بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
يكشنبه, ۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۲۷ ق.ظ

روند بازار بورس تهران یکشنبه مورخ 30 شهریور 1399

بازگشایی روز گذشته نمادهای پالایشگاهی در کنار تهیه نقدینگی برای خرید عرضه اولیه امروز و همچنین پایان مهلت پذیره نویسی صندوق مربوط به پالایشی ها، همه دست به دست هم دادند تا روز گذشته، علیرغم حجم خوب معاملات، شاهد فشار فروش در بازار باشیم. دیروز ارزش معاملات در بورس تهران بیش از 14000 میلیارد تومان بود که برای اولین روز هفته، عدد بسیار امیدوار کننده ای است. در نظر داشته باشید که با عبور عدد ارزش معاملات از 15000 میلیارد تومان و تثبیت آن در بالای محدوده ذکر شده، میتوان انتظار شروع یک رالی صعودی جدید را داشت! مطابق با گفته هایی که در روزهای قبل داشتیم، همچنان انتظار یک بازار خود در مهرماه را دارم و اکنون با نزدیک شدن به روز موعود، نشانه های اولیه رالی جدید در حال نمایان شدن است! چیزی که باید این روزها به آن توجه بیشتری داشته باشید، همین ارزش معاملات است. در صورتیکه در هفته جاری، ارزش معاملات به محدوده بالای 15000 میلیارد تومان ارتقاء پیدا کند، بزرگترین قدم در این خصوص برداشته شده است! از موارد بالا که بگذریم، بازار امروز اگرچه کار خود را با فشار فروش آغاز خواهد کرد، اما همه چیز برای به تعادل رسیدن این بازار فراهم است. بر این اساس انتظار دارم که این فشار فروش در ادامه با افزایش تقاضا، پاسخ داده شود و بازار به سمت تعادل بیشتر حرکت کند. بر کسی پوشیده نیست که هنوز جو ترس و هیجان بر بازار حاکم است و این موضوع باعث نوسانات در بازار خواهد شد. اما به اعتقاد من، به روزهای پایانی تعادل بازار، بسیار نزدیک هستیم!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۳۰
خانم منافی

نظرات (۱)

سلام صبح همه دوستان بخیر وشادی🌹🌹

درود خدمت سرکار خانم منافی ممنون بابت تحلیل های دقیق و مو شکافانه شما🌹🌹

خانم منافی در جریان افزایش سرمایه پتایر هستم ممنون ازشما جا داره از حمید رضا 🌹ومسیحا 🌹 عزیز یاد کنم که پتایر از سیگنالهای این عزیزان بوده که الان به گل نشسته امید وارم هرجا هستن خدا پشت پناه شون باشه وبه امید پر سود بودن تمامی دوستان گل🌹🌹