بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
چهارشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۹، ۰۴:۵۶ ب.ظ

خلاصه بازار امروز  / 13 اسفند

 

افت هفتگی 2.3 درصدی شاخص کل بورس رقم خورد


شاخص کل: 1.177.975 (  8 هزار و  301 واحد کاهش ) 
شاخص هم وزن : 431.253 (  379 واحد کاهش) 

معاملات آخرین روز هفته در حالی پایان یافت که هرچند روز معاملاتی سه‌شنبه شاهد سبزپوشی شاخص ها بودیم، اما رشد بورس آنقدر متزلزل بود که زور تقاضا به عرضه‌های چهارشنبه نرسید و شاخص‌ها مجددا روند نزولی درپیش گرفتند. بر این اساس شاخص کل بورس با افت 0.7 درصدی و شاخص کل هموزن نیز با افت 0.09 (379 واحد) درصدی  به کار خود پایان دادند.
 در فرابورس اما شاهد رنگ سبز بر سیمای شاخص کل بودیم و شاخص کل فرابورس رشد هرچند محدود 0.03 درصدی را در پایان معاملات چهارشنبه تجربه کرد، گرچه در مقیاس هفتگی 0.73 درصد از ارتفاعش را از دست داد.

💠 ارزش معاملات خرد بورس:  3 هزار و 193 میلیارد تومان
💠مجموع ارزش معاملات خرد (بورس و فرابورس):  4 هزار و  366  میلیارد تومان

🟢ارزش صف های خرید در پایان بازار : 411 میلیارد تومان
🔴ارزش صف های فروش در پایان بازار : 4 هزار و 983 میلیارد تومان

💠  خالص تغییر مالکیت (بورس+فرابورس):  775 میلیارد تومان خروج پول (تغییر مالکیت از حقیقی به حقوقی)/ میانگین 7 روز گذشته :  618 میلیارد تومان خروج  پول

🟢امروز  132 میلیارد تومان خروج  پول حقیقی از صندوق های درآمد ثابت و اوراق /  هزار و 804 میلیارد تومان ورود پول ( برآیند) به صندوق های درآمد ثابت در اسفند ماه