بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com

شاخص کل با افت 14000 واحدی روز چهارشنبه، وارد کانال 1.3 میلیون واحدی شد. در خصوص ادامه روند بازار، 2 سناریو وجود دارد. در سناریوی خوشبینانه، طی معاملات امروز و فردا، به پایان اصلاح بازار میرسیم مجددا یک روند صعودی جدید شکل میگیرد که میتواند شاخص کل را در ابتدا تا محدوده 1.5 میلیون واحد و در ادامه تا محدوده 1.8 میلیون واحد بالا ببرد. اما در سناریوی بدبینانه، این افت بازار همچنان تا کف ریزش قبلی ادامه پیدا میکند و بازگشت بازار از آن حوالی آغاز میشود! بنده شخصا به سناریوی خوشبینانه اول، وزن بیشتری میدهم! شرایط مبهم سیاسی در منطقه و اظهار نظرهای ضد و نقیض رسانه ها و مقامات از تحولات منطقه، باعث شده تا سایه سنگین این ابهامات در بورس تهران نیز سنگینی کند و فعالان بورسی نیز بر اساس دانش و تحلیل خود و همچنین بر اساس میزان ریسک پذیری که دارند، رفتارهای متفاوتی از خود نشان دهند که باعث ایجاد نوسان در بازار این روزهای بورس تهران شده است. در خصوص اینکه این نوسانات تا چه زمانی ادامه خواهد داشت باید بگویم که این موضوع، رابطه مستقیم با میزان ابهامات موجود دارد و تا زمانیکه ابهامات به اندازه ای کاهش پیدا نکند که چشم انداز آینده را بتوان تخمین زد، ادامه خواهد داشت! پس ما نیز فعلا از محل نقدینگی که برای نوسانگیری کنار گذاشته ایم، با نوسانات بازار همراه خواهیم شد.   

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۱۳
خانم منافی

نظرات (۴)

سلام خانم منافی صبحتون بخیر میگم خواهر جان عجب اشتباه کردیم رفتیم مجمع قوتو طرف ده تومن سود داده دو هزار تومان جیب ما رو زد! خب برادر راضی نیستی سود توزیع نکن کسی مجبورت نکرده بود!!

پاسخ:
:)
۱۳ دی ۹۹ ، ۱۰:۵۰ سید علی توکلی

با سلام وعرض ادب

با ارزوی بهترین ها.خانم منافی عزیز با توجه به روند بررسی بودجه تا همین جا مشخصا بر روی کاغذ حدود 175هزار میلیارد ریال کسری بودجه حتی با فرض تحقق تمام درامد های پیش بینی شده محرز است.قدر مسلم در عمل این میزان کسری بسیار فراتر ازاین ارقام خواهد شد.در این صورت باتوجه به اوضاع جاری پتانسیل رشد اقتصادی وبه تبع ان بورس ایا فقط تورم میباشد؟(همانند ونزوثلا)وایا با این میزان تورم  وقیمت های سر به فلک کشیده و کاهش درامدهابغیراز صنایع صادرات محور تقاضایی برای اجابت وجود خواهد داشت؟مضاف بر اینکه علیرعم کاهش انتظارات تورمی بعلت عدم وجود هر گونه برنامه مدون اقتصادی وهمچنین غفلت مسثولین که همچنان درگیر مساثل جناهی خود هستند کور سویی در انتهای تونل دیده نمیشود.

پاسخ:

راستش فعلا تنها چشم اندازی که میتونی برای بازار بورس تصور کنی، همون برگشت به نزدیکی سقف قبلی هست و فعلا انتظار بیشتری از این بازار نداشته باش! ما هم تلاش کردیم با توجه به این چشم انداز نه چندان خوبی که وجود داره، بعضی تک سهم ها رو معرفی کنیم که با پتانسیل های درونی خودشون بتونن شرایط بهتری نسبت به کلیت بازار داشته باشند.

همیشه خاهن یکی دو روز زودتر میره به پیشواز رشد شاخص 

نمیدونم چطور از شما و همکارانتون تشکر کنم خانوم منافی فقط میتونم بگم ممنون که هستید 

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام خانم منافی عزیز. من ۴ شنبه ا*** منفی ۵ گرفتم برا نوسان گیری.میخواستم بدونم حد ضرر و حمایتش چنده

پاسخ:
کانال توضیح دادم :)