بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
يكشنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۷:۴۳ ق.ظ

روند بازار بورس تهران یکشنبه مورخ 17 آذر 1398

اواخر ماه قبل اعلام کردم که سبد خود را برای صعود جدید و فتح مجدد سقف قبلی، آماده کنید. سهام خوبی در قیمت های مناسب عرضه میشد و امیدوارم دوستان استفاده کرده باشند. امروز بازار به سقف تاریخی خود برخورد خواهد کرد. امروز روز مهمی برای بازار سرمایه است. از یکسو، شاخص کل با سقف تاریخی خود برخورد خواهد کرد و از سوی دیگر، بودجه سال 1399 توسط رئیس جمهور، به مجلس ارائه خواهد شد. قبلا در این خصوص و تاثیر بودجه در بورس تهران، صحبت کرده بودم. بر این اساس، امروز برای بازار بورس تهران، انتظار دارم که در ساعت ابتدایی بازار، شاهد افزایش تقاضا و رشد شاخص کل باشیم. اما آن چیزی که در ادامه اتفاق خواهد افتاد، به محتویات بودجه بستگی دارد. چیزی که تا امروز به صورت غیر رسمی اعلام شده، نشان از خبرهای خوب در بودجه است. اما همانطور که دیروز نیز اعلام کردم، در هفته جاری، شاهد بازاری پر نوسان خواهیم بود. البته دوستان ما در کانال VIP نگران چیزی نباشند. چراکه سهام معرفی شده در بخش VIP، از وضعیت بنیادی خوبی برخوردار هستند و در صورتیکه شرایط تغییر کند، حتما اطلاع رسانی خواهد شد. اما در همین بازار نیز، هنوز سهام خوبی برای سرمایه گذاری های کوتاه مدت و میان مدت دیده میشود. چند روز قبل به نماد حفارس و کماسه اشاره کرده بودم. دیدیم که در کوتاه مدت، رشد خوبی را تجربه کردند. به دوستان توصیه میکنم که نماد بیمه دانا را نیز در سبد خود داشته باشند. این نماد موارد بنیادی خیلی خوبی دارد که به محض آزاد شدن آن موارد، به ارزش ذاتی خود نزدیک خواهد شد. ارزشی که بسیار بالاتر از قیمت فعلی است.  

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۷
خانم منافی