بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
سه شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۱۵ ق.ظ

روند بازار بورس تهران سه شنبه مورخ 6 آبان 1399

نیازی به توضیح نیست که بازار بورس تهران، کاملا از تحلیل خارج شده و آن چیزی که بر روی تابلو معاملات اتفاق می افتد، هیچ ارتباطی به وضعیت بنیادی شرکت ها ندارد و این جو حاکم بر بازار است که حکمرانی میکند! فقط کافی است تا به کلیت بازار نگاه کنید و ببینید که چطور همه بازار، به یک سمت حرکت میکند و مولفه ها و اخبار بنیادی، هیچ تاثیری در رفتار فعالان بازار ندارد! در چنین شرایطی که همه بازار به به صورت خودجوش! به یک سمت حرکت میکند (صعودی یا نزولی)، یعنی رفتار فعالان آن بازار در آن بازه زمانی، خارج از تحلیل است! شرایط بازار این روزها نیز به همین گونه است. از موارد بالا که بگذریم، با افت دیروز قیمت ها در بازار دیروز و افزایش تقاضا در دقایق پایانی، بازار امروز میتواند شرایط بهتری را تجربه کند. البته فراموش نکنیم که بازار بورس تهران، در حقیقت منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است و تا آن زمان که البته چیزی به آن باقی نمانده، شرایط احتیاطی خود را حفظ میکند! نکته بعدی، گره خوردن بازار به نمادهای گروه خودروسازی است که همچنان نمادهای خودرو و خساپا، رهبری بازار را بر عهده دارند. بنابراین فارغ از ارزندگی این نمادها، برای ادامه روند بازار، باید به روند قیمتی این 2 نماد توجه ویژه ای داشته باشیم! خوشبختانه نماد خودرو بعد از یک افت و خیز در هفته های گذشته، از نظر نموداری آماده یک حرکت جدید صعودی است که میتواند کمی از فشار فروش حاکم بر بازار بکاهد. پس میتوان انتظار داشت که بازار امروز و حتی فردا، قابل تحمل باشد! 

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۰۶
خانم منافی

نظرات (۲)

۰۶ آبان ۹۹ ، ۰۹:۴۰ پارسا کریمی

درود خواهری و امیدوارم حالت عالی، شاد و پرانرژی باشه.

 

وضعیت بازار جوری گره خورده به انتخابات امریکا، انگار ایران یه ایالت جداشده از امریکاس که افتاده ای ور کره زمین.

 

اول و آخر هم دارن مفت از چنگ ملت در میارن و ۱ هفته دیگه خانه سبز سرزمین سبزمان رو خواهیم دید!!

 

 

پاسخ:
جوری میفروشند که انگار 1 آبان روز آخر دنیاست!

سلام وقت بخیر

فکر می کنم این مجوز افزایش نرخ خودرویی ها که صادر شد میتونه کار رو برای صعود شاخص تموم کنه شاید حتی جلوتر از نتیجه انتخابات آمریکا

درست فکر می کنم؟

پاسخ:
نه فعلا همه چیز تا انتخابات آمریکا هولد شده