بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
دوشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۰۸:۲۷ ق.ظ

روند بازار بورس تهران دوشنبه مورخ 17 آذر 1399

بورس تهران دیروز با قدرت وارد محدوده مقاومتی خود در کانال 1.5 میلیون واحدی شد. حجم و ارزش معاملات دیروز و همچنین میزان ورود پول به بازار، قابل قبول بود. اما چیزی که باید در نظر بگیرید این است که در این محدوده، مطمئنا با افزایش عرضه ها در بازار مواجه خواهیم شد و بسیاری از فعالان بازار، شروع به شناسایی سود روزهای قبل میکنند! پس اگر شما نیز از فرصت های نوسانگیری روزهای قبل استفاده کرده اید، این موضوع را در نظر بگیرید! یعنی میتوانید آن بخش از سبد خود را که برای نوسانگیری در نظر گرفته بودید و مطمئنا امروز در سود هستید را در مثبت های ابتدای بازار بفروشید و منتظر بمانید تا رفتار بازار در این مقاومت مهم نمایان شود! چیزی که برای بازار امروز انتظار دارم این است که بازار کار خود را با تقاضای خوب و رنگ سبز آغاز کند! اما در ادامه و با شناسایی سود افراد نوسانگیر، بازار نوسانی و حتی در بسیاری از نمادها، ممکن است شاهد رنگ قرمز باشیم! اما برای کلیت بازار و برای افرادی که دید میان مدت دارند، جای نگرانی نیست! به دوستان توصیه میکنم که حتما برای خود استراتژی معاملاتی داشته باشند و برابر با آن رفتار کنند. نکته جدیدی برای گفتن نیست جز اینکه اگر مطالب بالا را با دقت مطالعه نکردید، حتما مجددا مطالعه کنید!! 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۱۷
خانم منافی

نظرات (۳)

۱۷ آذر ۹۹ ، ۱۱:۵۱ پارسا کریمی

درود به طلایه دار بورس ایران بانو منافی و یاران آن حضرت{ گل رز قرمزا }

 

عجب بزن و بکوبیه.

به این آهن قراضه و نهنگ هم بگید شماها مرگ ندارید پاشید :))

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

(پیام خصوصی)

 

*** ******* ** ***** ** **** ***** ** ***** ******* **** ** **** ** **** * ******* * ***** * ****

****** ** ******* *** ****

**** ** *** ** *** **** ** ***

*** **** *** *** ** *******

*** **** ****** **** ***** *** ** *** **********

پاسخ:
چرا فکر کردی ناراحت شدم؟!
صرفا چون پیام خصوصی بود منتشر نکردم
ضمن اینکه اون روش بخاطر قوانین و حساسیت های سازمان دیگه جواب نمیده!
شاید به همون دلیل هست که متاتریدر جمع کرده!
به نظرم بهتره استراتژیتو تغییر بدی :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خب خدا رو شکر

 

آخه وقتی به این فکر می کردم که باید استراتژی رو تغییر بدم حالم گرفته شد .دست به قلم بردم و نوشتم

من هم وقتی حالم خوب نیست یهو یه چیزی میگم که بعدا می فهمم دلم نمی خواسته بگم :-)

گفتم این نکنه از همونا بشه یهویی ....شاید باعث ناراحتی بشه

کنار همه این حرفا دارم حساب می کنم خ*** سرعتش بیشتره یا ک**** ؟ :-)

 

پاسخ:
قوتو رو قرار شده بلند مدتی بهش نگاه کنیم
آهن قراضه هم که داستان خودش رو داره!