بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۲۹ ق.ظ

روند بازار بورس تهران سه شنبه مورخ 4 آذر 1399

دیروز شاخص کل بعد از پولبک به مقاومت شکسته شده، مجددا در مسیر صعود قرار گرفت و با رشد 16000 واحدی روبرو شد. البته همانطور که انتظار میرفت، شاهد بازاری نوسانی بودیم که البته طبیعی هم بود. امروز نیز بازار تلاش خواهد کرد تا خود را در بالای این مقاومت تثبیت کند. از اینرو برای امروز نیز انتظار بازاری نوسانی را دارم. تنها چیزی که امروز اهمیت دارد، حجم و ارزش معاملات است که باید در نظر گرفته شود. مخصوصا اینکه این ارزش معاملات هرچقدر که باشد، شاهد ورود نقدینگی باشیم و نه خروج نقدینگی. دیروز مجددا شاهد ورود نقدینگی در بازار بودیم و اگر این مهم در روزهای آتی نیز رخ دهد، نگرانی ها به روند صعودی شروع شده، کمتر خواهد شد. نکته خاص و جدیدی برای گفتن نیست. جز اینکه از رفتارهای هیجانی پرهیز کنید و البته دوستانیکه توانایی نوسانگیری را دارند، این روزها موارد خوبی برای نوسانگیری در بازار وجود دارد که میتوانند از آنها استفاده کنند. 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۴
خانم منافی

نظرات (۱۲)

۰۴ آذر ۹۹ ، ۰۸:۴۹ شکیبا 🌹🌹

سلام صبح زیبای همه دوستان بخیر و شادی 🌹🌹

۰۴ آذر ۹۹ ، ۰۹:۰۷ شکیبا 🌹🌹

درود بر بانو منافی اگه اشتباه نکنم این استیکر شروع روز در کانال وبلاگ بورس تهران نبود   درسته یا من اشتباه میکنم 🙂 به هر حال ممنون اینجوری خیلی بهتر شده🌹🌹

پاسخ:
طراحیش هر ماه عوض میشه! :)

استاد سلام

گفتید سفارس به مقاومت ۱۸۰۰ رسید دوباره سوال کنم برای بررسی

پاسخ:
به احتمال زیاد میتونه مقاومت رو رد کنه اما بعد از 2-3 روز منفی و درجا زدن
حد ضرر 1580 بذار گر زیر این تثبیت شد حد ضرر شناسایی کن
این محدوده مقاومت سختی هست و عبور از این محدوده میتونه باعث تثبیت سهم در روند صعودی بشه!
۰۴ آذر ۹۹ ، ۰۹:۵۷ سید علی توکلی

با سلام وعرض ادب

ضمن تشکر از راهنمایی های سودمند شما نظر شما در مورد تعویض شگل با فوتو چیست؟با تشکر

پاسخ:
انتظار ندارم شگل از 2000 تومن پایین تر بیاد
اما میان مدت و بلند مدت قوتو رو با توجه به افزایش سرمایه جذابی که داره بیشتر میپسندم

۰۴ آذر ۹۹ ، ۱۰:۵۲ هادی هادی

سلام روز بخیر خدا قوت

می خواستم نظرتون راجع به پتایر بدانم نظرتون روی نگهداریست یا تعویض با سهمهای معرفی شده.

پاسخ:
دو سه روز قبل گفتم به نظر من 17 هزارتومان مقاومت مهمی برای پتایر هست و وقت سیو سود

سلام وقت بخیر

فولادیها صف فروش

آیا با این وضع و اوضاعی که برای اینها ساختند ، امیدی به نجات بازار هست واقعا؟؟

پاسخ:
بازار فعلا شیفت کرده روی سهام کوچک
اعتماد از دست رفته بازار باید برگرده که فعلا با سهام کوچک امکان پذیر هست!

سلام ودورود.

چه بر سر کرمان اومد ؟!

پاسخ:
به نظر من معاملات امروز کد به کد بین چندتا از حقیقی ها بود!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام خانم منافی ، وقت به خیر

لطفا متن پیام رو پاک کنید

تو نظرات روز قبل دیدم شما موافق جایگزینی **** با یه سهم دیگه هستین 

***** منظورتون هست ؟ 

لطفا سهم جایگزین رو بفرمایید 

البته از نقد کردن **** دارم ناامید شدم پس به زودی صفش جمع میشه !

پاسخ:
بستگی داره دیدت کوتاه مدته یا میان مدت و اینکه قوتو در سبد داری یا نه!
اگر دید کوتاه مدت و نوسان گیری داری دوتا مورد کوتاه مدتی معرفی کردم چند روز گذشته.  اگر میان مدت قوتو!

عرض ادب و سلام

استاد بعداز قضیه شکایت از آکنتور ابلاغیه اومد و برای ارائه مدارک به تهران اومدم، حالا دوباره ابلاغیه اومده که برای رسیدگی به شعبه ۱۰۶۳ دادگاه کیفری دو مجتمع قضایی امور اقتصادی مراجعه کنید!!!

اطلاع دارید که حتما باید بریم یا نه؟

اگر نریم چی میشه؟

پاسخ:
وقتی ابلاغیه اومده، حتما باید حضور پیدا کنید!

۰۴ آذر ۹۹ ، ۱۹:۴۳ شکیبا 🌹🌹
۰۴ آذر ۹۹ ، ۱۰:۵۲ هادی هادی سلام روز بخیر خدا قوت می خواستم نظرتون راجع به پتایر بدانم نظرتون روی نگهداریست یا تعویض با سهمهای معرفی شده. پاسخ: دو سه روز قبل گفتم به نظر من 17 هزارتومان مقاومت مهمی برای پتایر هست و وقت سیو سود ‌‌‌‌‌.................‌‌..‌‌............................... خانم منافی شرکت در مجمع افزایش سرمایه رو هم صلاح نمی بینید
پاسخ:
بهتر بود که بالای 16 تومن تعویض میکردی
از نظر من تعویض با سهم چابک تر بهتره!
پتایر رشدش رو انجام داده!
به نظرم با توجه صبوریت تعویض کن با قوتو!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خسته نباشید خانم منافی

لطفا جواب منو برا تعویض **** با قوتو رو بدین

ممنون

پاسخ:
پاسخ داده شده

من امروز هر چی نظرات امروزو دیروز و خوندم و کانال و خوندم سهمی با دید کوتاه مدت پیدا نکردم ، ممنون میشم تو کانال یه سهم کوتاه مدت پیشنهاد بدین، البته شایدم من اشتباه میکنم🤔

پاسخ:
روزهای قبل دوتا سهم کوتاه مدتی معرفی کردم که الان دوباره فوروارد کردم داخل کانال
مطالعه کنید