بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
شنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۱۴ ق.ظ

روند بازار بورس تهران شنبه مورخ 22 شهریور 1399

بورس تهران روزهای سختی را سپری میکند و هنوز جو منفی و ترس در بازار حاکم است. در همین راستا، شورای عالی بورس در روزهای گذشته، مصوبات جدیدی را برای حمایت از بازار سرمایه تصویب کرد که کمک میکند این جو منفی و ترس، زودتر به پایان برسد. البته قیمت ها در اکثر نمادها به محدوده های جذاب رسیده و بدون این مصوبات نیز، میتوان انتظار به تعادل رسیدن بازار را داشته باشیم! اما این مصوبات، در نقش کاتالیزور عمل خواهد کرد و باعث میشود که بازار زودتر به تعادل برسد! نکته ای که در این بین وجود دارد این است که تعادل بازار، از سهام بزرگ و دولتی شروع میشود! پس در صورتیکه در بازار امروز مشاهده کردید که تعداد زیادی از سهام کوچک هنوز در صف فروش هستند، نگران نباشید و کمی به بازار امروز فرصت دهید تا از هیجانات تخلیه شود! بنابراین برای بازار امروز انتظار دارم که بازار کار خود را با صف های فروش در نمادهای کوچک، و افزایش تقاضا در نمادهای بزرگ مخصوصا در نمادهای گروه فولادی و بانکی و معدنی آغاز شود! انتظار دارم این افزایش تقاضا باعث شود تا در ادامه، شاهد جمع شدن صف های فروش در سایر بازار باشیم! به هر حال، جو روانی منفی که بیش از یکماه در بازار حاکم بوده، نمیتوان انتظار داشت که یکروزه از بین برود! پس طبیعی است که چند روزی با افزایش عرضه ها در بازار مواجه باشیم. بهترین حالت این است که این فشار فروش طی امروز و فردا گرفته شود. در صورتیکه این اتفاق رخ دهد، میتوان به تعادل بازار و پایان روند نزولی بازار در همین هفته امیدوار بود تا آن سناریویی که در هفته قبل گفته بودم در خصوص بازار خوب در مهرماه، محقق شود! 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۲۲
خانم منافی

نظرات (۶)

سلام

در صورت برگشت بازار دراین هفته , از سهام معرفی شده در کانال بنظر شما کدام سهم میتونه شارپ تر باشه ؟ممنون

پاسخ:
کانال راهنمایی میکنم حتما

سلام خانم منافی صبحتون بخیر میگم خواهر جان اینکه یک ماهه هر روز نگاه میکنیم به سهمهای بزرگ که مثبت و صف خرید بشن بلکه سهام ما صف فروشش کمتر بشه شما رو نمیدونم ولی منو که دچار افسردگی کرده!!

پاسخ:
بهترین کار برای این روزها خاموش کردن کامپیوتر و انجام کارهای مفید هست :)

۲۲ شهریور ۹۹ ، ۱۰:۴۸ سید علی توکلی

با سلام وعرض ادب

با تشکر اززحمات شما خانم منافی عزیز ممکنه در وضعیت سهام جایزه کرمان بفرمایید چون چند بار فرمودید بعلت تعلل و.... تا 2-3 روز اضافه میشود ولی هنوز خبری نیست

پاسخ:
همچنان به علت تعلل کارکنان سپرده گذاری مرکزی!
از سازمان پیگیر بشین ما هم پیگیر هستیم
63750 داخلی 5
۲۲ شهریور ۹۹ ، ۱۱:۳۹ جلالی جلالی

سلام وقتتون بخیر 

من در نظرات چهارشنبه الان پتایر رو دیدم

یادم افتاد اون زمان لایو بورس هم پتایر رو خیلی خیلی تاکید داشتند که ارزنده هستش و من هم هر پولی دستم میومد می خریدم کمی ازش...

الان رفتم قیمتش رو نگاه کردم و مغزم سوت کشید!!!! و چقدر افسوس خوردم که ای کاش نگه داشته بودم:-(((( حساب کردم پولم نزدیک 500 میلیون میشد:-(

تاریخشرحتعداد1394/09/22خرید 10,000 سهم ایران تایر  متوسط  1,725 ریال 100001394/11/07خرید 2,000 سهم ایران تایر   3,260 ریال 20001395/01/15خرید 2,100 سهم ایران تایر   3,749 ریال 21001395/02/05خرید 3,444 سهم ایران تایر  متوسط  3,510 ریال 34441395/02/29خرید 1,670 سهم ایران تایر   2,882 ریال 16701395/05/27خرید 3,640 سهم ایران تایر   2,910 ریال 36401395/07/07خرید 7,652 سهم ایران تایر   3,901 ریال 76521395/07/26خرید 1,000 سهم ایران تایر   3,700 ریال 10001395/12/24خرید 10,000 سهم ایران تایر  متوسط  3,911 ریال 100001396/03/16فروش 41,506 سهم ایران تایر  متوسط  3,751 ریال 41506
پاسخ:
اینجاست که شاعر میگه گر صبر کنی ..:)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سللام

خدا قوت خانم منافی

** **** ** ***** *** **** * *** * ***** **** *** ******* ****** ******* **** **** ** *** **** ***** **** ** ******* ** ***** **** ***** ****** *****

*** ** *** **** ** **** *** * *** **** ** *** **** ******* *** *** **** *** ****

******* ****** **** ** ******* ** ***** **** ** **** ****

*** **** ************  ** ******* **** ******

لطفا مطالب رو شیفت دیلت کنید...

ممنونم فراوان

پاسخ:
ایشالا هرچی خیر باشه!
ولی نمیدونم چرا با این تصمیمی که گرفتی، حال دلت خوب نیست؟!

من زنگ زدم برای کرمان بعد کلی انتظار جواب داد گفت امروز اطلاعیه زده منم گفتم یعنی چی دو هفته قبل اطلاعیه داده بعدش رفتم کدال نگاه کردم امروز  انگار باز اصلاحیه دادن جدا خسته نباشن!

در ضمن خواهر جان ما الان بالا سر  سهاممون هستیم با کلی غر زدن 50 درصد ریختن الان کامپیوتر رو خاموش کنم برم  کجا؟ نخیر ما به همون غیر مفیدمون  ادامه میدیم!

پاسخ:
از نظر من این اصلاحیه با اصلاحیه قبلی هیچ فرقی نداره
نمیدونم سپرده گذاری کجای کار گیر کرده که دوباره شرکت رو فرستاده برای اصلاحیه
ببینیم این دفعه ثبت میشه یا به اصلاحیه سوم کشیده میشه!!
شما به غر زدن ادامه بده حتما نتیجه میده :)