بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

بورس تهران

بدون هیچ نگرانی در بورس تهران خرید و فروش کنید

این وبلاگ با هدف آشنایی عموم مردم با بازار سرمایه راه اندازی شده است. شما میتوانید سوالات خود در خصوص بازار بورس و سهام را همه روزه در بخش نظرات ثبت کنید و پاسخ آن را دریافت کنید.

لطفا پیشنهادات خود را به آدرس پست الکترونیکی زیر ارسال نمایید:
tehranbourse@yahoo.com
يكشنبه, ۲۲ فروردين ۱۴۰۰، ۰۸:۳۲ ق.ظ

روند بازار بورس تهران یکشنبه مورخ 22 فروردین 1400

دیروز نیز بورس تهران یک رکورد منفی جدید ثبت کرد و ارزش معاملات به پایین ترین سطح از نیمه اول سال 1398 رسید. این یعنی جدی تر شدن بحران در بورس تهران و نیاز به یک جراحی سریع! در همین راستا، دیروز خبر مهمی از سوی وزارت اقتصاد منتشر شد و در آن، بانک ها ملزم به رعایت پرداخت سود سپرده نهایت تا 16 درصد شده اند! البته که این الزامات، همیشه بوده است! اما انتشار این بخشنامه جدید از سوی وزارت اقتصاد و تاکید بر آن، نشانه حساسیت بیشتر در این خصوص است و احتمالا قرار است که نظارت بیشتری در این خصوص صورت بگیرد! اجرای دقیق این بخشنامه، باعث کاهش سود بین بانکی خواهد شد و در نهایت میتواند یک محرک برای بورس تهران شود! قبلا در خصوص انتخابات 28 خرداد و شرایط بورس تا آن زمان صحبت کرده ایم. هنوز اعتقاد دارم که بورس تهران، یک حرکت مثبت خوب تا قبل از انتخابات خواهد داشت و فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم تا شروع این حرکت مثبت، از چه روزی آغاز خواهد شد!  

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۲۲
خانم منافی

نظرات (۴)

هر روز صبح که چشم می‌گشایی

یعنی هنوز باید نقشت را

در این صحنه شگفت زندگی بازی کنی

و هر روز جدید، آغازی جدید است

سلام صبح یکشنبه بخیر

🌺جملات تاکیدی(تکرار کنیم)

من سرشار از انرژی هستم.من در آرامش و سلامت کامل به سر میبرم و همه چیز عالی پیش میرود.من بهترینم و بهترین‌ها از آن من است.

خدایا سپاسگزارم🙏🏻  ‌‌‌‌‌‌‌‌

سلام به همه دوستان امیدوارم که درکنار خانواده محترم خوش و خرم باشید آمین🌹🌹

درود بر طلایه‌دار بورس ایران استاد بانوی منافی ویاران باوفای آنحضرت علی الخصوص 🌹پارسا عزیز 🌹

درود بر رژان بانو وممنون بابت متن‌های انگیزشی عالی🌹🌹

درود برجناب پرواز عزیز آقا کم پیدای خوشحالم که سلامت و سر حال هستید  راستی حال پدر بزرگوار تون چطوره در سلامت کامل هستن؟🌹🌹

سلام وقت بخیر به همه عزیزان و همراهان "خانواده" بورس تهران

درود بر شکیبا و پارسای عزیز و گرامی که جویای احوال هستید

خدا رو شکر پدر حالشون خوب شده و از بیمارستان هم مدتی است مرخص شده و سر حال هستند

کم پیدام چون این بازار هم که دل و دماغی باقی نگذاشته ، به خاطر همین سعی می کنم در گروه و کانال تلگرامی ای که عضو هستم ، چیز جدیدی در معامله کردن طلا در فارکس یاد بگیرم تا بلکه بتونم باهاش کاری بکنم.

خیلی وقتم رو می گیره ولی بهش امیدوارم

 

من که مثل روژان گرامی نمی تونم متنهای انگیزشی عالی و زیبا بنویسم

ولی برای همتون لحظه های ناب شادی و عشق رو همراه با سلامتی آرزو می کنم

 

پ.ن:

نوشتن اینکه پول داره وارد خودرو و خساپا میشه با این حجم های تاسفباری که ظاهرا میخوره یه کمی سخته و جرات می خواد ......ولی به نظرم داره پول میاد توی هر دو و به زودی باید شاهد حرکتشون باشیم

شایدم اشتباه می کنم .....اصلا به من چه :-)

پاسخ:
خدا رو شکر پروز عزیز :)
راستش دقیقا متوجه منظورت نشدم ولی اینکه صف خودرو جمع شد و صف خساپا هنوز جمع نشده، یعنی با این قیمت، خودرو جذب نقدینگی بیشتری داره در این قیمت ها

سلام بر شما استاد ارجمند

حقیقتش از اینکه حرفی بزنم که نشانه ای برای سیگنال دادن باشه ابا دارم

اون رو نوشتم تا دوستان خودشون بررسی کنند و به صحت و سقم اون برسند تا مسئولیتی متوجه من نباشه

انشالله همه پرسود باشند

 

پاسخ:
:)