بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com

امروز از لحاظ رفتاری، روز مهمی برای بورس تهران خواهد بود! دیروز سراسر مثبت سپری شد و خیلی ها امروز منتظر هستند تا ادامه رفتار بازار را ببینند. در 20 روز گذشته، هروقت بازار یکروز مثبت به خود میدید، از فردای آنروز مجددا عرضه ها بیشتر میشد! و همین دلیل است که امروز را برای بورس تهران، مهم میکند! باید ببینیم که آیا این اتفاق تکراری،امروز هم تکرار خواهد شد یا خیر؟ از لحاظ روانشناسی بازار، قطعا امروز نیز شاهد افزایش عرضه ها خواهیم بود! اما چیزی که اهمیت دارد، سمت تقاضا است. باید ببینیم که آیا بازار میتواند اعتماد کند و نقدینگی جدید به بازار تزریق کند و در برابر این عرضه ها، ایستادگی کند؟ این چیزی است که باید امروز زیر نظر بگیریم. در حقیقت امروز، شاهد بازاری نوسانی خواهیم بود که کار خود را با رنگ سبز آغاز خواهد کرد و در ادامه با افزایش عرضه ها روبرو خواهیم بود. در صورتیکه این افزایش عرضه ها بتواند با ورود نقدینگی جدید، پاسخ داده شود، میتوان به این نتیجه رسید که کف جدید بازار شکل گرفته و باید منتظر یک حرکت صعودی جدید از بازار باشیم! 

موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۲۲
خانم منافی

نظرات (۵۶)

۲۲ دی ۹۹ ، ۰۸:۵۱ شکیبا 🌹🌹

سلام صبح زیبای همه دوستان بخیر و شادی🌹🌹

درود بر خوب رویان عالم وطلایه دار بورس ایران بانو منافی ویاران آنحضرت🌹🌹

زاد روز شما خجسته بانو وفادار انشا الله همیشه در پناه خداوند مهربان باشید🌹🌹

این 22 گل ناقابل هم تقدیم به شما بانو مهربان

🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

 

پاسخ:
سلامت باشی شکیبا جان :)

سلام صبحتون بخیر خانم منافی راستی تولدتون مبارک باشه انشالله خداوند شما و خانواده محترم  رو در سلامت نگه داره راستی اینجور مواقع ادمینها یک سهم بابت شیرینی معرفی می کنند!!

پاسخ:
سلامت باشی اکبری جان
بذار بگردم ببینم چی پیدا میشه! :)
۲۲ دی ۹۹ ، ۰۹:۱۲ احسان وثوقی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام صبح همگی بخیر و شادی

انصافا درسته که خ*** در ریزش بازار خیلی عقب نشینی نکرد ولی خداییش دیگه داره خسته کننده میشه!!

حداقل چهار پنج تا منفی تپل بخوره بتونیم بهش غر بزنیم.....

شما از برنامه شون جدیدا خبری نگرفتید

ممنونیم

پاسخ:
پاسخ داده شده :)
۲۲ دی ۹۹ ، ۱۰:۱۶ سید علی توکلی

سلام خانم منافی عزیز

ایندفعه درست بموقع تولدتون مبارک. امید اینکه همواره به شادی زندگی کنید.

پاسخ:
سلامت باشی سید عزیز
مرسی از انرژی مثبت و دعای خیر :)

سلام

زادروز تولد بزرگ بانوی بورس ایران و البته جهان مبارک باد

امیدوارم تمامی بانوان سرزمین ایران زمین مثل شما موفق و سربلند و عاقبت بخیر باشند

🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹 

پاسخ:
سلامت باشی احسان جان :)
۲۲ دی ۹۹ ، ۱۰:۴۳ آیاندا پاتوسی

سلام روز بخیر

تولد داریم اونم چه تولدی.... به به مبارکککککک باشه

تولدتون خیلی مبارک باشه، ایشالا بهترین ها براتون اتفاق بیفته

شیرینی ما هم فراموش نشه :)

پاسخ:
سلامت باشی امیر جان
شیرینی تولدم رو در کانال اعلام کردم براتون :)
۲۲ دی ۹۹ ، ۱۰:۴۷ هدیه آزاده

خیلی مبارکا باشه دی ماهی جان مهربان

امسالتون شادتر و سلامت تر و خوشبخت تر و پر پول تر 

رسم بر این بود که ما کادو بدیم ولی کادوی شما رسید :)

پاسخ:
مرسی بانو :)
گفتیم عرضه کنن که دوستان بتونن خرید کنن :)

۲۲ دی ۹۹ ، ۱۰:۵۳ رضا لاریمی

سلام خانم منافی صبحتون بخیر

نظرتون درمورد شایعه کاهش دلار توسط دولت تا 12000ت چیه؟

آیا چنین چیزی رخ میده؟

البته تحلیل ها حاکی از نرخ نزدیک به 20 قبل عید و احتمال کمتر زیر 20 بعد عید!!

ممنون میشم نظرتون رو اعلام بفرمایید

پاسخ:
از نظر من ارزش ذاتی دلار حدود 18 تا 22 تومن هست
کمتر از اون قیمت اگر هم ثبت بشه هیجانی خواهد بود و دوامی نخواهد داشت! :)

سلام خانم منافی صبحتون بخیر🌼

انشاالله که شما و خانواده محترمتون همیشه سلامت باشید ممنون که همراه ما هستید🌺💐🌿

پاسخ:
مرسی از شما که با همراهیتون به من و تیم وبلاگ بورس تهران انرژی میدین :)
۲۲ دی ۹۹ ، ۱۱:۱۶ آسد سعید

سلام

عرض تبریک و شادباش
ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشین

پاسخ:
سلامت باشی سید جان :)
۲۲ دی ۹۹ ، ۱۱:۴۰ پارسا کریمی

همه تولد گفتن فقط تولد گفتن من کم بود انصافا.

 

درود به طلایه دار بورس ایران خواهری منافی و همه همکاران vipشکیبای بزرگvip{دسته گل بزرگ}

 

زادروزتون فرخنده باشه و آمین که سفره های زندگیت بشادی و سرور پهن بشه، ایشالا عروسی بچه ها و نوه هات رو ببینی. 

 

به نوبه خودم از طرف بابی کبیر، گرگ بارون دیده، علی مسائلی، عسلی، نجاT، عارف جاویدان، بانوهامون که فقط خاطراتشون یادمه، یکیشون روژان بود، محمد 72، و هر عزیزی که اسمش رو نیوردم بهتون تبریک میگم.

 

 

پاسخ:
مرسی پارسای عزیز :)

سلام خانم منافی عزیز. تولدتون مبارک

در مورد فملی وشتران من نگهشون داشتم که ضرر جبران بشه بفروشم ولی ضرررم جبران نشد که هیچ ،هر روز داره منفی میخوره. نظرتون رو در مورد این دو سهم میفرمایین

ممنون

پاسخ:
فملی و شتران با دید میان مدت و بلند مدت خوب هستند! 
فعلا بازار به کام سهام عدالتی ها نیست
درصد سهم در سبدت چقدره؟ اگر درصدت کمه نگهداری کن

سلام و عرض ادب خدمت خانم منافی

تولدتون خیلی خیلی مبارک باشه..با آرزوی سلامتی، شادی، موفقیت و عاقبت بخیری در زندگی برای شما..

سپاس ویژه بابت زحمات مضاعف..

 

 

پاسخ:
سلامت باشی محسن عزیز :)

سلام

تولدتون مبارک 
ان شاءالله همیشه شاد و سلامت باشین

پاسخ:
سلامت باشی حسین عزیز :)
 

سلام

زادروزتون خجسته باد. انشاءالله سال پیش رو پر از خبر های خوب براتون باشه.

پاسخ:
آمین :)
۲۲ دی ۹۹ ، ۱۲:۱۵ علیرضا ی

سلام

تولدتون رو تبریک میگم خانم منافی

ان شاالله شاد و سربلند باشید

ممنون که هستید... 

پاسخ:
مرسی از انرژی خوب شما :)

سلام به همه عزیزان به خصوص خدمت استاد بزرگوار سرکار خانم منافی. 

خواهر گرامی خانم منافی تولدتون مبارک. انشالله همیشه لباتون خندون باشه

پاسخ:
مرسی مهدی جان :)

سلام خدمت شما خانم منافی و سایر دوستان 

تولدتون هم مبارک انشالله همیشه سلامت و شاد باشین

پاسخ:
سلامت باشی عابد جان :)
۲۲ دی ۹۹ ، ۱۲:۵۰ مهدی حسن نژاد بهتاش

هر روز براتون رویایی باشه در دست نه دوردست

عشقی باشه در دل نه در سر

و دلیلی باشه برای زندگی نه روزمرگی

میلادتون زیبا

پاسخ:
مرسی بهتاش عزیز :)

خانم منافی عزیزم،تولدتون مبارک بهترین ها رو براتون آرزو میکنم⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩

جناب کریمی عزیز، سپاس که از طرف منم تبریک گفتید😍🌷

پاسخ:
خوش آمدی روژان بانو :)

زمستان
برف می خواهد و
شعر و دچار♥️
تا شوم گرم از تابِ گیسویِ یار...
.
❄☃️❄☃️❄

فصل طلوع خورشید و
فاصله ۲۲ آذر تا ۲۲ دی
و زنجیره مهربانی و تخصص و عشقی
ک جاری ست در گروه ب لطف
تیم مجرب حمیدخان
آبجی خوش آمدی🌱🌱🥰

پاسخ:
به به ببین کی اینجاست!
شنیدم خودرو گرفتی و هم خودتو به کشتن دادی هم کل بازار رو! :)
۲۲ دی ۹۹ ، ۱۵:۱۳ سید محمد مهاجران

سلام تولدتون مبارک انشالله موفق و سلامت باشین

پاسخ:
سلامت باشی سید جان :)
۲۲ دی ۹۹ ، ۱۵:۲۷ شکیبا 🌹🌹

سلام خدمت همه دوستان گل  به به عجب روزی شده امروز همه دوستان دارن امروز انرژی مثبت میدن دم همتون گرم انشا الله همه دوستان خوش وسلامت در کنار خانوده محترمشون ایام بگذرونن🌹🌹

به به

تولد داریم و اون هم چه تولدی! :)

تولد "استاد بانوی" خودمون و البته یگانه استادبانوی بورس تهران که الحق، لیاقت این لقب رو داری! :) 

 

فقط خواستم بیام اینجا و از تو بابت همه زحماتی که در این مدت برای روشن موندن چراغ این محفل دوستانه میکشی، تشکر کنم و تولدت رو اینجا هم تبریک بگم. :)

 

آرزو میکنم همیشه سلامت باشی و هم در بورس ایران و هم در بازارهای جهانی، همیشه پرسود باشی. 

پاسخ:
به به ببین کی اینجاس :)
مرسی از شما حمیدرضا خان عزیز
 مرسی از اینکه همیشه استاد و راهنمای من بودین و به من انگیزه دادین :) 
چندسال پیش هیچ وقت فکر نمیکردم که یک روزی انقدر شاگرد لایقی بشم که تبدلی به سکاندار این جمع بشم:) 
ولی، حمایتها و راهنمایی های شما هر روز بیشتر و بیشتر به من رو دلگرم کرد که مصمم تر و قوی تر این راه رو ادامه بدم
اگرچه که همچنان وبلاگ بورس تهران متعلق به شماست و من شاگردی بیش نیستم :)
واقعا نمیتونم در کلمات بیان کنم که چقدر سورپرایز شدم. 

سلام به همه دوستان 

بعد از مدت ها فرصت کردم که به بهانه تبریک گفتن به استاد بانوی خودمون، به این محفل دوستانه سر بزنم و خوشحالم که همه دوستان خوب، هنوز هم صمیمانه در این محفل دوستانه، دور هم جمع هستند! :)

 

پیام پارسای عزیز رو دیدم که البته 2 تا نکته داشت!

 

نکته اول اینکه نفهمیدم چرا محمد72 رو در بین بانوها قرار داده بود!:)

 

نکته دوم، اسم عارف عزیز بود که در بین اسامی بقیه دوستان، نظرم رو جلب کرد و خواستم از همینجا به عارف بگم که: اگرچه دیگه بین ما نیستی و رفیق نیمه راه شدی!، ولی یادت همیشه در قلب من هست! :(

روحت شاد رفیق 

پاسخ:
 :)
من همیشه شاگرد شما بودم و هستم و خواهم بود :)
روح عارف عزیز شاد 
۲۲ دی ۹۹ ، ۱۶:۳۳ شکیبا 🌹🌹

جناب پارسا عزیز خیلی مخلصیم آقا ، شرمند نکنید بند رو قربان 😊😊

اسم چه عزیز ای رو آوردی واقعا جاشون اینجا خالیه انشا الله هر جا هستن خوش خرم و در پناه خدا باشن🌹🌹

روح عارف عزیزمون هم شاد باشه🌹🌹

من خیلی خوشبین هستم که دوباره اون جمع صمیمی دوباره دوره هم جمع میشن انشاالله 

راستی گفتی یوز پلنگ مسیحاعزیز هم گاز شو گرفته دمشگرم ولی حالا چرا😄😄

تنها یادگاری از یوز پلنگ مسیحا عزیز سود سهم بود که اونم یادم اون موقع شرکت دبه کرده بود منم دیگه وقت نکردم پیگیری کنم اونم موند اونم فدای سر مسیحا باوفا و نقط زنمون

انشا الله هرجا هستن خوش و خرم ودر پناه خدا باشن🌹🌹

 

۲۲ دی ۹۹ ، ۱۶:۳۷ مجید مرادی

سلام.

تولدتون مبارک سرکار خانوم🥳🌹🌹🌹🌹

امیدوارم لحظه لحظه ی زندگیتون سر شار از عشق و خوشی باشه.

ممنون از تمام زحماتتون

پاسخ:
سلامت باشید مجید عزیز :)
۲۲ دی ۹۹ ، ۱۶:۳۷ شکیبا 🌹🌹

به به جناب محمد72  عزیز آقا کجاید دلمون برای مطلب  های زیبای شما تنگ شده بود 

این گلهای ناقابل تقدیم شما🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

۲۲ دی ۹۹ ، ۱۶:۴۰ شکیبا 🌹🌹

روژان خانم خوشحالم که دوباره اینجا مطلب میزارید خیلی خوش آمدید به خونتون🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹تقدیم به شما بانو

۲۲ دی ۹۹ ، ۱۷:۰۸ شکیبا 🌹🌹

یه سوالی که خیلی ذهنمو مشغول کرد اینه که اون78 نفر اعضا vip چه کسایی هستن🙂بعد چرا انقدر کمرنگ توی نظرات وبلاگ شرکت میکنم البته امیدوارم جسارت نکرد باشم

امان از ذهن فضول من😉😉

خدای حیفه خانم منافی اینقدر زحمت میکشن ودر هر شرایطی وقت میزارن حیف این جو مثبت امروز نیست انشاالله که هر روز این جمع گرمترو گرمتر بشه بازم اگه بی ادبی کردم معذرت میخوام 🌹🌹

پاسخ:
والا! :)
من  هم خوشحال میشم که این جمع تقریبا جدید هم مثل محفل قبلی پرشور باشه :)
تولد من بهانه ای بود برای دیدن پیام از خیلی دوستان چراغ خاموش و باعث دلگرمی بیشتر من شد :)

تولدتووون مبارک،امیدوارم رنگ های شاد و روشن
زندگی ات را نقاشی کنند و همیشه شاد باشی.🌹🌹🌹🌹

چه قدر خوبه که امروز همه بودن😊

نمیشه هروز تولد باشه😉

 

پاسخ:
مرسی هادی جان
من هم با اینکه هر روز تولد داشته باشیم موافقم! مخصوصا اینکه امروز حمیدرضا خان هم به صورت ویژه ما رو سورپرایز کردند ! :)

ممنونم از لطف شماخانم منافی عزیزم⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️

سلام خدمت شکیباعزیز،من همه روز نظرات وبلاگ رو دنبال میکنم،(به صورت چراغ خامو⁩ش)🌷🌷🌷🌷🌷

به به حمید رضا خان گللللللللل. کلی خوشحال شدم. 

چقدر خوشحال شدم استاد قدیمی، یاد روزای قدیمی، از بورس تهران بگیر و تا این وبلاگ،

یاد  http://tsetmc.blogfa.com/ این وبلاگ افتادم،۲۵ اسفند ۹۴.

خانم منافی بزرگوار محفل شمارو لطف کردن گرم نگه داشتن.

بیشتر به ما سر بزن. کلی انرژی میدن.

امروز متوجه شدم همه هستن و دنبال یه بهانن که چراغ محفل روشن تر بشه.

۲۳ دی ۹۹ ، ۰۰:۳۱ شکیبا 🌹🌹

سلام مجدد به همه دوستان گل به به همیشه به شادی وخوشی🌹🌹

به به عجب روز قشنگی بود این22دیماه   

سلام و عرض ادب احترم خدمت  حمید رضا عزیز صفا آوردی آقا  دلتنگ شما بودی استاد میشه لطف کنید زود زود به اینجا سر بزنید  راستی تحریمای این تک تیرانداز مارو نمیخواین لغو کنید 😄😄

راستی امروز بخش نظرات رکورد  شکوند  اینم به فال نیک میگیریم😉😉

حمید رضا عزیز 22 هم جزء اعداد شگفت انگیز هست😉😉

پاسخ:
دیدم مشارکت در نظرات زیاد شد ، تصمیم گرفتم امروز رو هم همنیجا ادامه بدیم!
البته که دیر رسیدن من به دفتر هم بی تاثیر نبود در این تصمیم :)
۲۳ دی ۹۹ ، ۰۰:۴۳ شکیبا 🌹🌹

خانم مناف امروز زیاد تر از کپنم  حرف زدم به بزرگی خودتون ببخشید 😊😊

راستی بابت هدیه تولدتون هم ممنونم هرچند که قسمت ما نشد به علت عدم موجودی😁😁 ولی خانمی شما به ما ثابت شده هر چند وظیفه ما بودکه به شما هدیه بدیم این گلها نا قابل تقدیم به شما وهمه بانوان محترم این جمع🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

پاسخ:
:)
۲۳ دی ۹۹ ، ۰۹:۱۵ شکیبا 🌹🌹

سلام صبح زیبای همه دوستان بخیر و شادی🌹🌹

درود بر خوب رویان عالم وطلایه دار بورس ایران بانو منافی و یاران آنحضرت🌹🌹

این تصمیم شما رو هم به فال نیک میگیریم🌹🌹

سلام استاد

تولدت مبارک

با ارزوی بهترین ها

البته من که موفق نشدم از شیرینی شما بخورم، یک شیرینی طلب من :)

 

راستی فکر میکنید کرمان مقاومت امروز رو رد می کنه؟ به نظرتون بفروشم، تو قیمت های پایین تر وارد شم؟ 

جهت یاداوری: من کرمان رو حوالی همین قیمت ها خریده بودم

 

 

پاسخ:
فعلا که بازار از ترس مرگ داره خودکشی میکنه!
در مورد قوتو در کانال توصیح دادم :)
چرا قیمت خریدت انقدر بالا است محسن جان؟

صبح یعنی انعکاس نور در موی تو
برق چشمان شقایق سوی تو

صبح بر بالینِ خورشید،نام توست
چشم بگشا،
زندگی سیبی ست زیبا ب رنگ لبخند تو...

💕💕
هر سه شنبه،
سه آرزویت شود زیبا...آمین🙏🌱


پ ن؛
راستی روزهای سه شنبه پایتخت جهان بود!

پ ن ۲؛
شکیبا جان ممنون از گلهایی ک تقدیم کردید:)

پ ن ۳؛
آبجی این خودروی من جهانی شده گویاا
آیا ایمان‌نمی آورید؟:)

سلام خانم منافی گرامی

تکرار موندگارترین روز زندگیتون مبارک 🌹🎂🎈🎉

امیدوارم همیشه سلامت و سربلند باشید 🙏🏻

پاسخ:
سلامت باشی سجاد عزیز :)

سلام

خانم منافی باتوجه به افزایش سرمایه آریا مقاومت وحمایت وهدف آریا چند شده؟

پاسخ:
تعدیل شده پس از افزایش سرمایه
هدف اول محدوده 10.200 تومان / سقف قبلی
هدف بعدی 11.500 تومان
حمایت محدوده 8.200 تا 8.500

سلام و خسته نباشید 

متاسفانه من دیروز از قافله تبریک تولد گفتن به شما جا موندم که قسمت شد امروز شما تاخیر داشته باشید و به شما تبریک بگم 

کلا ادم هایی که ۲۲ ام به دنیا میان خیلی گلن مثل من که ۲۲ بهمن به دنیا اومدم 😂

انشالله همیشه تنتون سالم و پرسود باشید 

پاسخ:
سلامت باشید مهدی عزیز :)
۲۳ دی ۹۹ ، ۰۹:۳۷ پارسا کریمی

و باز هم درود بیکران به بزرگ بانوی پرقدرت بورس ایران و البت جهان و همه همکاران.

 

تو اصلن ببین کی مارو ریپلای داده.. چه خوش روزی باشه اینکه استاد حمیدرضای عزیزت ازت یادی کنه.

 

خیلی ارادت داریم روح جاویدان لایوبورسی ها.

همیشه دوستتون داریم اونم ۲تا.

سلام وقت بخیر

بالاخره بعد از چند روز درگیری با بیمارستان به علت اینکه پدرم به کرونا گرفتار شدند امروز وقت کردم و تونستم به بازار یه سری بزنم

دیدم 40 تا نظر برای این پست ثبت شده

کنجکاو شدم ببینم چی شده که اینطور حجم مشکوک خورده

بعد از خوندن دو سه تا کامنت ، دیدم به به ..... چه خبرایی بوده که ما اصلا نبودیم ببینیم

بانو

قبل از خوندن بقیه نظرات من هم به نوبه خودم تولد شما رو تبریک میگم و امیدوارم همونطور که حضورتون باعث تسکین و آرامش بر زندگی دیگران شده ، خدا هم ، همین تسکین و آرامش و سلامتی و شادی رو  برای شما به ارمغان بیاره....

آمین

ارادتمند

پرواز

پاسخ:
سلامت باشی پرواز عزیز :)
۲۳ دی ۹۹ ، ۱۰:۰۴ پارسا کریمی

استاد جان، عارف سپتیمو استایل خاص خودشو داشت. جسمش رو نداریم روحش و افکارش در بین ما هست.

 

محمد۷۲ هم از بس مثل بانوهای گروهمون ناز میکنه و در پیام ها مشارکت عارفانه نمی کنه فرستادیم تبعید. راستی یه بانوی تنبل دیگه هم داشتیم به اسم سایه... اونم سالی ۱ بار میومد.

 

 

میگفتیم تنبل نرو به سایه، سایه خودش میایه.

 

این بازار گور بگوری واقعا رو احصاب رفته.

خاک کرمان بسرشون.

۲۳ دی ۹۹ ، ۱۰:۲۶ احسان وثوقی

سلام صبحتون بخیر و شادی

تعداد کامنت های اینجا با تعداد سهام میلیونی معامله شده در کرمان برابری میکنه!!

میتونه بهم مربوط باشه! عایا...

باز هم تولدتون مبارک باشه

ممنون از حضورتون

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

وقت بخیر

مقداری نقدینگی دستم رسیده بنظرتون کدوم سهم رو بگیرم:

م** ** **** رو سهمش رو بیشتر کنم

سپاس

پاسخ:
اگر درصد قوتو در سبدت تکمیل هست به گزینه اول اضافه کن!
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام و درود به همگی.

دلم نمیاد تو این محفل دوستانه سوال از سهام بپرسم،

اما مجبورم 😊

به نظرتون و*** با این قیمتا به کجا میریم؟

پاسخ:
بازی سهم همچنان برقراره 
اندکی صبر!
یادتونه سر وتوصا هم همین صحبتها بود؟!
۲۳ دی ۹۹ ، ۱۱:۱۸ آسد سعید

سلام

تا کرمان + هست، خاهن منفیه، تا خاهن میاد + بشه، باز کرمان منفی میشه، وهوورم که قربونش برم، تو خواب زمستونیه
خلاصه تا میاد لبخند رو لبامون بشینه، میبینیم ک الاکلنگی بالا پایین میشن.

موندیم خوشحال باشیم یا ناراحت... :) :(

پاسخ:
صبور باشید صبور 
دقت کنید که اوضاع ما از کیلت بازار خیلی! بهتره! :)

سلام

تولدتون مبارک.

با آرزوی صحت، سلامتی و شادی

پاسخ:
سلامت باشی بهراد عزیز :)
۲۳ دی ۹۹ ، ۱۱:۵۹ هادی هادی

سلام 

تولدتان مبارک همیشه شاد پیروز باشید

و ممنون از زحمات شما

پاسخ:
مرسی از شما هادی عزیز :)

سلام سرکارخانم منافی عزیز

تولدتون مبارک

انشالله همیشه ایام به کام

پاسخ:
سلامت باشی بهراد عزیز :)

سلام خانم منافی پستها رو نگاه می کردم در مورد و.. که فرمودید بازی سهم برقراره سوالم اینه فکر می کردم با اومدن پتانسیل  تاییدیه افزایشش بازی کوتاه مدتی که فرمودید شروع بشه اما دو روزه منفی شده قراره منظر چیز دیگه ایی باشیم واسه حرکت؟یا باید جو بازار خوب بشه بعد!!

پاسخ:
دقیقا مثل وتوصا 
یادت هست؟!

سلام خانم منافی عزیز

تولدتون مبارک ، امیدوارم سال جدید زندگیتون پر از شادی و آرامش و سلامتی براتون باشه 🌺🌺🌺

پاسخ:
سلامت باشی سحر بانو :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام خانم منافی عزیز

در مورد فروی حمایت و مقاومت رو میفرمایین

**** ***** ** **** ****** **** ****** **** *** ***** ** **** * **** ** ***** *****

ممنون

پیام من رو حذف کنید

پاسخ:
اینجا یک حمایت محسوب میشه 
اگر عمل نکنه سهم تا 5.800- 5.200 ممکنه افت کنه!
در صورت برگشت از همین حمایت ، برای استپ اول تا7.800 -8000 رشد میکنه!
بنیادی بررسی نکردم!

درود برشما خانم منافی عزیز

تولدتون رو تبریک میگم و ارزو میکنم همیشه پایدارو نامدار باشید 🌹🌹🌹

راستش امروز که پیام ها رو خوندم خیلی سورپرایز شدم . که جناب حمید خان پیام داده بودن 

سالهای نه چندان دور که گروه با سبک و سیاق قدیم برقرار بود . شبها که خیلی دیر بهخونه میومدم  اول باید تمام پیامهای وبلاگ رو میخوندم و بعد میخوابیدم 

تعداد پیام های امروز تداعی کننده خاطرات شیرین ان روزها بود 

 

 

پاسخ:
منم از دیدن پیام حمیدرضای جان خیلی خیلی سورپرایز شدم! :)

سلام و عرض ادب 

بنده هم به نوبه خودم و البته با یه روز تاخیر تولد شما رو تبریک میگم ان ان شاه همیشه سالم و سلامت باشین

 

 

 

پاسخ:
سلامت باشی روح الله عزیز :)