بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
دوشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۰۸:۳۱ ق.ظ

روند بازار بورس تهران دوشنبه مورخ 31 شهریور 1399

شاخص کل بورس تهران با افت 47000 واحدی خود در روز گذشته، مجددا به وسط کانال 1.6 میلیون واحدی رسید. متاسفانه تعبیر و تحلیل اشتباه فعالان بازار در خصوص فعال شدن مکانیزم ماشه از سوی آمریکا، علت اصلی جو منفی روز گذشته بود. دیروز در خبرها شاهد بودیم که سازمان ملل در این خصوص اظهار نظر کرد و خیلی صریح و واضح اعلام کرد که آمریکا، مشروعیت لازم برای فعال کردن مکانیزم ماشه را ندارد! با این حساب، تغییری در شرایط تحریم های ایران ایجاد نشده و البته امیدوارم که فعالان بازار، این موضوع را هرچه سریعتر درک کنند!! از سوی دیگر، شهریور در حال پایان است و گزارش های ماهانه و فصلی شرکت ها به زودی بر روی کدال منتشر خواهد شد. فعالان حرفه ای بازار به گزارش ها خوشبین هستند و در صورتیکه گزارش ها برابر با انتظارات تحلیلگران باشد، میتوان انتظار داشت که از جو روانی منفی حاکم بر بازار، خلاص شویم! از موارد بالا که بگذریم، بازار امروز نیز کار خود را با فشار فروش آغاز خواهد کرد. با توجه به اینکه منفی های امروز در اکثر نمادها، مجددا قیمت آن نمادها را به محدوده های حمایتی نزدیک میکند که باعث افزایش تقاضا در آن نمادها خواهد شد. چیزی که اهمیت دارد، حجم و ارزش معاملات امروز است. در صورتیکه ارزش معاملات امروز بتواند بالای محدوده 15000 میلیارد تومان به ثبت برسد، امیدواری ها برای همان وعده داده شده در خصوص بازار خوب در مهرماه، بسیار بیشتر خواهد شد!  

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۶/۳۱
خانم منافی

نظرات (۶)

سلام به همه عزیزان به خصوص خدمت استاد بزرگوار سرکار خانم منافی. 

خانم منافی از جلسه وپسا خبر ندارین؟ ممنون از وقتی که برای ما میزارید. 

پاسخ:
هنوز فرصت نکردم خبر بگیرم!
حتما در کانال توضیح خواهم داد :)

سلام صبح زیبای همه دوستان بخیر و شادی🌹🌹

درود به خانم منافی تویی این بازار خراب چه میکنه این کفراور  ممنون بابت معرفی سهم های بنیادی خوب 🌹🌹

عرض سلام وارادت

خدمتتان عرض کنم چند سالی بود فکر کنم سالهای 96 97 از نقطه نظرات حمید رضا خان ویک آقای دیگه که اسمشون یادم نمی یاد استفاده می کردم

اما بدلیل مشغله یک مدتی دسترسی نداشتم اما اخیرا مجددا با اجازتون از مطالبی که ارائه می فرمایید استفاده می کنم ومی بینم صحبت از سهام های معرفی شده می شود

ایا امکانش هست من هم لیست سهام مذکوررا داسته باشم البته مسئوایتش باخودم

سپاسگزار از زحمات شما

پاسخ:
به خونه خودت خوش آمدی :)
لیست سهام معرفی شده در کانال خصوصی در دسترس هست

سلام وقت بخیر

بین وبملت و ثبهساز کدام  گزینه مناسب تر است؟

وبملت تعویض کنم با ثبهساز؟

پاسخ:

هر 2 خوب هستند

فقط ممکنه ثبهساز با توجه به اینکه سهم تازه وارد هست، ممکنه با خوب شدن بازار، شارپ تر رفتار کنه!

سلام.

برای عضویت در کانال خصوصی باید چه کاری انجام بدیم؟!

پاسخ:
به ادمین ثبت نام پیام بدین اوریا بانو :)
@tsetmcblogadmin
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام وقتتون بخیر

من با ادمین کانال صحبت کردم و ایشون لطف کردن و اطلاعات رو دادند.

** ****** ***** ****** **** **** *** ****** ****** ****** **** **** * **** ***** **** *** *** **** **** ***** ***

پاسخ:
دوباره به ادمین پیام بدین و بگین من گفتم مشکلی نیست :)