارشنبه و امروز از اون روزها بود که اکثر بازار منفیه ولی سهام ما مثبت😁

پاسخ:
و این بازاریه که من دوست دارم :)
۲۸ تیر ۹۹ ، ۱۳:۰۹ نیروانا مختاری

سلام خانم منافی عزیز

پیش بینیتون دقیقا درست بود بانکی ها افت کردن

واقعا که تو کارتون حرفه ای هستید.

میخواستم بدونم چطور میتونم عضو کانالتون باشم وازتون راهنمایی بگیرم

منظورم گروه که تونظرات میگید توگروه جواب دادمه.ممنونم ازتون

پاسخ:
گروه نداریم کانال Vip هست
ب ادمین در تلگرام پیام بدین
@TsetmcBlogadmin
۲۸ تیر ۹۹ ، ۱۴:۴۵ شکیبا شکیبا

سلام به همگی امیدوارم زندگیتون از ظهر امروز گرم تر باشه🌹🌹

ممنون از لطفتون خانم منافی 🌹🌹