بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
يكشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۰۰ ق.ظ

روند بازار بورس تهران یکشنبه مورخ 29 تیرماه 1399

همانطور که انتظار میرفت و در متن افتتاحیه دیروز نیز گفته بودم، بازار دیروز با فشار فروش در نمادهای بانکی و پالایشگاهی و خودروسازی، کار خود را آغاز کرد و در ادامه شاهد افزایش تقاضا در نمادهای خوبی بودیم که هنوز پتانسیل برای رشد دارند. امروز آخرین روز معاملات در نمادهایی است که مجمع آنها در پایان تیرماه برگزار میشود. پس با این حساب، انتظار میرود که امروز در این نمادها نیز فشار فروش مشاهده کنیم. چراکه بسیاری از فعالان بازار، تمایلی به شرکت در مجمع سالیانه شرکت ها ندارند! دیروز نیز بسیاری از این نمادها، صف های فروش سنگین داشتند! از موارد بالا که بگذریم، با توجه به تحلیل آماری و روانشناسی بازار، چیزی که از روند معاملات این روزها میتوان نتیجه گیری کرد این است که، امروز اگرچه همچنان همان فشار فروش در نمادهای گروه بانکی و پالایشی و خودروسازی و صف های فروش میلیاردی در این نمادها وجود دارد، اما انتظار دارم صف فروش سنگین و میلیاردی این نمادها، حداقل یکبار جمع شود! اینکه دوباره صف فروش بشوند یا خیر را نمیتوان الان پیشگویی کرد! فقط همینقدر بدانید، کسانیکه قصد خروج از این نمادها را دارند، امروز به راحتی میتوانند با وجود صف فروش سنگین، در صورت تمایل، خارج شوند!! نکته بعدی، در خصوص سهام مورد نظر خودمان است که همه از بین سهام خوب و دارای پتانسیل انتخاب شده اند و همانطور که دیروز نیز مشاهده کردید، با وجود افت محسوس شاخص کل، همه سهام معرفی شده از سوی ما، در مثبت کامل معامله میشدند! امروز نیز تقریبا همین وضعیت در بازار حاکم است! پس نگران بازار امروز نباشید و از حال خوب سبد خود، لذت ببرید!

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۲۹
خانم منافی

نظرات (۱۳)

استاد سلام صبح بخیر

یه مقداری از بخاور هنوز دارم به نظرتون امروز بفروشم یا برم مجمع؟

پاسخ:
نزدیک هدف 1200 داره معامله میشه
بستگی به روحیات خودت داره که بری مجمع یا بفروشی
البته سود مجمع رو خیلی زود پرداخت میکنه
اطلاعیه زمانبدی و نحوه پرداخت رو در کانال گذاشته بودم چند روز پیش
۲۹ تیر ۹۹ ، ۰۸:۳۰ علی از کرج

سلام  صبح  زیبای تابستانیتان  بخیر و سلامتی

تحلیلتان  در خصوص تامین  سرمایه  صبا   را  می خواستم  بدانم  .

 

پاسخ:
نظری ندارم
۲۹ تیر ۹۹ ، ۰۸:۵۳ شکیبا شکیبا

سلام صبح زیبای همگی بخیر وشادی🌹🌹

سلام و عرض ارادت و آرزوی روزی پر از شادی و برکت برای همه دوستان.

با عالیجناب چه کنیم؟ ظاهرا داره تنزل درجه پیدا میکنه.

با وپ... جا به جا کنم؟ یا خودشو نگه دارم؟ کدوم بازدهی بیشتر در زمان کوتاهتری داره؟

پاسخ:
همین یک دو روزه میتونه دوباره حرکتش رو شروع کنه!
حتی خرید از صف فروش امروز برای نوسانگیری میتونه جالب باشه! :)

استاد سهام مورد نظرتون رو میگین

پاسخ:
سهام مد نظر من رو اعضا میدونن!
۲۹ تیر ۹۹ ، ۱۰:۱۸ نیروانا مختاری

سلام  خانم منافی عزیز 

میخواستم نظرتون رو راجع به سهم وبملت و شتران بدونم.

ممنونم از راهنمایتون

پاسخ:
پاسخ به سوالات برای اعضا امکان پذیر هست!:)

سلام خانم منافی صیحتون بخیر میگم هیچ حواستون بود امروز پیش گشایش کرمان 37 میلیون صف خرید بود!(پ ن پ هدف اعلام حضورو زدن حاضری بود!!)

پاسخ:
:)
خوب خدا رو شکر ما تعریف شما رو از کرمان هم شنیدیم!
کرمان میتونه به سرعت جاماندگی خودش رو از شاخص جبران کنه!

سلام و صبخیر

منافی عزیز نظرتون درباره غمارگ و غگلستا رو میخواستم بدونم.

درود

پاسخ:
میخوای بخری یا داری؟

قال منافی:میخوای بخری یا داری؟

................

قال هادی میخوام بخرم البته سبد یکی دستمه اون میگه برام بخر.

پاسخ:
اگه اون میگه براش بخری خوب سبدشو بده به خودش
اگه نظر منو میپرسی بررسی  دقیق نکردم ولی میتونه خوب باشه!
سهام مدنظر ما که مشخصه :)
۲۹ تیر ۹۹ ، ۱۲:۱۰ پارسا کریمی

سلام خواهری.

خوبی.

 

 امسال دعوای سختی بین لیدرهای خودرویی و پتروها هست.

بنظر من برنده خودروها هستن.

نظر شمارو هم دوست دارم بدونم.

پاسخ:
پترویی ها که هیچ وقت لیدر نبودن
لیدرهای این چندوقت، خودرویی ها و بانکی ها بودن
۲۹ تیر ۹۹ ، ۱۴:۰۴ پارسا کریمی

خواهری برام سواله که میگید از گروه خودرو خروج... 

مگه بازی مافیا تحلیل بنیادی سرش میشه.

با توجه به اینکه تا آخر سال این مافیا وقت دارن بچاپن...

 

لابلای گله سگهای وحشی با رحم بودن شیر !!

پاسخ:
 به اعتقاد من، خودرو و خساپا الان بالاتر از ارزش ذاتی معامله میشن!
اینکه بازار بی تحلیل و آماتور ما، تا چه قیمتی میخواد اینها رو بالا ببره، من نمیدونم!
فقط این رو میدونم که با تحلیل من، چون خودرو دارای حباب هست، من خرید نمیکنم. حتی اگه قیمت اون 10 برابر بشه!
من وارد سهمی که میدونم بالاتر از ارزش ذاتی هست، نمیشم! 
ترجیح میدم سهمی بخرم که اگه شریط بازار خراب شد و من صاحب اول و آخر اون سهم شدم، حداقل اون سهم، ارزش نگهداری داشته باشه!

سلام وقت بخیر

علت اینکه انتظار داشتیم امروز #وپسا به حتی صف خرید بره ، محدوده حمایتی است که در شکل مشخص هست.وپسا امروز به محدوده مقاومتیش واکنش نشان داد .

 

لینک تحلیل:

https://www.mql5.com/en/charts/12292744/d1-rahbar-sarmaye-asia?bind=1

پاسخ:
به صف خرید هم رسید ولی به دلیل عرضه سنگین کدی که دلش نمیخواد بره مجمع دوباره به قیمتهای منفی رسید!

سلام سرکارخانم منافی. 🌹 ضمن خداقوت بشما بابت معرفی سهام بسیار خوب و راهنماییهای خوب شما. این سئوال برای من مدتیه که پیش آمده که چرا هیچ صحبتی از آکنتور و کمپین هایی که مرتب خواهان حمایت از سهامداران این سهم وحمایت  سایر دوستان سهامدار را طالبند دراین وبلاگ نمیشه؟ آیا محدودیت ومنع قانونی در این خصوص وجود داره؟ لطفا راهنمایی بفرمایید. ممنون 🙏 

پاسخ:
در مورد کنتور قبل از صدور رای دادگاه هیچ کار دیگه ای نمیشه انجام داد!
کمپین و تجمع و ... هیچ سودی نداره