بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
يكشنبه, ۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۳۲ ق.ظ

روند بازار بورس تهران یکشنبه مورخ 16 آذر 1399

بازار بورس تهران مطابق نقشه راهی که ترسیم کرده بودیم در حال حرکت است و دیروز نیز یک قدم دیگر به مقاومت 1.5 میلیون واحدی در شاخص کل، نزدیک تر شدیم. امروز در ساعت اولیه، شاخص کل وارد محدوده مقامتی 1.5 میلیون واحدی خواهد شد و باید ببینیم که واکنش فعالان بازار چه خواهد بود. بر این اساس، بازار امروز با افزایش تقاضا و رنگ سبز در اکثر نمادهای بازار آغاز خواهد شد! البته امیدوارم که در این حرکت صعودی جدید بازار بورس تهران، نمادهای خوب و بد، راه خود را از یکدیگر جدا کنند و دوباره شاهد حرکت های گله ای و خرید و فروش های فله ای نباشیم! موضوع زیادی برای گفتن نیست و فعلا همه چیز مطابق تحلیل های قبلی در جریان است! پس جایی برای نگرانی نیست. 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۶
خانم منافی

نظرات (۱۱)

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام به همه عزیزان به خصوص خدمت استاد بزرگوار سرکار خانم منافی. 

**** ***** ******** ***** ****** ****** **** * ** **** ***** *** ** **** ** **** *** ****** ***** **** ** ** ***** ****** ** ******* *** ** ** ****** **** ** *** ***** ******* ****** ****** **** ***** 

** **** ***** **** ** **** **** **** ممنونم از زحمات شما و التماس دعا

پاسخ:
چقدر ناراحت شدم مهدی جان
به ادمین تلگرام پیام بده عضویت شما محفوظ بمونه
انشالله که با خبرهای خوب برگردی

سلام و خسته نباشید

استاد چند روز قبل غگل گرفتم هدفی که قبلا تو گروه گفته بودید به نظرتون کوتاه مدت میرسه یا تعویضش کنم

پاسخ:
هدف معتبره

خیلی خیلی ممنون از شما. و سر تعظیم فرود میارم بخاطر  محبت و لطف شما

پاسخ:
انشالله همیشه سربلند و سلامت باشی مهدی عزیز :)
۱۶ آذر ۹۹ ، ۱۰:۱۵ پارسا کریمی

درود به خواهر بزرگ بورس ایران بانو منافی و یاران آن حضرت.{گل رز قرمزا}

 

دارم با نیسان آبی آهن پاره رو جمع میکنم :))

پاسخ:
:)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

صبح پاییزیتون به خیر و شادی

در مورد پ*** ینظرتون میتونه به سقف قبلی یا کوتاه مدت به 11 تومن برسه

سپاس

پاسخ:
بلی! :)

درود بر شما و همه بورس تهرانی های گل گلاب

فقط خواستم عرض کنم که

کرمان +5!

 

هستیم بر آن عهد که بستیم

البته تا وقتی که پول لازم نشم :-)

 

سپاس بانو

پاسخ:
:)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام استاد گرامی

تعویض وپسا رو با پ*** تایید میفرمایید با قیمت های امروز؟

با تشکر

پاسخ:
محسن جان  از 11 آذر تا الان چرا تعویض نکردین؟!
اون موفع گفتم با کرمان تعویض کنید 
چرا انقدر تعلل؟!
الان که کرمان صف خریده با همین سهم از گروه تایر تعویض کنید با توضیحاتی که در کانال گفتم!

محسن جان  از 11 آذر تا الان چرا تعویض نکردین؟!

اون موفع گفتم با کرمان تعویض کنید 

چرا انقدر تعلل؟!

الان که کرمان صف خریده با همین سهم از گروه تایر تعویض کنید با توضیحاتی که در کانال گفتم!

===================

کاملا درست میفرمایید استاد

خیلی دست دست می کنم و فرصت ها رو از دست میدم...

الان صف کرمان هم ریخت، با کرمان عوض کنم یا همین تایر... 

پاسخ:
موفق باشی محسن جان
چندماهی از بازار دور بودی هنوز دستت راه نیافتاده ولی برای تعویض به قصد جبران ضرر، سرعت عمل فاکتور مهمی هست! :)

سلام خانم منافی خسته نباشید این تپمپی از قدیم گفته بودید در لیستم بود امروز از روی بیکاری دیدم  فکر کنم انگار اول برگشتش است نظری براش دارید؟ممنون

پاسخ:
جدیدا بررسی نکردم
بعد از افزایش سرمایه خارج شدیم

با سلام خدمت استاد بزرگوار خانم منافی اگه امکانش هست میشه مقاومت و حمایت وتجارت رو بفرمایید و ایا پیشنهاد تعویض دارین یا نه؟

پاسخ:

حمایت 370
مقاومت 440
برای تعویض، بستگی داره که با چی بخواد تعویض بشه
چون خود وتجارت جا برای رشد داره
ولی تعویض سهم خوب با خوب، نیازمند بررسی استراتژی خودمون هم هست
اینکه دید کوتاه مدت و نوسانی داریم یا دید میان مدت
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام

وقت بخیر

خانم منافی ممنون بخاطر معرفی خاهن، امیدوارم شما و تیم قدرتمندتون همیشه سالم و سلامت و شاد باشید

******* ***** *** ***** **** ** ***** ** **** **** ** *** ***** *****

من در حدود ۷۰ درصد دارم، بنظرتون چه زمان درصدش رو کم کنم

سپاس

پاسخ:
روی سقف قبلی میتونی به 50 درصد برسونی