بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۲۲ ق.ظ

روند بازار بورس تهران دوشنبه مورخ 18 آذر 1398

بالاخره شاخص کل بورس تهران توانست سقف تاریخی خود را بشکند و وارد روند جدید صعودی شود. البته این روند جدید، هنوز تایید نشده و حداقل باید 2 روز بالاتر از این سقف باقی بماند تا این روند جدید، تثبیت شود. ارزش معاملات نیز رشد خوبی کرده و میتوان به ادامه رشد، امیدوار بود. در حقیقت باید بگویم که، در صورتیکه اتفاق غیر قابل پیش بینی رخ ندهد، شاخص کل از این محدوده عبور خواهد کرد و به سمت هدف بعدی خود که در محدوده 360000 واحد است، حرکت خواهد کرد. دیروز بودجه کل کشور توسط رئیس جمهور به مجلس ارائه شد و اطلاعات داخل آن، ترس بازار را کم کرد. کسری بودجه های همیشگی دولت ها و روال جبران این کسری ها از جیب شرکت های بزرگ بورسی، باعث شده بود تا بازار نگران این موضوع باشد. اما با مشخص شدن بندهای درآمدی بودجه، این نگرانی از بازار دور شد. برای بازار امروز، انتظار دارم بازار، کار خود را با افزایش تقاضا و مثبت شروع کند. اما همانطور که از ابتدای هفته نیز گفته بودم، باید انتظار هفته ای پر نوسان را داشته باشید. بازار کمی جو هیجانی به خود گرفته و این هیجان، فعلا به سمت مثبت است و هر لحظه، میتواند معکوس شود. البته نگرانی در بازار وجود ندارد و من هنوز روند کلی بازار را صعودی میبینم و امیدوارم دوستان از این شرایط بازار، نهایت استفاده را ببرند. 

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۸/۰۹/۱۸
خانم منافی

نظرات (۳)

سلام و عرض ادب

امروز نقدینگی جدید میرسه دستم

دانا از صف بردارم یا چیز دیگه بگیرم؟

پاسخ:
سعید جان دیروز دانا فرصت خرید داد
دانا هم خبو بود
میتونی از بقیه سهم هایی که این چند روزه معرفی شده هم استفاده کنی.

اشتباه از من بوده که ایمیل رو تو فیلد پست الکترونیک ننوشتم

از بابت 700 هم ممنون و سپاسگزارم

پاسخ:
موفق باشی مهتاش جان


سلام
بعضی سهم ها هستن که رشدشون رو بزودی شروع می کنند و شما اگر چنین سهم هایی مثل کماسه که خبر از رشد زود هنگام سهم دادید، رو اشاره کنید، ممنون میشم.

میدونم توقع زیادی هست از شما

قرار بر معرفی سهام بوده فقط

پاسخ:
دوست عزیز
کم نداشتیم مورد مثل کماسه که قبل از حرکت سهم تاکید کردم برای خریدش! (مثل دانا یا کاذر) فقط کماسه صبوری کمتری میخواست
یادتون باشه در  بازار سرمایه، گام اول دانش و اطلاعات برای شناسایی سهام مستعد رشد هست و گام دوم و مهمتر صبر و پایبندی به استراتژی.
موفق باشید