بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۳۲ ق.ظ

روند بازار بورس تهران شنبه مورخ 15 آذر 1399

شاخص کل بورس تهران به محدوده مقاومتی 1.5 میلیون واحدی نزدیک شده و باعث افزایش عرضه ها در بازار شده است. البته در صورتیکه حجم و ارزش معاملات کاهش پیدا نکند، جایی برای نگرانی نیست و بعد از چند روز تثبیت قیمت ها در این حوالی، بازار میتواند قدرت عبور از این مقاومت را بدست بیاورد. در هفته جاری، باید روند معاملات بازار را با دقت بیشتری پیگیری کنیم و مهمترین چیزی که باید زیر نظر باشد، وضعیت ورود یا خروج نقدینگی است. به اعتقاد من، بازار توان عبور از این مقاومت را دارد. بنابراین، از این افزایش عرضه ها باید به عنوان یک فرصت برای اصلاح سبد استفاده کرد! موضوع مهم دیگری که میتواند در بورس تهران به صورت مستقیم و غیر مستقیم اثر بگذارد، بحث بودجه سال 1400 است. مهمترین نکته موجود در این لایحه، حذف دلار 4200 تومانی از بودجه است. البته هنوز تا تصویب این لایحه، راه زیادی داریم! اما در صورت تصویب، میتواند اثر مثبتی در قیمت سهام برخی نمادها از گروه های مختلف از جمله برخی نمادهای گروه دارویی و غذایی داشته باشد. از موارد بالا که بگذریم، بازار امروز نیز نوسانی خواهد بود و احتمالا کار خود را با فشار فروش آغاز خواهد کرد. اما انتظار دارم که در ادامه با افزایش تقاضا همراه باشیم و ضمن ایجاد نوسان، بازار به تعادل برسد. پس دوستانیکه به اصول نوسانگیری آشنایی دارند، میتوانند از فرصت های نوسانی امروز نیز استفاده کنند.   

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۵
خانم منافی

نظرات (۱۵)

سلام

صبح بخیر 

خانم منافی لطفا مقاومت پیش روی وتوصا رو اعلام کنید .ممنون

 

پاسخ:
در کانال توضیح دادم چند روز قبل
۱۵ آذر ۹۹ ، ۰۹:۰۲ هادی هادی

سلام صبح بخیر
ضمن تشکر از شما می خواستم راجع به وایند نظرتان را بدانم خیلی وقت کلا صف فروش و در صفحات مجازی چندان راجع بهش خوب صحبت نمی کنن. 

پاسخ:
در مورد وآیند همون داستانی هست که مفصل در کانال توضیح دادم با اما و اگرهای خاص خودش!
۱۵ آذر ۹۹ ، ۰۹:۴۸ میم فروتن

سلام. درباره آکنتور:

https://www.mehrnews.com/news/5072446/%D8%B4%D9%84%D8%A7%D9%82-%D8%AE%D8%B5%D9%88%D8%B5%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%D8%AA%D9%86-%DA%A9%D9%86%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D8%AD%DB%8C%D8%A7%D8%A1-%D9%86%DB%8C%D8%A7%D8%B2%D9%85%D9%86%D8%AF-%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AF-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D9%82%D8%B6%D8%A7

۱۵ آذر ۹۹ ، ۱۰:۳۳ پارسا کریمی

درود به طلایه دار بورس ایران بانو منافی و پیروان آن حضرت.

 

امیدوارم با تندرستی و دل شاد چراغ دل و خونتون روشن باشه.

استاد حمیدرضام رو سلام برسونید و بگید من اینجا بس دلم تنگ است و اکثر سازها بدآهنگ است. 

۱۵ آذر ۹۹ ، ۱۰:۳۳ سید محمد مهاجران

سلام وقتتون بخیر، بخاور رو تا کجا نگهداریم

پاسخ:
توضیح داده شده چند روز قبل

سلام

شما خبری از روز بازگشایی کماسه دارید؟ آیا زود تر از 25 آذر خواهد بود

پاسخ:
پیام ناظر در مورد کماسه رو بخونید و در مورد بازگشایی از ناظر سوال کنید

سلام

وقتتون بخیر

همیشه شاد و سرحال باشید

سپاس بخاطر بودنتون

کوتاه مدت سهمی هست که وارد بشیم

پاسخ:
کوتاه مدن هفته پیش چند مورد معرفی کردم
بررسی میکنم اگر مرود مناسبی بود حتما در کانال اعلام میکنم

سلام ودورود بر خوبرویان عالم :)

۱۵ آذر ۹۹ ، ۱۲:۱۲ مهدی حسن نژاد بهتاش

درود بر شما :)

سرکار خانم منافی ، پیرو مشکلات موجود در خصوص "عدم مطالعه بقیه نظرات و مطالب کانال و وبلاگ" درصورت صلاحدید و بجهت ارائه راه حل ، من رو بعنوان مدیر این قضیه انتخاب کنید (سمتم هم باشه مدیریت قضیه) حداقلش اینه که خودم تو رودربایستی اول مطالعه میکنم بعد سوال می پرسم یکی کمتر هم خودش غنیمته !!!

 

پاسخ:
:)

اوان به نظرم سقف و کانال و زد و برگشت،

فکنم بعد یکی دوروز مجدد ارزش ورود تو قیمتای پایین داره.

درسته؟ :)

پاسخ:
اون کانالی که شما میبینی کوتاه مدت هست
نمودارش رو در کانال آپدیت کردم هادی جان 

سلام

صبح بخیر 

خانم منافی لطفا مقاومت پیش روی وتوصا رو اعلام کنید .ممنون

 

پاسخ:
در کانال توضیح دادم چند روز قبل



برگرفته شده از tsetmc.blog.ir

=======

در کانال هم توضیح دادید که :وتوصا یک ضرب از 800 تا 1400 اومده واگه بخواد از این مقاومت مهم عبور کنه , باید چند روز در جا بزنه و کمی هم اصلاح کنه و حد ضرر کوتاه مدت 1180  هست

====

چون امروز سه روز هست که پایانی سهم بالای 1400 هست گفتم شاید مقاومت رو شکونده و باید منتطر مقاومت بعدی باشیم .

ممنون

 

پاسخ:
نمودارش رو در کانال آپدیت میکنم :)

سلام بانو و وقت بخیر به همه عزیزان عضو کانال و وبلاگ

پیام شما رو در کانال دیدم بانو

امیدوارم همراهان گرامی به این موضوع توجه داشته باشند که داشتن یک استراتژی مشخص معاملاتی شخصی ، علاوه بر نت برداری از مطالب گفته شده میتونه همه ما رو همراه با سهامی که معرفی میشه رستگار کنه

 

یادش به خیر گل مولا که پیشکسوت اعضا بود در لایو بورس ، همیشه می گفت من آهسته میرم ولی پیوسته میرم و صبرم هم زیاده

هر جا هست سالم و سلامت باشه

یا آراز یادش بخیر

هر روز چک لیست رو می فرستاد تو وبلاگ(منظورم اینه که نت برداری می کرد) و برای خودش چک لیست داشت و البته بقیه رو هم منتفع می کرد.هر چند بنا به دلایلی که می دانیم آپدیت کردن چک لیست به این روش ، الان مقدور نیست .

اشاره و منظورم به نوع حرکت آگاهانه این عزیزان برای همراهی با وبلاگ و اساتید محترم جهت بهترین بهره برداری و کسب سود بود که مثال زدم

ببخشید اگر جسارت شد.........امیدوارم این چند خط رو بر من ببخشید چون نیتم کمک بود هر چند نمی دانم حرفام به درد کسی بخوره یا نه.....امیدوارم کسی دلخور نشده باشه

موفق باشید

پاسخ:
پرواز جان جالب اینجاست که الان واچ لیست داریم که پین شده و سعی میکنم امروز و فردا بروز رسانیش کنم
حتی مواقعی که بروز رسانی هم نشده باشه، با # ساده میشه سرچ کرد

سلام به همه عزیزان به خصوص خدمت استاد بزرگوار سرکار خانم منافی. 

خانم منافی تشکر میکنیم از اینک با وجود نا ملایمات باز هم در کنار ما هستین. 

انشاءالله همیشه تندرست و سالم و شاد باشید 

پاسخ:
سلامت باشی مهدی عزیز :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام خانم منافی ، وقت به خیر

لطفا متن پیام رو پاک کنید

**** **** * **** ** ******* *** **** * ** ** ***** *** * **** ***** **** *** ** ***** **** ***** *** **** * *** **** ** ****** **** ***

******** ****** ***** *** 

** ** **** ***** ** **** ***** *** **** **** *** 

*** ****** *****

پاسخ:
قیاس مع الفارق نکنید!

سلام سرکار خانم منافی وقت بخیر

به نظر من با خواندن مطالب کانال شما و نظرات وبلاگتون و با داشتن استراتژی مشخصی میتونیم بهترین بهره رو از این بازار ببریم و به نظر من تا به امروز همینطور بوده. سربلند و پیروز و مثل همیشه قوی باشید.

پاسخ:
موفق باشی محسن جان :)