بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
سه شنبه, ۳۰ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۳۷ ق.ظ

روند بازار بورس تهران سه شنبه مورخ 30 دیماه 1399

بورس تهران همچنان به ریزش شدید خود ادامه میدهد و دیروز نیز شاخص کل با افت 36000 واحدی روبرو شد و به محدوده 1.15 میلیون واحدی رسید. دیروز در خصوص ارزندگی بعضی از سهام و اینکه توجیهی برای ریزش بیشتر ندارند، صحبت کردیم. اما بازاری که ترسیده است، دیگر به تحلیل مراجعه نمیکند! البته کسانیکه رفتارهای هیجانی از خود نشان میدهند، در نهایت محکوم به شناسایی زیان هستند و نمیتوانند زیان خود را در بورس جبران کنند. البته که این ریزش ها سوال برانگیز است!، اما اولین بار نیست که بازار بورس تهران با چنین شرایطی روبرو شده و قبلا نیز از این روزها به خود دیده است. فقط باید تلاش کنید تا سهام خوب در سبد خود داشته باشید تا بعد از پایان جو منفی، زودتر بتوانید زیان ها را جبران کنید. نکته جدیدی برای گفتن نیست جز اینکه همچنان اعتقاد دارم بازار در بهمن ماه، شرایط به مراتب بهتر از دیماه خواهد داشت. پس اگر سهام خوب در سبد خود دارید، نگران نباشید و فقط به بازار زمان بدهید تا به شرایط نرمال بازگردد.   

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۹/۱۰/۳۰
خانم منافی

نظرات (۲۰)

سلام به همه عزیزان به خصوص خدمت استاد بزرگوار سرکار خانم منافی. 

خانم منافی انشاءالله بعداز کرونا شما کلاس آموزشی بورس برگزار میکنید.؟ 

ممنون از زحمات شما 

پاسخ:
از این ساعت، سکان وبلاگ بورس تهران دست من هست
حمیدرضا هستم مهدی عزیز :)

یادت باشه این سوال رو از خودش مجددا بپرسی! :)

 

تکرار کنیم🌹
من برای ثروتِ بی پایان الهی که از راه‌های حلال، شگفت انگیز و دور از ذهن، درحالِ رسیدن به من است بسیار خشنود و شکرگزار هستم

خدایا سپاسگزارم

پاسخ:
به به
ببین کی اینجاست!
روژان عزیز :)

سلام استاد

روزتون بخیر

 

میگم ای کاش من هم ترسیده بودم و کرمان رو در همون قیمت 9 تومن فروخته بودم :))

پاسخ:
من خودم امروز برای کد شخصی، کرمان میخرم!

با سلام مجدد

 

چند سال پیش که حمید خان پتایر رو معرفی می کرد همیشه میگفت مثل یک زمینی بهش نگاه کنید که اینده داره و خریدین و انداختین کنار تا بعدا ارزشش معلوم بشه.... 

خدا خیرش بده من بعد از سه سال به قیمت 33 برابر قیمت اولیه فروختم...

به نظر شما قوتو هم چنین حالتی رو داره؟ یعنی میتونم 2-3 سالی بهش نگاه نکنم فارق از همه بالا و پایین های بازار تا به یک سود خفن برسه؟

 

 

پاسخ:
خدا رو شکر که از پتایر پرسود هستی محسن عزیز

کرمان هم پتانسیل های خوبی داره و ارزش نگهداری برای بلند مدت رو هم داره
حالا سود هر شرکتی رو نمیشه با شرکت دیگه مقایسه کنی
ولی برای بلند مدت، میتونه از کلیت بازار جا نمونه!
شاید هم خیلی زودتر از بلند مدت، با 3 برابر قیمت تقدیم بازار کنیم! :)
۳۰ دی ۹۹ ، ۱۰:۰۴ پارسا کریمی

درود به روح جاویدان لایوبورسی ها استاد حمیدرضای عزیز و طلایه دار بورس ایران بانو منافی vipشکیبای ارجمندمونvip

 

امیدوارم حال همه خوب باشد.

می رویم تا ولیمه مان را از این از خدا بیخبران بچنگ بیاوریم.

پاسخ:
ارادت دارم پارسای عزیز
تو هر روز اسم من رو هم میاری یا همینطوری امروز به دلت افتاد که من مجبور میشم در سانس دوم در خدمت دوستان باشم؟! :)

حمیدرضا هستم :)
۳۰ دی ۹۹ ، ۱۰:۲۳ پارسا کریمی

یه معامله گر از یه جایی به بعد بهش همه چیز تلقین میشه.

 

یاد آن روز که در مکتب شما ببویی بیش نبودیم و الان حریف تو قیف و در مقابل استاد تعظیم میکند.(حس میکردم میایی و همیشه میدونستم منو تو جزیره با این آدمخوار کله خراب تنها نمیذاری)

به بههههههههههههههههه. ببین چه سلطانی... جا داره لپتو گاز عزیزم. خوش اومدی، کرمان آوردی. 

 

بازارو ول کن من نوسانمو گرفتم امروز، از خودتون بگید خوبید؟ 

پاسخ:
مرسی پارسای عزیز
همه چیز خوبه و ملالی نیست جز دوری دوستان! :)

 سلام و خسته نباشید

حیفم اومد اقا حمیدرضا عزیز اینجا باشه و سلامی عرض نکنم 

ارادت دارم استاد 

تنتون همیشه سلامت و لبتون خندون

 

پاسخ:
ارادت دارم مهدی عزیز :)
۳۰ دی ۹۹ ، ۱۱:۱۲ پارسا کریمی

به ادمین این وبلاگشون بگو استیکر میخوایم.

یا تو قناری استیک میخوایم.

 

قصاص در اینجا بسی ارزانتر از قصاص در آخر دنیا است.

بعدم دلتنگ چرا.

آدرس بده، مرموزم بده، رو خوان شما نشستیم من که گرگ استیک میخورم، بابی هم باغالی پلو با گردن، گرگی هم یکی از جزیره رو بخوره، مسیحا هم ... میریزه.

 

آقا به دور از شوخی، هرهفته دستور میدهیم یک پیام در این وبلاگ درج شود والا انگار زندگی در شرایط سخته سالی یبار بمون پیام میدن، این خواهرمون هم هرروز صبح کلاغ پر میبرمون.

 

پاسخ:
:)

حمیدخان سلام

خدا خیرت بده که این دورهمی ها رو ایجاد کردید

آرزومند سلامتی همه اساتید و اعضا محترم و فرهیخته بورس تهران هم هستیم

ارادتمند

پاسخ:
ارادت دارم پرواز عزیز :)

به به استاد مهربون،افتخار دادید🌷🌷🌷بهترینها رو برای شما و تیم پر تلاشتون آرزومندم🌷🌷🌷

پاسخ:
مرسی روژان عزیز :)

به به سلام بر حمیدرضای عزیز, برادر حالا که زحمت کشیدی اومدی  به نظرت آینده بازار چه جوریهاست ؟دولت کارش با بورس تموم شده یا با یک بالایی میره استقبال انتخابات و تحویل به دولت بعدی؟

پاسخ:
قبل از انتخابات، یک بالای جدید در بازار داریم!

به به استاد مهربون،افتخار دادید🌷🌷🌷بهترینها رو برای شما و تیم پر تلاشتون آرزومندم🌷🌷🌷

پاسخ:
مرسی روژان عزیز :)

حمیدرضا جان منم کرمان خیلی زیاد خریدم برادر فکر میکنی با چه قیمتی بریم افزایش؟از شرکت برای وکالت در افزایش پیام دادن لزومی داره بدم؟

پاسخ:
من انتظار دارم بالای سقف قبلی بریم مجمع!
تا ببینیم چی میشه
برای وکالت هم، هنوز زوده!
۳۰ دی ۹۹ ، ۱۲:۰۰ پارسا کریمی

ولی جان من چه روزای سختی رو داریم میگذرونیم با نبود کنتور :))

الان بازش کنن شاخص ۲۰۰هزارتای دیگه میریزه. :))

 

رکورد نگهداری سهم نبودیم که با کنتور زدیم.

خودمونیم ۵سال شد. 

دکتر، زنده میمونه؟ امیدی بهش هست؟

پاسخ:
دیگه به نظرت اگه زنده بشه، فایده ای هم داره؟!

به قول اون حاجی بازاری که پسرش گم شده بود و یک مژدگانی بزرگ برای پیدا شدن پسرش میذاره
کسی که بچه رو پیدا کرده بود، با خودش میگه: بذارم فردا تماس بگیرم که حاجی بیشتر نگران بشه و پول بیشتری بده!

روز بعد که تماس میگیره و میگه بچه رو پیدا کردم و مژدگانی بده، حاجی بهش میگه: من نمیخواستم پسرم یک شب بیرون از خونه باشه! الان که یکشب بیرون مونده، دیگه برام فرقی نمیکنه کجا باشه!!

داستان ما و کنتور هم همینه!! :)
۳۰ دی ۹۹ ، ۱۳:۱۷ پارسا کریمی

واقعا درست میگی.

چیزی که ۵سال بیرون بمونه دیگه چیز نیست. چیزه.

 

تایم فریم ماهانه بورس حاکی از دعوای رشدیه جدیده.

بریم ببینیم چه گلی به سر میکنه تو ماه ما!!

 

 

استاد عزیز و گرانقدرم مرسی که با همه چالش هایی که هست بازم بما سر میزنید.

به امید دیدار!!

پاسخ:
موفق و پرسود باشی پارسای عزیز :)
۳۰ دی ۹۹ ، ۱۳:۵۸ شکیبا 🌹🌹

به به حمید رضا عزیز خیلی خوشحالمون کردی صفا آوردی مرد بیخیال بازار خودت و تیم پرتلاش بورس تهران رو عشقه خلیی ممنون که هستی🌹🌹

پاسخ:
ارادت دارم شکیبای عزیز :)
۳۰ دی ۹۹ ، ۱۴:۳۵ هدیه آزاده

سلام ویژه به آقا حمید رضا

1. میگم خوبه که هر از گاهی سر میزنید دلمون وا شه 

2. کاش این آکنتور و میشد از تو سبد حذف کرد که هر روز چشممون بهش نیفته این فرزند بیرون از خونه مونده رو، راهی بلد نیستین؟ ;)

3. بانو اگه یه وقت قرار بوده برن سازمان بورس ما هم میدونستیم حتمن همراهی میکردیمااا

پاسخ:
سلام به هدیه عزیز خودمون :)
راستش پرونده آکنتور هم، ماه های پایانی خودش رو سپری میکنه و ان شاءالله تموم میشه!
در خصوص اینکه بخوای این فرزند بیرون مونده رو نبینی، راه هم وجود داره! :)
فقط کافی هست تا یک واچ لیست از سبد خودت درست کنی و هر سهمی که دوست داری رو داخلش بذاری و هر روز بازار رو با اون واچ لیست دنبال کنی! :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

خانم منافی سلام و ادب

حمیدرضا خان عزیز عرض ارادت 

***** *** ** ******* **** * ******** *** *** ******* ** *** **** **** * *** ***** ** *** ****** **** **** ** **** ***** *** ***** ******** ** *** ****** ***** * **** *** *** * *** **** ***** ******* ****** **** ** ****** * *** ****** *** ******* *** *** ** ***** *** * ***** ** ********** ** **** *** *** 

** *** **** ** **** ***** ***** *** *** **** ** ***** ***** *** ** ****** *** ***** ** ***** *** *** *** ** ** ***** ** ***** *** *** ** **** **** *** ***** ** **** *** ***** *** **** ***** ** **** *** ***** ** *** ** ***** *** *** ** ** **** *** ***** **** * ** *** *** ***** 

**** *** ****** ** ***** ** ****** **** **** ** 

** ** **** **** ***** ** ***** ******* ** *** *** ** *** **** * ****** ** 

چکار کنمممممممم؟؟؟؟؟؟؟ 

بی زحمت متن رو حذف کنید

 

 

 

 

پاسخ:
سلام روح ا.. عزیز
واقعا خیلی ناراحت شدم از شرایطی که داری
مخصوصا اینکه چندتا خانواده هم درگیر هستند!

چندتا توصیه کوچیک دارم برای وضعیت تو

سعی کن سرعت عمل در تصمیم گیری خودت رو بیشتر کنی. چون به نظر من، برای اینکه کمی روحیه بگیری و کمی از این شرایط بد دور بشی، نیاز داری که چندبار نوسان های 8 تا 10 درصدی بگیری تا علاوه بر کسب سود سریع، روحیه خودت رو ترمیم کنی!
این رو بدون که با این روحیه، نمیتونی عملکرد بهتری داشته باشی! پس اول باید روحیه خودت رو ترمیم کنی و من اعتقاد دارم که چون ریشه این شرایط روحی تو، وضعیت بورس و سبدت هست، نیاز به چند موفقیت کوتاه مدت در سبد داری! ولی اگه سرعت تصمیم گیری خودت رو زیاد نکنی، شاید نتونی این کار رو انجام بدی
راستش من الان اینطوری متوجه شدم که در سبدت الان عمده سهمی که داری، خودرو هست. اگه درست متوجه شده باشم و خودرو داری، چند روز دست نگهدار چون خودرو خودش میتونه یک بالای خوب بزنه!
وقتی خودرو به قیمت خریدت رسید، پیام بده تا تصمیم بگیریم که آیا هنوز نگهداری کنیم یا زمان تعویض رسیده/

سلام و دورود به حمید رضا جان عزیز🌹

نشد که تو این روز تولدم این بورس یه حالی به ما بده

حداقل وجود شما ما رو خوشحال کرد😊

پاسخ:
ارادت دارم هادی عزیز:)
حالا ان شاء الله هدیه تولدت هم از فردا در بورس میگیری! :)
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام خانم منافی

خبری از بازیگر خ*** نیست؟ تاریخ جدیدی برای رسیدن به تارگت اعلام نکرده؟

ممنون 

پاسخ:
به رسم دیرینه! هر وقت همه خسته بشن بازی رو شروع میکنه :)