بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
دوشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۱۶ ق.ظ

روند بازار بورس تهران دوشنبه مورخ 11 آذر 1398

شاخص کل بورس تهران دیروز نیز با رشد 4000 واحدی، به وسط کانال 318000 واحدی رسید. موضوع مهم در بازار دیروز، افزایش حدود 18 درصدی ارزش معاملات بود. موضوع مهمی که اگر ادامه داشته باشد و انتظار میرود ادامه داشته باشد، میتواند به رسیدن شاخص کل به سقف قبلی کمک کند. دیروز، دهمین روزی بود که شاخص کل، رنگ سبز داشت. یعنی 10 روز متوالی که در نوع خود، جالب است. دیروز همچنین اخباری تایید نشده از بودجه سال آینده منتشر شد که باعث کاهش نگرانی ها در بازار شد و نتیجه آن را در شاخص کل دیدیم. گمانه زنی ها از نرخ ارز در بودجه سال آینده، باعث افزایش قیمت دلار در بازار آزاد شده است. همچنین با نگاهی به اطلاعات اولیه منتشر شده در خصوص بودجه سال 1399 این موضوع را نشان میدهد که تغییرات خاصی در نرخ مالیات و افزایش قیمت حامل های انرژی دیده نمیشود. در حقیقت، این موارد باعث کاهش نگرانی فعالان بازار شده است. البته که این موضوع، در ادامه روند صعودی بازار، موثر است. اما هنوز انگیزه برای شکسته شدن سقف قبلی شاخص کل در بازار وجود ندارد. من انتظار دارم که این انگیزه، با اعلام افزایش سرمایه ها در بازار بوجود بیاید. امروز نیز نگرانی خاصی در بازار دیده نمیشود و امیدوارم دوستان از شرایط جدید بازار، نهایت استفاده را ببرند. در روزهای قبل، چند نماد در این بخش معرفی کردم که خوشبختانه شرایط خوبی را در این روزها سپری میکنند. مجددا تاکید میکنم که نماد بیمه دانا را نیز جدی تر بگیرید. یکی از بنیادی ترین نمادهای بورس تهران، همین نماد است که با توجه به ارزش ذاتی که دارد، این روزها در قیمت های ارزنده ای میتوانید آن را به سبد خود اضافه کنید.   

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۱
خانم منافی

نظرات (۲)

سلام خانم منافی این بحث زمین بیمه دانا خیلی وقت است مطرح است فکر میکنید چه زمانی مشکل طمین حل بشه؟ممنون

پاسخ:
سلام
راجع به زمین اشاره کردم که دارن زمینهای تهران رو با زمینهایی در خوزستان و سمنان تهاتر می کنن ولی  دانا گفته من زمین در محدوده تهران میخوام به اجرای احکام گفته که ارتش هنوز زمین مورد نظر (در محدوده تهران) رو معرفی نکرده
 زمان خاصی رو نمی تونیم براش تعیین کنیم
ولی اکبری جان یه چیزی رو همیشه یادت باشه
سهم موقعی که خبرش برای عموم بازار اطلاع رسانی بشه به هدفش رسیده!
حداقل سهامی که ما معرفی کردیم همیشه همینطور بوده
سهم رو باید در پایین ترین قیمت ممکن بخری و وقتی خبرش اطلاع رسانی شده در صف خرید  و به هدف رسیده بفروشی!
پس فعلا در دانا سهامداری کن و صبور باش

خیلی ممنون از شما