بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۹، ۰۸:۱۸ ق.ظ

روند بازار بورس تهران سه شنبه مورخ 31 تیرماه 1399

با حذف مجامع شرکت های دولتی و داغ شدن بحث صندوق های ETF دیروز مجددا شاهد افزایش تقاضا در نمادهای شرکت های بزرگ بودیم. با توجه به متوقف بودن تعداد زیادی نماد، دیروز حجم و ارزش معاملات نیز خوب بود. از سوی دیگر، همانطور که انتظار میرفت و در متن افتتاحیه دیروز نیز بیان شد، دیروز شاهد کاهش چشمگیر قیمت دلار در بازار آزاد بودیم و دلاری که تا روز قبل در محدوده 26000 تومان معامله میشد، در پایان وقت به 22800 تومان رسید! این افت قیمتی ممکن است تا محدوده 20000 و حتی 18000 تومان نیز ادامه داشته باشد! اگرچه این کاهش قیمت دلار میتواند تاثیر منفی در بورس تهران داشته باشد، اما امیدواریم ادامه دار باشد! از موارد بالا که بگذریم، برای بازار امروز، انتظار یک بازار نوسانی را دارم. در نمادهایی که صف خرید یا صف فروش ندارند، ممکن است بارها شاهد رفت و برگشت قیمت در محدوده مثبت و منفی باشیم. در صورتیکه سهام خوب در سبد خود دارید، نگران نباشید. اما در صورتیکه سهمی در سبد دارید که خودتان میدانید وضعیت بنیادی مناسبی ندارد، در این روزهایی که بازار با نوسان همراه است، میتوانید به اصلاح سبد خود بپردازید.   

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۳۱
خانم منافی

نظرات (۷)

۳۱ تیر ۹۹ ، ۱۰:۳۱ میم فروتن

سلام. میگم این لکما چقد پرافشا هست. این سیاست شرکته که نگه داره یکی یکی منتشر کنه یا واقعا رویه معمولی و بدون کنترلی هست؟

پاسخ:
بررسی نکردم
۳۱ تیر ۹۹ ، ۱۱:۰۲ علی از کرج

با  سلام  و روز بخیر 

حد  ضرر وسینا  چند  می باشد  ؟ در کانال  نتوانستم  پیدا  کنم  می شود  اعلام  فرمایید؟

 

پاسخ:
من برای سهمی که زیر ارزش ذاتیش معامله میشه حد ضرر نمیذارم!
چندتا مورد هم داشتیم قبلا که توضیح داده بودم چرا حد ضرر نمیگم
۳۱ تیر ۹۹ ، ۱۱:۱۲ هادی هادی

سلام خدا قوت

ثتران صف شد مقداری نقدینگی دارم نظرتان راجع ب ه ثاخت چیست

تقریبا تمام موارد معرفی شده توسط شما را در سبد دارم و امروز اریان سیو سود کردم

پاسخ:
اوان در منفی 5 چهارشنبه بگیر

سلام خانم منافی عزیز وقتتون بخیر

ممنون میشم یه نگاهی به قثابت بندازین خیلی وقته دارمش حدود دوسوم سرمایم قثابت دارم

از وقتی گرفتم درجا میزنه

 

پاسخ:
دوتا نکته هست 
یکی اینکه چرا 66 درصد سبد؟!
اینهمه تاکید میکنم روی رعایت کردن درصد سبد چرا توجه نمی کنید
حتی چندتا مثال هم زدم با توجه به مبلغ پرتفو
نکته دو اینه که چرا قثابت؟!
جواب سوال دومم رو بده تا تحلیلم رو بگم بعدش

سلام دوباره

یکی از دوستان با تجربه بهم معرفی کرد و گفت هدفش بالاست

ولی خیلی وقته درجا میزنه

پاسخ:
از این گروه قشیر رو بیشتر میپسندم!
از لحاظ نموداری حد ضرر قثابت محدوده 11 تومن هست
وقتی کسی چیزی رو بهتون معرفی میکنه به صرف اینکه هدفش بالاست قانع نشین! هدف  قیمتی و زمانی حد ضرر و پتانسیلهای رشدش رو ازش بپرسین اگر جواب قانع کننده ای نداشت بدونید خودش هم از جایی شنیده!

سلام

حالا تکلیف امثال من که شکایت نکردیم چی میشه؟ رد مال ب ما تعلق نمیگیره؟

پاسخ:
رد مال بر اساس لیستی که سازمان تهیه کرده تعلق خواهد گرفت

سلام...