بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com


 

 دو زیرمجموعه گروه اقتصادی کرمان خودرو و مپنا برای مشارکت و همکاری در تولید نخستین خودرو جدید با پلت‌فرم الکتریکی قرار داد بستند.

این دو شرکت اقدام به مشارکت و همکاری در خصوص تولید نخستین خودرو جدید با پلت‌فرم الکتریکی در 12 تا 18 ماه آینده خواهند کرد.

 براساس این گزارش، محمدحسین رفان مدیرعامل شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) با اشاره به عقد تفاهم‌نامه‌های گروه مپنا با چند خودروساز برای برقی‌ سازی خودروها گفت: این اولین قرارداد اجرایی حوزه خودرو برقی در ایران است که بین مپنا و کرمان موتور امضا شده و امید می رود تولید خودرو برقی با کیفیت بصورت فشرده برنامه‌ریزی و اجرا شود.  

 سامان فیروزی مدیرعامل کرمان موتور نیز گفت: پس از 7 ماه مذاکرات فشرده به دو قرارداد همکاری با گروه مپنا دست یافتیم و امیدواریم بین 12 تا 18 ماه آینده، اولین خودرو برقی مشترک تولید و عرضه شود. در زمینه  تولید خودروهای احتراقی  فاصله ای  حدود 25 تا 30 ساله با کشورهای توسعه یافته داریم.