بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
يكشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۰۵:۳۸ ب.ظ

خلاصه بازار امروز / 24 اسفند

 

پایان آخرین یکشنبه بورس تهران در سال 99 با شاخص های سبز


شاخص کل: 1.245.186 (  15 هزار و  808 واحد افزایش ) 
شاخص هم وزن : 434.291 (    هزار و 32 واحد افزایش) 


 🔹 سهام دو گروه خودرویی و بانکی امروز با افزایش تقاضا از سوی سهامداران همراه شد. به نظر می‌رسد امید به بازگشت احتمالی طرفین به برجام در میان سهامداران این دو گروه افزایش یافته است. علیرغم این‌که ارزش صف فروش‌ها همچنان رقم قابل توجه‌ای است اما در معاملات امروز ارزش صف‌ها نسبت به روز گذشته کاسته شد و بر میزان نقدشوندگی افزوده شد.
🔸بیشترین ارزش دادوستدهای بورسی  مربوط به #پالایش و #دارا_یکم و در فرابورس (پس از اوراق دولتی) متعلق به #سمگا و #کزغال بود.  
🔹سهامداران عمده به خرید سهام دو گروه «فرآورده‌های نفتی و فلزات اساسی» گرایش بیشتری داشتند. حقیقی‌ها در مقابل به سهام گروه خودرو بیشتر توجه نشان دادند.

💠 ارزش معاملات خرد بورس:  5 هزار و 111 میلیارد تومان
💠مجموع ارزش معاملات خرد (بورس و فرابورس):  7 هزار و  740  میلیارد تومان

🟢ارزش صف های خرید در پایان بازار : 229 میلیارد تومان
🔴ارزش صف های فروش در پایان بازار : 4 هزار و 35 میلیارد تومان

💠  خالص تغییر مالکیت (بورس+فرابورس):  392 میلیارد تومان خروج پول (تغییر مالکیت از حقیقی به حقوقی)/ میانگین 7 روز گذشته :  508 میلیارد تومان خروج  پول

🟢امروز  126 میلیارد تومان خروج  پول حقیقی از صندوق های درآمد ثابت و اوراق /   هزار و 752 میلیارد تومان ورود پول ( برآیند) به صندوق های درآمد ثابت در اسفند ماه