بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۰۸:۳۲ ق.ظ

روند بازار بورس تهران دوشنبه مورخ 12 آبان 1399

در آستانه انتخابات آمریکا قرار داریم و بورس تهران و جهان، کاملا تحت تاثیر این رویداد سیاسی مهم قرار گرفته است. فردا این انتخابات به صورت رسمی آغاز خواهد شد و اگرچه همیشه نتیجه انتخابات (به غیر از سال 2000) در فردای آن روز مشخص میشد، اما انتظار میرود که نتیجه این انتخابات جنجالی، پس از طی جنجال های فراوان، تا تاخیر زیاد اعلام شود! مگر آنکه رقیب ترامپ، با رای قاطع پیروز این میدان شود! در غیر اینصورت، رئیس جمهور فعلی آمریکا، به راحتی از قدرت کناره گیری نخواهد کرد و این موضوع، باعث نوسانات بیشتر بازارها خواهد شد! بازار بورس تهران نیز مطمئنا تحت تاثیر این موضوع است و به همین دلیل، شاهد رفتارهای احتیاطی فعالان بازار هستیم. با توجه به مطالب بیان شده در بالا امروز نیز شرایط احتیاطی در بازار حاکم است و همین موضوع، باعث کم بودن حجم و ارزش معاملات خواهد شد. نکته جدیدی برای گفتن نیست و باید منتظر بمانیم و ببینیم که انتخابات آمریکا، چگونه رقم خواهد خورد. البته که همه شرایط بازار، مرتبط با انتخابات آمریکا نیست! اما فعلا نزدیکترین بهانه، همین موضوع است! 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۲
خانم منافی

نظرات (۳)

۱۲ آبان ۹۹ ، ۰۸:۳۶ شکیبا 🌹🌹

سلام صبح زیبای همه دوستان بخیر وشادی🌹🌹

با سلام

درباره متن افتتاحیه به قول عادل فردوسی پور اجازه بدید قانع نشم.

برخلاف نظر شما و بسیاری از تحلیلگران من معتقدم که پیروز انتخابات رامپ خواهد بود، اون هم بدون جنجال! برای این نظر هم چند دلیل دارم

1- سیستم انتخابات الکترال قطعا به نفع ترامپ خواهد بود. هرچند تو ایالتهای بزرگ مثل کالیفرنیا اکثریت با دموکراتهاست و گذشته از این از شخص ترامپ هم رضایتی وجود نداره، اما این موضوع تو ایالتهای کوچک غربی کاملا برعکسه و هواداران ترامپ اصلا کم نیستند.

2- درسته که اکثریت نظرسنجیها نشان از پیروزی رقیب ترامپ داره، اما اگر نگاهی به فالوور ها و لایکهای صفحات اجتماعی این دو نامزد بیاندازید میشه نتیجه گیری متفاوتی داشت.

3- تو این چهار سال ترامپ با غالب رسانه ها ارتباط خوبی برقرار نکرد و به نظر پیشبینی پیروزی بایدن به نوعی پروپاگاندای این رسانه های دشمن ترامپ جهت قدرت نمایی دربرابر رئیس جمهوره!

با توجه به این موارد من احتمال بالایی میدم که ترامپ چهار سال دیگه در راس قدرت خواهد بود، هرچند چه اگر ترامپ روی کار بمونه یا جای خودش رو به بایدن بده شاید برای کوتاه مدت جو روانی منفی و یا مثبت توی بازار ایجاد بشه اما قطعا همین سرمایه گذاران جوگیر پس از چند ماه متوجه خواهند شد که خَر همون خَره فقط پالونش عوض شده!

به قول بابی دوست داشتنی، باقی بقای دوستان :)

سلام صبح بخیر به همه اعضا محترم وبلاگ

 

پولی که وارد خاهن داره میشه اینقدر "داغه" که همه فروشنده ها رو در جا کباب می کنه :-))

 

درود بر بانو منافی عزیز و حمید خان گرامی که دیروز زحمت کشیدن و تشریف داشتند

پاسخ:
:) ارادت دارم پرواز جان